abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2026 @ 20:49:53 #201
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408637
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:46 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hij zit toch niet voor het stelen van een pakje boter in een TBS kliniek?
Dan ben je toch een crimineel
Brandstichting. Hij heeft zijn kamer in brand gestoken in de isolatie ruimte Hc3 en ik was erbij toen hij dat deed. We waren in 2020 beiden opgenomen voor psychose en zo kwamen we met elkaar weer in contact.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 maart 2026 @ 20:54:47 #202
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408690
De reden waarom ik in dit topic over deze Antilliaanse man begint is omdat ik geen topic mag openen over hem. Als je kijk in mijn geschiedenis zie je dat ik een topic heb geopend over een Antilliaanse gangster in TBS, maar een mod heeft het op slot gedaan en gezegd dat ik over hem mag praten in mijn albestaande topic (dus deze). Ik snap ook niet waarom ik geen aparte topic over hem mag hebben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220408770
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:54 schreef Keep_Walking het volgende:
De reden waarom ik in dit topic over deze Antilliaanse man begint is omdat ik geen topic mag openen over hem. Als je kijk in mijn geschiedenis zie je dat ik een topic heb geopend over een Antilliaanse gangster in TBS, maar een mod heeft het op slot gedaan en gezegd dat ik over hem mag praten in mijn albestaande topic (dus deze). Ik snap ook niet waarom ik geen aparte topic over hem mag hebben.
hoeveel aparte topics denk je nodig te hebben dan?
en waarom moet dit perse in een apart topic?
en waarom maak je dan geen dagboek aan
dacht dat er hier was aangegeven dat dit een mogelijkheid was
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220408774
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:54 schreef Keep_Walking het volgende:
De reden waarom ik in dit topic over deze Antilliaanse man begint is omdat ik geen topic mag openen over hem. Als je kijk in mijn geschiedenis zie je dat ik een topic heb geopend over een Antilliaanse gangster in TBS, maar een mod heeft het op slot gedaan en gezegd dat ik over hem mag praten in mijn albestaande topic (dus deze). Ik snap ook niet waarom ik geen aparte topic over hem mag hebben.
Ik snap totaal niet waarom deze man ter sprake moet komen
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 21:05:04 #205
38824 crew  Droopie
pi_220408778
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:54 schreef Keep_Walking het volgende:
De reden waarom ik in dit topic over deze Antilliaanse man begint is omdat ik geen topic mag openen over hem. Als je kijk in mijn geschiedenis zie je dat ik een topic heb geopend over een Antilliaanse gangster in TBS, maar een mod heeft het op slot gedaan en gezegd dat ik over hem mag praten in mijn albestaande topic (dus deze). Ik snap ook niet waarom ik geen aparte topic over hem mag hebben.
Ehh. Goede.

Ik heb een buurman, die ken ik nogal goed en ik wil ook graag over hem praten. Denk niet dat ie dat leuk zal vinden, maar ik vind echt dat jullie dat moeten weten.

Daarom ga ik morgen een topic openen over liefdes verdriet.

Heeft niets met het onderwerp te maken, maar dan krijg ik toch de mogelijkheid om mijn zin door te drijven 🤣

K_W, je bent verre van stabiel en normaal.. Dat je dit zelf niet inziet dat je dat niet kan maken a. Op dit forum en b. Tegenover die Antilliaanse gangster..

Maar dat je zieltjes probeert te winnen over de rug van de NA vind ik echt heel sneu.. Dit topic is niet voor jou om steun en ervaringen van (ex) verslaafden te vinden, dit topic is om jouw zin door te drammen..

Ik vind het allemaal prima, maar zal vanaf nu niet meer op je reageren, je topics links laat liggen en dat hoef je bij mij ook niet meer te doen.

Ik ga potverdomme mijn ervaringen niet delen in een verkapt "dagboek" topic..

Anyways, fijne avond.
Hell To The Liars
pi_220408882
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:54 schreef Keep_Walking het volgende:
De reden waarom ik in dit topic over deze Antilliaanse man begint is omdat ik geen topic mag openen over hem. Als je kijk in mijn geschiedenis zie je dat ik een topic heb geopend over een Antilliaanse gangster in TBS, maar een mod heeft het op slot gedaan en gezegd dat ik over hem mag praten in mijn albestaande topic (dus deze). Ik snap ook niet waarom ik geen aparte topic over hem mag hebben.
Omdat je dit soort mensen uit je leven moet bannen als je ooit op het goede spoor wil komen. Maar goed, dat wil je toch niet horen
  zondag 22 maart 2026 @ 21:20:21 #207
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408899
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:05 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ehh. Goede.

Ik heb een buurman, die ken ik nogal goed en ik wil ook graag over hem praten. Denk niet dat ie dat leuk zal vinden, maar ik vind echt dat jullie dat moeten weten.

Daarom ga ik morgen een topic openen over liefdes verdriet.

Heeft niets met het onderwerp te maken, maar dan krijg ik toch de mogelijkheid om mijn zin door te drijven 🤣

K_W, je bent verre van stabiel en normaal.. Dat je dit zelf niet inziet dat je dat niet kan maken a. Op dit forum en b. Tegenover die Antilliaanse gangster..

Maar dat je zieltjes probeert te winnen over de rug van de NA vind ik echt heel sneu.. Dit topic is niet voor jou om steun en ervaringen van (ex) verslaafden te vinden, dit topic is om jouw zin door te drammen..

Ik vind het allemaal prima, maar zal vanaf nu niet meer op je reageren, je topics links laat liggen en dat hoef je bij mij ook niet meer te doen.

Ik ga potverdomme mijn ervaringen niet delen in een verkapt "dagboek" topic..

Anyways, fijne avond.
Ik voel me oprecht gekwetst door deze post.

:'( :'(

Echt waar, je bent nu heel gemeen aan het doen tegen mij en ik verdien het niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 maart 2026 @ 21:21:50 #208
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408916
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Omdat je dit soort mensen uit je leven moet bannen als je ooit op het goede spoor wil komen. Maar goed, dat wil je toch niet horen
TBS’ers verdienen geen tweede kans in de maatschappij?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220408921
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik voel me oprecht gekwetst door deze post.

:'( :'(

Echt waar, je bent nu heel gemeen aan het doen tegen mij en ik verdien het niet.
Het is niet gemeen, het is gewoon iets wat jij niet wil horen. Het doel is niét om je te kwetsen, het doel is niét om gemeen te zijn, en of jij dat wel of niet verdient heeft er 0,0 mee van doen.

Maar het is wel weer maximaal de slachtofferrol opzoeken wat je nu weer doet.
pi_220408949
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik voel me oprecht gekwetst door deze post.

:'( :'(

Echt waar, je bent nu heel gemeen aan het doen tegen mij en ik verdien het niet.
ik denk dat je nu enorm aan het overdrijven bent
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220408952
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
TBS’ers verdienen geen tweede kans in de maatschappij?
Dat zeg ik niet. Ik zeg JIJ geen contact met hem moet hebben
  zondag 22 maart 2026 @ 21:25:29 #212
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408953
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Het is niet gemeen, het is gewoon iets wat jij niet wil horen. Het doel is niét om je te kwetsen, het doel is niét om gemeen te zijn, en of jij dat wel of niet verdient heeft er 0,0 mee van doen.

Maar het is wel weer maximaal de slachtofferrol opzoeken wat je nu weer doet.
Zijn doel was wel om mij te kwetsen met die post, lees goed wat Droopie mij allemaal noemt en hoe hij tegen mij praat.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220408961
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Zijn doel was wel om mij te kwetsen met die post, lees goed wat Droopie mij allemaal noemt en hoe hij tegen mij praat.
Nee hoor, dat maak jij er van
  Moderator / Miss SHO zondag 22 maart 2026 @ 21:26:46 #214
22592 crew  Ole
pi_220408964
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
TBS’ers verdienen geen tweede kans in de maatschappij?
Dat wordt hier niet gezegd denk ik.
Belangrijk voor jou is dat je aan jezelf denkt. Het is heel heftig om iemand in huis te nemen die zo lang vastgezeten heeft en ook nog een stoornis heeft.
Je hebt echt al genoeg te doen voor jezelf.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220408973
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:26 schreef Ole het volgende:

[..]
Dat wordt hier niet gezegd denk ik.
Belangrijk voor jou is dat je aan jezelf denkt. Het is heel heftig om iemand in huis te nemen die zo lang vastgezeten heeft en ook nog een stoornis heeft.
Je hebt echt al genoeg te doen voor jezelf.
Dat bedoel ik.
Dankje.
  Moderator / Miss SHO zondag 22 maart 2026 @ 21:28:13 #216
22592 crew  Ole
pi_220408976
Heb je trouwens naast NA en een sponsor nog professionele behandeling?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 22 maart 2026 @ 21:28:47 #217
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408981
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:25 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg JIJ geen contact met hem moet hebben
Maar waarom niet? Hij heeft letterlijk niemand anders om te bellen, niet eens familie. Juist via mij heeft hij contact kunnen leggen met zijn vader, maar hij kan zijn vader niet bellen want die woont op Curaçao. Wat is de reden dat hij mij niet meer zou mogen bellen? Waarom zou ik hem niet helpen? Ik weet precies hoe het voelt om door mijn familie en vrienden in de steek gelaten te worden door de psychoses die ik niks aan kon doen. Hij heeft dezelfde problemen, maar dan erger in de TBS. Ik zit in de reguliere psychiatrische zorg en hij zit in forensische psychiatrische zorg.🙁
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 maart 2026 @ 21:29:56 #218
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408989
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:26 schreef Ole het volgende:

[..]
Dat wordt hier niet gezegd denk ik.
Belangrijk voor jou is dat je aan jezelf denkt. Het is heel heftig om iemand in huis te nemen die zo lang vastgezeten heeft en ook nog een stoornis heeft.
Je hebt echt al genoeg te doen voor jezelf.
Ik ga hem niet in huis nemen hoor, dat heb ik nooit gezegd. Hij belt mij alleen en als hij weer in Utrecht woont ga ik met hem afspreken en helpen met reintegratie. Maar niet in mijn huis.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 maart 2026 @ 21:30:41 #219
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408994
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:28 schreef Ole het volgende:
Heb je trouwens naast NA en een sponsor nog professionele behandeling?
Jazeker, Altrecht en Lister.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409004
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Maar waarom niet? Hij heeft letterlijk niemand anders om te bellen, niet eens familie. Juist via mij heeft hij contact kunnen leggen met zijn vader, maar hij kan zijn vader niet bellen want die woont op Curaçao. Wat is de reden dat hij mij niet meer zou mogen bellen? Waarom zou ik hem niet helpen? Ik weet precies hoe het voelt om door mijn familie en vrienden in de steek gelaten te worden door de psychoses die ik niks aan kon doen. Hij heeft dezelfde problemen, maar dan erger in de TBS. Ik zit in de reguliere psychiatrische zorg en hij zit in forensische psychiatrische zorg.🙁
Alsof de ene alcoholist, die NIET van de drank af kan blijven een andere alcoholist wil gaan begeleiden om van de drank af te blijven.

Maar, gewoon lekker doen K_W, he, want blijkbaar heb je nog niet genoeg ellende gehad.
  Moderator / Miss SHO zondag 22 maart 2026 @ 21:32:41 #221
22592 crew  Ole
pi_220409007
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Maar waarom niet? Hij heeft letterlijk niemand anders om te bellen, niet eens familie. Juist via mij heeft hij contact kunnen leggen met zijn vader, maar hij kan zijn vader niet bellen want die woont op Curaçao. Wat is de reden dat hij mij niet meer zou mogen bellen? Waarom zou ik hem niet helpen? Ik weet precies hoe het voelt om door mijn familie en vrienden in de steek gelaten te worden door de psychoses die ik niks aan kon doen. Hij heeft dezelfde problemen, maar dan erger in de TBS. Ik zit in de reguliere psychiatrische zorg en hij zit in forensische psychiatrische zorg.🙁
Jij vraagt onze mening en het is aan jou wat je ermee doet. Wij dwingen je nergens toe.
Waarom het niet verstandig is is al aangegeven.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220409010
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Maar waarom niet? Hij heeft letterlijk niemand anders om te bellen, niet eens familie. Juist via mij heeft hij contact kunnen leggen met zijn vader, maar hij kan zijn vader niet bellen want die woont op Curaçao. Wat is de reden dat hij mij niet meer zou mogen bellen? Waarom zou ik hem niet helpen? Ik weet precies hoe het voelt om door mijn familie en vrienden in de steek gelaten te worden door de psychoses die ik niks aan kon doen. Hij heeft dezelfde problemen, maar dan erger in de TBS. Ik zit in de reguliere psychiatrische zorg en hij zit in forensische psychiatrische zorg.🙁
Zoals Ole ook aangeeft. Probeer eerst je eigen leven op de rit te krijgen
  Moderator / Miss SHO zondag 22 maart 2026 @ 21:33:22 #223
22592 crew  Ole
pi_220409012
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik ga hem niet in huis nemen hoor, dat heb ik nooit gezegd. Hij belt mij alleen en als hij weer in Utrecht woont ga ik met hem afspreken en helpen met reintegratie. Maar niet in mijn huis.
Ah ok dat heb ik verkeerd begrepen dan.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 22 maart 2026 @ 21:39:01 #224
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409048
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Alsof de ene alcoholist, die NIET van de drank af kan blijven een andere alcoholist wil gaan begeleiden om van de drank af te blijven.

Maar, gewoon lekker doen K_W, he, want blijkbaar heb je nog niet genoeg ellende gehad.
Ik ben dus juist van dranks en drugs af al bijna een jaar, dus ik kan juist wel een ander begeleiden daarin toch? Bovendien is de vergelijking hier over psychoses, hij heeft psychoses gehad net zoals ik psychoses heb gehad, of CotS. Is dat de reden dat jullie niet willen dat ik met CotS praat? Omdat je denkt dat mijn Psychosegevoeligheid haar psychoses kan beïnvloeden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409049
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Zijn doel was wel om mij te kwetsen met die post, lees goed wat Droopie mij allemaal noemt en hoe hij tegen mij praat.
pure onzin
waarom kruip je zo graag in die slachtofferrol
gebeurt dit tijdens je NA momenten ook?
spreken deelgenoten je hierop aan?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')