Partycrashenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:07 schreef vosss het volgende:
Waarom moet ik een mail sturen?
Ik heb immers al locatie en datum?
Wat te denken van koffie, bier en bitterballen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:13 schreef Regilio_ het volgende:
Staat daar nog iets van een km-vergoeding tegenover?
Vaak krijg je bij dit soort dingen een kleine vergoeding van 25,- en een broodje kroket ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Wat te denken van koffie, bier en bitterballen?
lol 1x was voldoende. En volgens mij kregen we trouwens helemaal niksquote:
En je mocht maar 1 stukje vlees van de bbq anders was er niet genoeg!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:42 schreef Karina het volgende:
[..]
lol 1x was voldoende. En volgens mij kregen we trouwens helemaal nikswe moesten zelfs betalen.
Hier staat nog wat meer, van de site van VI, je moet zelf gezellig meedoen blijkbaar.
Voetballiefhebbers, opgelet! Op 20 maart 2026 worden de opnames gemaakt van een gloednieuw voetbalprogramma vol spel, strijd en spektakel. Reken op een gezellige sfeer, voetballegendes en veel humor. Voetbalhelden nemen het tegen elkaar op in spannende spellen waarin kennis en snelheid centraal staan. Als publiek zit je dicht op de actie en speel je zelf een actieve rol. Meld je nu aan en wees erbij! https://www.vandaaginside(...)lquiz-meld-je-nu-aan
Het hele wereldje in Hilversum wil ik niets mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef DrDentz het volgende:
De keurige leraar uit Nijmegen en voorzitter van de Johan Derksen fanclub Maarten Nijenhuis zou ook op tv komen, maar op het laatste moment werd zijn item vervangen door een man met een brood op zijn hoofd. Ik vertrouw dat tv-wereldje niet meer.
Ja het was heeel erg matig allemaal!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En je mocht maar 1 stukje vlees van de bbq anders was er niet genoeg!
Damnquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En je mocht maar 1 stukje vlees van de bbq anders was er niet genoeg!
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En je mocht maar 1 stukje vlees van de bbq anders was er niet genoeg!
Ter illustratie:quote:
Wie van hier zit daar nu?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:04 schreef ilseouwerkerk het volgende:
Hi All,
Voor een nieuw voetbalprogramma met verschillende internationals zijn wij op zoek naar enthousiast publiek.
Zin in een dagje uit met een leuke sfeer, voetballegendes en heel veel lachen? Kom dan een opname voor een nieuw voetbalprogramma bijwonen!
Praktische info
📍 Locatie: Studio 24, Hilversum
📅 Datum: 20 Maart 2026
⏰ Tijd: overdag en of avond
Lijkt het jullie leuk om te komen? Stuur dan een mailtje naar publiek.voetbalquiz@talpastudios.com.
Behalve met Meiden van Holland. Daar maken we graag een uitzondering voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het hele wereldje in Hilversum wil ik niets mee te maken hebben
@-J-D-quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef DrDentz het volgende:
De keurige leraar uit Nijmegen en voorzitter van de Johan Derksen fanclub Maarten Nijenhuis zou ook op tv komen, maar op het laatste moment werd zijn item vervangen door een man met een brood op zijn hoofd. Ik vertrouw dat tv-wereldje niet meer.
De website van de voorzitter van de fanclub bestaat niet meer zo te zien.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef DrDentz het volgende:
De keurige leraar uit Nijmegen en voorzitter van de Johan Derksen fanclub Maarten Nijenhuis zou ook op tv komen, maar op het laatste moment werd zijn item vervangen door een man met een brood op zijn hoofd. Ik vertrouw dat tv-wereldje niet meer.
Ik was er naartoe gegaan, een enorme fout...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |