abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220364710
Hi All,

Voor een nieuw voetbalprogramma met verschillende internationals zijn wij op zoek naar enthousiast publiek.

Zin in een dagje uit met een leuke sfeer, voetballegendes en heel veel lachen? Kom dan een opname voor een nieuw voetbalprogramma bijwonen!

Praktische info
📍 Locatie: Studio 24, Hilversum
📅 Datum: 20 Maart 2026
⏰ Tijd: overdag en of avond

Lijkt het jullie leuk om te komen? Stuur dan een mailtje naar publiek.voetbalquiz@talpastudios.com.

[ Bericht 1% gewijzigd door ilseouwerkerk op 18-03-2026 14:38:57 ]
pi_220364740
Uitje van de stichting

@Wotte @Zipportal @PSVCL
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220364746
Waarom moet ik een mail sturen?

Ik heb immers al locatie en datum?

8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  dinsdag 17 maart 2026 @ 14:08:06 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220364753
Komt Patrick Kluivert ook? Dan weet ik of ik te voet of met het OV moet gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220364829
Staat daar nog iets van een km-vergoeding tegenover?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220364967
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:04 schreef ilseouwerkerk het volgende:
Hi All,

Voor een nieuw voetbalprogramma met verschillende internationals zijn wij op zoek naar enthousiast publiek.

Zin in een dagje uit met een leuke sfeer, voetballegendes en heel veel lachen? Kom dan een opname voor een nieuw voetbalprogramma bijwonen!

Praktische info
📍 Locatie: Studio 24, Hilversum
📅 Datum: 20 Maart 2026
⏰ Tijd: overdag en of avond

Lijkt het jullie leuk om met een grote groep te komen? Stuur dan een mailtje naar publiek.voetbalquiz@talpastudios.com.
¤500 anders niks
  dinsdag 17 maart 2026 @ 14:21:57 #7
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220364981
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:08 schreef Caland het volgende:
Komt Patrick Kluivert ook? Dan weet ik of ik te voet of met het OV moet gaan.
Die komt ook, maar die rijdt met Marco Bakker mee :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 14:59:00 #8
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220365222
Lekker op tijd wel.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Spellchecker dinsdag 17 maart 2026 @ 15:14:55 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220365303
Allemaal in een FOK!-shirt _O-
  Forum Admin dinsdag 17 maart 2026 @ 15:23:14 #10
35723 crew  GGMM
pi_220365354
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:07 schreef vosss het volgende:
Waarom moet ik een mail sturen?

Ik heb immers al locatie en datum?

8)7
Dat is alleen als je met een grote groep komt staat er.

Dus als jij met al je vrienden komt hoeft het niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220365568
Is er een combi-regeling?
pi_220365640
@Coco @Pisces29 en ik zullen er zijn!
  dinsdag 17 maart 2026 @ 16:16:36 #13
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220365683
Ach ja opzich wel leuk toch! Niet dat ik erbij wil zijn maar hey
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220365800
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:06 schreef mitt het volgende:
Uitje van de stichting

@:Wotte @:Zipportal @:PSVCL
Alleen FOK! krijgt ons gratis.
pi_220366410
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 18:26:25 #16
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220366428
ik kijk geen voetbal maar ik kan wel hard roepen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 18 maart 2026 @ 13:44:16 #17
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220372121
Misschien heeft mijn maatje doug-heffernan wel zin, dan kom ik ook wel. Alleen durf ik niet.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 18 maart 2026 @ 13:44:32 #18
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220372123
Ah shit, mention vergeten @Doug-Heffernan
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220372161
Hier wordt gemodereerd. Nu gaan we niet meer. @GertKuyt
pi_220372455
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:06 schreef mitt het volgende:
Uitje van de stichting

@:Wotte @:Zipportal @:PSVCL
Hi, mocht je het daadwerkelijk leuk lijken om naar de opnames te komen van het nieuwe voetbalprogramma, stuur dan graag een mailtje naar publiek.voetbalquiz@talpastudios.com. Zo kunnen wij alle nodige informatie naar je toe mailen!
pi_220372457
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco @:Pisces29 en ik zullen er zijn!
Hi, mocht je het daadwerkelijk leuk lijken om naar de opnames te komen van het nieuwe voetbalprogramma, stuur dan graag een mailtje naar publiek.voetbalquiz@talpastudios.com. Zo kunnen wij alle nodige informatie naar je toe mailen!
pi_220372501
Moderatie, een copy en plak reactie en John de Mol sr die geen gasten kan fixen voor een van zijn concepten.

VBL/FOK!/Talpa in the mud
pi_220372941
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 13:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ah shit, mention vergeten @:doug-heffernan
Leuk! doe maar :)
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  woensdag 18 maart 2026 @ 16:54:58 #24
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220373409
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 15:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Leuk! doe maar :)
Stuur jij het mailtje voor ons?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220373534
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 16:54 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Stuur jij het mailtje voor ons?
nee lol
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  woensdag 18 maart 2026 @ 17:57:24 #26
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220373730
Voetbalkrexx _O_

  woensdag 18 maart 2026 @ 21:48:47 #27
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220375877
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:07 schreef vosss het volgende:
Waarom moet ik een mail sturen?

Ik heb immers al locatie en datum?

8)7
Partycrashen _O_ _O_
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Spellchecker woensdag 18 maart 2026 @ 21:51:34 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220375908
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:13 schreef Regilio_ het volgende:
Staat daar nog iets van een km-vergoeding tegenover?
Wat te denken van koffie, bier en bitterballen?
pi_220375912
Kun je een gesigneerde bal winnen?
pi_220385626
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:57 schreef RamboDirk het volgende:
Voetbalkrexx _O_

[ afbeelding ]
Tonggod
U MAD?
pi_220385781
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:51 schreef maily het volgende:

[..]
Wat te denken van koffie, bier en bitterballen?
Vaak krijg je bij dit soort dingen een kleine vergoeding van 25,- en een broodje kroket ofzo.

Verwacht er niet te veel van want al met al ben je toch gewoon een halve dag kwijt met wachten, zitten, klappen en de rit uitzitten

Er is een reden dat dit niet in de OP staat, want dan reageert überhaupt niemand natuurlijk
  vrijdag 20 maart 2026 @ 07:25:42 #32
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220385824
quote:
7s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:52 schreef Vijf_voor het volgende:
Kun je een gesigneerde bal winnen?
Gesigneerde bal van Bryan Roy @Caland
pi_220385892
Ben nu wel benieuwd welk programma
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 07:42:17 #35
9859 crew  Karina
Woman
pi_220385901
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:37 schreef Wereldgozer het volgende:
@:mortaxx en @:karina
lol 1x was voldoende. En volgens mij kregen we trouwens helemaal niks :D we moesten zelfs betalen.

Hier staat nog wat meer, van de site van VI, je moet zelf gezellig meedoen blijkbaar.
Voetballiefhebbers, opgelet! Op 20 maart 2026 worden de opnames gemaakt van een gloednieuw voetbalprogramma vol spel, strijd en spektakel. Reken op een gezellige sfeer, voetballegendes en veel humor. Voetbalhelden nemen het tegen elkaar op in spannende spellen waarin kennis en snelheid centraal staan. Als publiek zit je dicht op de actie en speel je zelf een actieve rol. Meld je nu aan en wees erbij! https://www.vandaaginside(...)lquiz-meld-je-nu-aan
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_220386001
De keurige leraar uit Nijmegen en voorzitter van de Johan Derksen fanclub Maarten Nijenhuis zou ook op tv komen, maar op het laatste moment werd zijn item vervangen door een man met een brood op zijn hoofd. Ik vertrouw dat tv-wereldje niet meer.
pi_220386003
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:42 schreef Karina het volgende:

[..]
lol 1x was voldoende. En volgens mij kregen we trouwens helemaal niks :D we moesten zelfs betalen.

Hier staat nog wat meer, van de site van VI, je moet zelf gezellig meedoen blijkbaar.
Voetballiefhebbers, opgelet! Op 20 maart 2026 worden de opnames gemaakt van een gloednieuw voetbalprogramma vol spel, strijd en spektakel. Reken op een gezellige sfeer, voetballegendes en veel humor. Voetbalhelden nemen het tegen elkaar op in spannende spellen waarin kennis en snelheid centraal staan. Als publiek zit je dicht op de actie en speel je zelf een actieve rol. Meld je nu aan en wees erbij! https://www.vandaaginside(...)lquiz-meld-je-nu-aan
En je mocht maar 1 stukje vlees van de bbq anders was er niet genoeg!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_220386228
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef DrDentz het volgende:
De keurige leraar uit Nijmegen en voorzitter van de Johan Derksen fanclub Maarten Nijenhuis zou ook op tv komen, maar op het laatste moment werd zijn item vervangen door een man met een brood op zijn hoofd. Ik vertrouw dat tv-wereldje niet meer.
Het hele wereldje in Hilversum wil ik niets mee te maken hebben
pi_220386983
Uitstekend gemodereerd.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 09:43:10 #40
9859 crew  Karina
Woman
pi_220386993
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
En je mocht maar 1 stukje vlees van de bbq anders was er niet genoeg!
Ja het was heeel erg matig allemaal!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 20 maart 2026 @ 09:57:09 #41
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220387060
"Voetbal Kwis", da's een werktitel hoop ik maar :D.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 20 maart 2026 @ 10:47:58 #42
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220387378
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
En je mocht maar 1 stukje vlees van de bbq anders was er niet genoeg!
Damn :') _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 11:44:02 #43
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220387675
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
En je mocht maar 1 stukje vlees van de bbq anders was er niet genoeg!
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:43 schreef Karina het volgende:

[..]
Ja het was heeel erg matig allemaal!
Ter illustratie:

What can change the nature of a man?
  Spellchecker vrijdag 20 maart 2026 @ 12:01:48 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220387827
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:04 schreef ilseouwerkerk het volgende:
Hi All,

Voor een nieuw voetbalprogramma met verschillende internationals zijn wij op zoek naar enthousiast publiek.

Zin in een dagje uit met een leuke sfeer, voetballegendes en heel veel lachen? Kom dan een opname voor een nieuw voetbalprogramma bijwonen!

Praktische info
📍 Locatie: Studio 24, Hilversum
📅 Datum: 20 Maart 2026
⏰ Tijd: overdag en of avond

Lijkt het jullie leuk om te komen? Stuur dan een mailtje naar publiek.voetbalquiz@talpastudios.com.
Wie van hier zit daar nu?
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 14:51:34 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_220389166
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:44 schreef Coco het volgende:

[..]
[..]
Ter illustratie:

[ afbeelding ]
lol ja de plek waren we zaten was ook nog eens kut.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_220389474
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:40 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Het hele wereldje in Hilversum wil ik niets mee te maken hebben
Behalve met Meiden van Holland. Daar maken we graag een uitzondering voor.
U MAD?
pi_220389477
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef DrDentz het volgende:
De keurige leraar uit Nijmegen en voorzitter van de Johan Derksen fanclub Maarten Nijenhuis zou ook op tv komen, maar op het laatste moment werd zijn item vervangen door een man met een brood op zijn hoofd. Ik vertrouw dat tv-wereldje niet meer.
@-J-D-
U MAD?
pi_220389686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:44 schreef Coco het volgende:

[..]
[..]
Ter illustratie:

[ afbeelding ]
Heb je de rice purity test nu al gedaan?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_220391110
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef DrDentz het volgende:
De keurige leraar uit Nijmegen en voorzitter van de Johan Derksen fanclub Maarten Nijenhuis zou ook op tv komen, maar op het laatste moment werd zijn item vervangen door een man met een brood op zijn hoofd. Ik vertrouw dat tv-wereldje niet meer.
De website van de voorzitter van de fanclub bestaat niet meer zo te zien.

RIP gastenboek.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 20:36:17 #50
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220392159
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:01 schreef maily het volgende:

[..]
Wie van hier zit daar nu?
Ik was er naartoe gegaan, een enorme fout...

Bij aankomst mochten we even wachten in een ontvangstruimte, we waren met ca. 100 man. Toen de deuren van de studio open gingen liepen we snel naar binnen om een goed plekje te bemachtigen. Bij het naar binnen gaan moesten we onze telefoon inleveren (anders zouden er opnames kunnen uitlekken). Het was erg donker binnen maar dat hoorde vast bij de show dachten we. Toen iedereen eenmaal binnen was ging de deur van de studio op slot, vrijwel direct daarna gingen er felle lichten aan. Op het podium stond Rob Kamphues die ons vertelde dat we niet bij een voetbalkwis waren maar bij een nieuw SBS-format: Last One Standing. Volgens de uitleg was dit een soort mix tussen de gouden kooi, saw en squid game. Degene die als laatste overblijft krijgt een geldbedrag. Overal om ons heen staan en hangen camera's.

Dat is alles wat we weten, soms krijgen we een opdracht om iets te verdienen, iemand die gelijk begon te schreeuwen dat hij zijn trui wilde, kreeg deze. Maar alleen in ruil voor het kaalscheren van zijn hoofd en wenkbrauwen. Bij het verzamelen van de mokken waar we water uit kunnen drinken had ik de mok met een 1 gepakt. Op een groot scherm aan de muur zagen we Rob weer, die blijkbaar de leider van dit spel is? Hij vertelde dat degene met mok 1 vijf minuten zijn telefoon kreeg om aan het thuisfront te laten weten waar hij is en dat hij voorlopig niet thuis zou komen. Echter moest je dan wel een tand onverdoofd laten trekken, dat heb ik maar gedaan. Ik geef nu al te veel informatie en de 5 minuten zijn bijna om dus ik app snel nog wat mensen thuis,
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220392174
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:36 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik was er naartoe gegaan, een enorme fout...

Bij aankomst mochten we even wachten in een ontvangstruimte, we waren met ca. 100 man. Toen de deuren van de studio open gingen liepen we snel naar binnen om een goed plekje te bemachtigen. Bij het naar binnen gaan moesten we onze telefoon inleveren (anders zouden er opnames kunnen uitlekken). Het was erg donker binnen maar dat hoorde vast bij de show dachten we. Toen iedereen eenmaal binnen was ging de deur van de studio op slot, vrijwel direct daarna gingen er felle lichten aan. Op het podium stond Rob Kamphues die ons vertelde dat we niet bij een voetbalkwis waren maar bij een nieuw SBS-format: Last One Standing. Volgens de uitleg was dit een soort mix tussen de gouden kooi, saw en squid game. Degene die als laatste overblijft krijgt een geldbedrag. Overal om ons heen staan en hangen camera's.

Dat is alles wat we weten, soms krijgen we een opdracht om iets te verdienen, iemand die gelijk begon te schreeuwen dat hij zijn trui wilde, kreeg deze. Maar alleen in ruil voor het kaalscheren van zijn hoofd en wenkbrauwen. Bij het verzamelen van de mokken waar we water uit kunnen drinken had ik de mok met een 1 gepakt. Op een groot scherm aan de muur zagen we Rob weer, die blijkbaar de leider van dit spel is? Hij vertelde dat degene met mok 1 vijf minuten zijn telefoon kreeg om aan het thuisfront te laten weten waar hij is en dat hij voorlopig niet thuis zou komen. Echter moest je dan wel een tand onverdoofd laten trekken, dat heb ik maar gedaan. Ik geef nu al te veel informatie en de 5 minuten zijn bijna om dus ik app snel nog wat mensen thuis,
  Spellchecker vrijdag 20 maart 2026 @ 20:45:16 #52
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220392227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:36 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik was er naartoe gegaan, een enorme fout...

Bij aankomst mochten we even wachten in een ontvangstruimte, we waren met ca. 100 man. Toen de deuren van de studio open gingen liepen we snel naar binnen om een goed plekje te bemachtigen. Bij het naar binnen gaan moesten we onze telefoon inleveren (anders zouden er opnames kunnen uitlekken). Het was erg donker binnen maar dat hoorde vast bij de show dachten we. Toen iedereen eenmaal binnen was ging de deur van de studio op slot, vrijwel direct daarna gingen er felle lichten aan. Op het podium stond Rob Kamphues die ons vertelde dat we niet bij een voetbalkwis waren maar bij een nieuw SBS-format: Last One Standing. Volgens de uitleg was dit een soort mix tussen de gouden kooi, saw en squid game. Degene die als laatste overblijft krijgt een geldbedrag. Overal om ons heen staan en hangen camera's.

Dat is alles wat we weten, soms krijgen we een opdracht om iets te verdienen, iemand die gelijk begon te schreeuwen dat hij zijn trui wilde, kreeg deze. Maar alleen in ruil voor het kaalscheren van zijn hoofd en wenkbrauwen. Bij het verzamelen van de mokken waar we water uit kunnen drinken had ik de mok met een 1 gepakt. Op een groot scherm aan de muur zagen we Rob weer, die blijkbaar de leider van dit spel is? Hij vertelde dat degene met mok 1 vijf minuten zijn telefoon kreeg om aan het thuisfront te laten weten waar hij is en dat hij voorlopig niet thuis zou komen. Echter moest je dan wel een tand onverdoofd laten trekken, dat heb ik maar gedaan. Ik geef nu al te veel informatie en de 5 minuten zijn bijna om dus ik app snel nog wat mensen thuis,
_O_
pi_220503298
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:35 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
De website van de voorzitter van de fanclub bestaat niet meer zo te zien.

RIP gastenboek.
Het is me wat
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_220503486
User @Wotte; met je lul op tafel geslagen?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220507051
Talpa aids.

Hihi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')