abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2026 @ 21:39:30 #226
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409051
Ik heb donderdag aanstaande gesprek met de UWV om weer te gaan werken. Wens me geluk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 21:40:34 #227
38824 crew  Droopie
pi_220409054
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Zijn doel was wel om mij te kwetsen met die post, lees goed wat Droopie mij allemaal noemt en hoe hij tegen mij praat.
Droopie komt zijn nare periode delen met tips en ervaringen, om andere mensen te laten zien hoe ik uit een diep dal kwam, toen waren er ook Fok! users die mij hielpen en een luisterend oor boden.

Die users, de AA en deze site ben ik dat schatplichtig, of zo ervaar ik dat soms, om mensen die nu in dezelfde situatie ook dat stipje aan de horizon aan te wijzen en een lichtpuntje te laten zien in een zware en donkere periode.

Dat jij dan heel hele act/ topic gaat opzetten omdat je geen dagboektopic mag openen kwetst mij.. t doet geen zeker geen pijn, maar ik vind dat wel heel naar gedrag.

Sterker nog, ik ben daar zwaar allergisch voor.

Geef ik soms ongevraagd advies, ja.
Probeer ik mijzelf open te stellen met het doel om anderen te helpen, ook ja.

Dat jij nu weer huillie huillie gaat doen, zegt meer over jou dan over mij. Je bent niet de enige op de wereld he, maar hey hou je eigen denkbeelden maar in stand en maak je eigen maar wijs dat dit soort topics het gevolg zijn van... vul zelf maar in... (als ik die opsomming had ingevuld was het wel geweest om te kwetsen)..

Maar ga zeker niet mij proberen te gaslighten en de rollen om te draaien
Hell To The Liars
  zondag 22 maart 2026 @ 21:47:27 #228
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409111
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:40 schreef Droopie het volgende:

[..]
Droopie komt zijn nare periode delen met tips en ervaringen, om andere mensen te laten zien hoe ik uit een diep dal kwam, toen waren er ook Fok! users die mij hielpen en een luisterend oor boden.

Die users, de AA en deze site ben ik dat schatplichtig, of zo ervaar ik dat soms, om mensen die nu in dezelfde situatie ook dat stipje aan de horizon aan te wijzen en een lichtpuntje te laten zien in een zware en donkere periode.

Dat jij dan heel hele act/ topic gaat opzetten omdat je geen dagboektopic mag openen kwetst mij.. t doet geen zeker geen pijn, maar ik vind dat wel heel naar gedrag.

Sterker nog, ik ben daar zwaar allergisch voor.

Geef ik soms ongevraagd advies, ja.
Probeer ik mijzelf open te stellen met het doel om anderen te helpen, ook ja.

Dat jij nu weer huillie huillie gaat doen, zegt meer over jou dan over mij. Je bent niet de enige op de wereld he, maar hey hou je eigen denkbeelden maar in stand en maak je eigen maar wijs dat dit soort topics het gevolg zijn van... vul zelf maar in... (als ik die opsomming had ingevuld was het wel geweest om te kwetsen)..

Maar ga zeker niet mij proberen te gaslighten en de rollen om te draaien
Nogmaals, ik heb een aparte topic geopend over de Antilliaan in TBS, maar de moderator heeft die op slot gezet en gezegd dat ik hier over hem moet beginnen. Hoezo zet ik een hele act op dan? Denk je dat ik mensen hier aan het bedriegen bent of niet serieus bezig bent met de 12 stappen? Wat is precies een ACT met dit topic van mij?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409115
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik ben dus juist van dranks en drugs af al bijna een jaar, dus ik kan juist wel een ander begeleiden daarin toch? Bovendien is de vergelijking hier over psychoses, hij heeft psychoses gehad net zoals ik psychoses heb gehad, of CotS. Is dat de reden dat jullie niet willen dat ik met CotS praat? Omdat je denkt dat mijn Psychosegevoeligheid haar psychoses kan beïnvloeden?
Het is weer totaal overbodig om CotS hier weer bij te gaan betrekken.
Maar is dezelfde strekking: ja, de psychosegevoelighieid van je gangstervriendje kan jou weer beïnvloeden.
  zondag 22 maart 2026 @ 21:48:40 #230
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409120
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:47 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Het is weer totaal overbodig om CotS hier weer bij te gaan betrekken.
Maar is dezelfde strekking: ja, de psychosegevoelighieid van je gangstervriendje kan jou weer beïnvloeden.
Hoe kan zijn Psychosegevoeligheid mij beïnvloeden als hij belt?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409150
Bekend verhaal hier.

KW: 'ik heb spijt en ben blij met de directheid van het forum'

KW: wat is jullie mening over het blijven omgaan met een crimineel? Is hij trouwens niet, hij zit alleen maar in de gevangenis!'

User A B en C zeggen dat hen dit geen goed idee lijkt omdat hij zelf nog in een hersteltraject zit maar het aan KW is om hierin een keuze te maken.

Kw: 'jamaar.. ja maar... Dit zijn redenen waarom het wél een goed idee is. Ik ga hem ook begeleiden nadat hij uit de gevangenis komt. En over mijn groei in de 12 stappen wil ik het hier liever niet hebben'.

User D zegt dat dit geen algemeen 12 stappen topic is maar een verkapt dagboek topic. Waarbij KW ingaat op zijwegen maar niet op de zaken die hij zei hier te willen bespreken, of vragen van users die over de 12 stappen gaan. En dat KW, gezien zijn reacties op (door hem zelf gevraagde) meningen van users, niet open staat voor advies. Zoals eerder ook het geval was.

KW: 'User D is gemeen!'

@Keep_Walking ik gun het je dat je nuchter blijft. En uit deze denkspiraal komt. Hierin heb nog veel stappen te zetten. En zolang je dat niet ziet blijf je kwetsbaar en gevoelig voor een terugval.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220409154
K_W, luister. Jij opent een topic waarin je de 12 stappen wil bespreken of er zelfs een discussie over voeren. Zorg dan in ieder geval dat je zelf ontopic blijft..?

Ontopic: ik ken wel een aantal mensen (ook niet-gelovigen, trouwens) die een 12-stappen-ding hebben gedaan. Voor verschillende verslavingen. Zijn wel allemaal mensen met gamer-breinen die gevoelig zijn voor beloningen, dus ze doen het allemaal voor de tags/penningen/chips. Maar hey, wat je reden ook is, als het maar werkt, toch?
Mon 'en!
pi_220409173
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Hoe kan zijn Psychosegevoeligheid mij beïnvloeden als hij belt?
Als je niet snapt dat het omgaan met iemand die EN gangster is EN TBS heeft/had EN niemand anders heeft (volgens jouw zeggen) EN jij bent serieus dat je hem wil gaan begeleiden terwijl je zelf niet eens fatsoenlijk uit de shit kunt komen, dan ben je nog heel erg ver van huis.

Als ik dat combineer met alle andere dingen die je sinds je terug bent weer hebt gezegd, dan kan ik alleen maar de conclusie trekken dat je óf niet serieus hier mee bezig bent, óf je bent zo ver heen dat dit bij voorbaat al een verloren zaak is.
  zondag 22 maart 2026 @ 21:58:52 #234
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409187
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Als je niet snapt dat het omgaan met iemand die EN gangster is EN TBS heeft/had EN niemand anders heeft (volgens jouw zeggen) EN jij bent serieus dat je hem wil gaan begeleiden terwijl je zelf niet eens fatsoenlijk uit de shit kunt komen, dan ben je nog heel erg ver van huis.

Als ik dat combineer met alle andere dingen die je sinds je terug bent weer hebt gezegd, dan kan ik alleen maar de conclusie trekken dat je óf niet serieus hier mee bezig bent, óf je bent zo ver heen dat dit bij voorbaat al een verloren zaak is.
Begeleiding is te serieus, wat ik wil doen is een goede vriend voor hem zijn. Hij wilt ook een goede vriend voor mij zijn en we hebben leuke opbouwende gesprekken op de telefoon. Daar is niks mis mee toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409199
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Begeleiding is te serieus, wat ik wil doen is een goede vriend voor hem zijn. Hij wilt ook een goede vriend voor mij zijn en we hebben leuke opbouwende gesprekken op de telefoon. Daar is niks mis mee toch?
lekker doen joh
je weet het toch beter
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220409207
Je geeft aan dat je nu bezig bent met stap 4 van het 12 stappen plan.

Kun je iets meer vertellen over hoe dit stappenplan er uit ziet? Volgen jullie een programma? Bijvoorbeeld iedere week 1 stap? Of maak je pas de volgende stap als je daar klaar voor bent en is het dus een traject met een variabele tijdsduur?

Ik heb van andere mensen gehoord dat mensen meerdere keren door de 12 stappen heen gaan. Is dat bij jou groep ook mogelijk? Of ben je misschien al bezig met een vervolgronde?
pi_220409217
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Begeleiding is te serieus, wat ik wil doen is een goede vriend voor hem zijn. Hij wilt ook een goede vriend voor mij zijn en we hebben leuke opbouwende gesprekken op de telefoon. Daar is niks mis mee toch?
Je vraagt om meningen maar eigenlijk wil je gewoon gelijk krijgen.
Vraag niet om advies, als je je besluit al genomen hebt. Zeg dat dan. Wel zo eerlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220409224
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Begeleiding is te serieus, wat ik wil doen is een goede vriend voor hem zijn. Hij wilt ook een goede vriend voor mij zijn en we hebben leuke opbouwende gesprekken op de telefoon. Daar is niks mis mee toch?
Oke, er is niks mis mee volgens jou, dus gewoon doen. Waarom stel je de vraag dan uberhaupt?

Het is niet aan mij om dit te zeggen en te bepalen, maar als het aan mij had gelegen (en dat ligt het dus niet) had ik gewoon gezegd joh, lekker doen wat je wil, maar als deze shit in je gezicht ontploft, moet je niet hier terug komen om te janken over hoe je weer het slachtoffer bent want je bent in de situatie waar we het nu over hebben vooral het slachtoffer van je eigen stupiditeit.
pi_220409235
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Oke, er is niks mis mee volgens jou, dus gewoon doen. Waarom stel je de vraag dan uberhaupt?

Het is niet aan mij om dit te zeggen en te bepalen, maar als het aan mij had gelegen (en dat ligt het dus niet) had ik gewoon gezegd joh, lekker doen wat je wil, maar als deze shit in je gezicht ontploft, moet je niet hier terug komen om te janken over hoe je weer het slachtoffer bent want je bent in de situatie waar we het nu over hebben vooral het slachtoffer van je eigen stupiditeit.
De FOK!directheid waar KW zo van zegt te houden ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220409247
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De FOK!directheid waar KW zo van zegt te houden ^O^
Maar vervolgens tegen in gaat
  zondag 22 maart 2026 @ 22:07:11 #241
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409253
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Oke, er is niks mis mee volgens jou, dus gewoon doen. Waarom stel je de vraag dan uberhaupt?

Het is niet aan mij om dit te zeggen en te bepalen, maar als het aan mij had gelegen (en dat ligt het dus niet) had ik gewoon gezegd joh, lekker doen wat je wil, maar als deze shit in je gezicht ontploft, moet je niet hier terug komen om te janken over hoe je weer het slachtoffer bent want je bent in de situatie waar we het nu over hebben vooral het slachtoffer van je eigen stupiditeit.
Ik zal je laten weten als dit shit in mijn gezicht ontploft goed?👍🏿
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 maart 2026 @ 22:07:45 #242
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409257
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De FOK!directheid waar KW zo van zegt te houden ^O^
Ja ik vind het nog steeds leuk, al hoef ik niet altijd met iedereen eens te zijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409261
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik zal je laten weten als dit shit in mijn gezicht ontploft goed?👍🏿
weet je waar het op lijkt
of je hier constant kleine bommetjes dropt
om maar reactie te krijgen
om iets uit te lokken

om vervolgens booswoest het slachtoffer te kunnen zijn
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 22 maart 2026 @ 22:10:01 #244
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409272
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:01 schreef simonblue het volgende:
Je geeft aan dat je nu bezig bent met stap 4 van het 12 stappen plan.

Kun je iets meer vertellen over hoe dit stappenplan er uit ziet? Volgen jullie een programma? Bijvoorbeeld iedere week 1 stap? Of maak je pas de volgende stap als je daar klaar voor bent en is het dus een traject met een variabele tijdsduur?

Ik heb van andere mensen gehoord dat mensen meerdere keren door de 12 stappen heen gaan. Is dat bij jou groep ook mogelijk? Of ben je misschien al bezig met een vervolgronde?
Ik heb een gedeelte van stap 4 afgemaakt, namelijk een lijst van namen en situatie waarbij ik wrok koester en veel boosheid ervaar. Wat er hier uitkwam is dat als ik mijn boosheid loslaat, dan komt verdriet naar boven. Ik moet durven verdriet toe te laten en de pijn voelen die ik ervaar als ik het niet meer kan verdoven met middelen. Ik heb al jaren niet gehuild.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409274
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Begeleiding is te serieus, wat ik wil doen is een goede vriend voor hem zijn. Hij wilt ook een goede vriend voor mij zijn en we hebben leuke opbouwende gesprekken op de telefoon. Daar is niks mis mee toch?
Waarom vraag je onze mening dan?
pi_220409281
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ja ik vind het nog steeds leuk, al hoef ik niet altijd met iedereen eens te zijn.
Dan moet je misschien minder hard janken als bij voorbeeld een user als Droopie jou tegengas geeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220409287
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik zal je laten weten als dit shit in mijn gezicht ontploft goed?👍🏿
Ik slaap er linksom of rechtsom niet minder om, maar ik had het jou wel gegund om eens een keer een goede keuze te maken nadat je de ene foute keuze na de andere aan elkaar hebt geregen.
pi_220409288
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Waarom vraag je onze mening dan?
Alles voor aandacht.
pi_220409290
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb een gedeelte van stap 4 afgemaakt, namelijk een lijst van namen en situatie waarbij ik wrok koester en veel boosheid ervaar. Wat er hier uitkwam is dat als ik mijn boosheid loslaat, dan komt verdriet naar boven. Ik moet durven verdriet toe te laten en de pijn voelen die ik ervaar als ik het niet meer kan verdoven met middelen. Ik heb al jaren niet gehuild.
We komen zowaar ergens.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 22 maart 2026 @ 22:12:07 #250
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_220409294
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
TBS’ers verdienen geen tweede kans in de maatschappij?
De samenleving zou tegen deze mensen beschermd moeten worden. Vroeger zaten die geeoon in een inrichting met ene hoog hek eromheen, hè. Dat is niet meer echt realistisch, maar een openbaar register zodat je in elk geval kan zien waar ze wonen zou wel een goed idee zijn.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')