¤500 anders niksquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:04 schreef ilseouwerkerk het volgende:
Hi All,
Voor een nieuw voetbalprogramma met verschillende internationals zijn wij op zoek naar enthousiast publiek.
Zin in een dagje uit met een leuke sfeer, voetballegendes en heel veel lachen? Kom dan een opname voor een nieuw voetbalprogramma bijwonen!
Praktische info
📍 Locatie: Studio 24, Hilversum
📅 Datum: 20 Maart 2026
⏰ Tijd: overdag en of avond
Lijkt het jullie leuk om met een grote groep te komen? Stuur dan een mailtje naar publiek.voetbalquiz@talpastudios.com.
Die komt ook, maar die rijdt met Marco Bakker meequote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:08 schreef Caland het volgende:
Komt Patrick Kluivert ook? Dan weet ik of ik te voet of met het OV moet gaan.
Dat is alleen als je met een grote groep komt staat er.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:07 schreef vosss het volgende:
Waarom moet ik een mail sturen?
Ik heb immers al locatie en datum?
Alleen FOK! krijgt ons gratis.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:06 schreef mitt het volgende:
Uitje van de stichting
@:Wotte @:Zipportal @:PSVCL
Hi, mocht je het daadwerkelijk leuk lijken om naar de opnames te komen van het nieuwe voetbalprogramma, stuur dan graag een mailtje naar publiek.voetbalquiz@talpastudios.com. Zo kunnen wij alle nodige informatie naar je toe mailen!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:06 schreef mitt het volgende:
Uitje van de stichting
@:Wotte @:Zipportal @:PSVCL
Hi, mocht je het daadwerkelijk leuk lijken om naar de opnames te komen van het nieuwe voetbalprogramma, stuur dan graag een mailtje naar publiek.voetbalquiz@talpastudios.com. Zo kunnen wij alle nodige informatie naar je toe mailen!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco @:Pisces29 en ik zullen er zijn!
Leuk! doe maarquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ah shit, mention vergeten @:doug-heffernan
Stuur jij het mailtje voor ons?quote:
nee lolquote:Op woensdag 18 maart 2026 16:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Stuur jij het mailtje voor ons?
Partycrashenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:07 schreef vosss het volgende:
Waarom moet ik een mail sturen?
Ik heb immers al locatie en datum?
Wat te denken van koffie, bier en bitterballen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:13 schreef Regilio_ het volgende:
Staat daar nog iets van een km-vergoeding tegenover?
Vaak krijg je bij dit soort dingen een kleine vergoeding van 25,- en een broodje kroket ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Wat te denken van koffie, bier en bitterballen?
lol 1x was voldoende. En volgens mij kregen we trouwens helemaal niksquote:
En je mocht maar 1 stukje vlees van de bbq anders was er niet genoeg!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:42 schreef Karina het volgende:
[..]
lol 1x was voldoende. En volgens mij kregen we trouwens helemaal nikswe moesten zelfs betalen.
Hier staat nog wat meer, van de site van VI, je moet zelf gezellig meedoen blijkbaar.
Voetballiefhebbers, opgelet! Op 20 maart 2026 worden de opnames gemaakt van een gloednieuw voetbalprogramma vol spel, strijd en spektakel. Reken op een gezellige sfeer, voetballegendes en veel humor. Voetbalhelden nemen het tegen elkaar op in spannende spellen waarin kennis en snelheid centraal staan. Als publiek zit je dicht op de actie en speel je zelf een actieve rol. Meld je nu aan en wees erbij! https://www.vandaaginside(...)lquiz-meld-je-nu-aan
Het hele wereldje in Hilversum wil ik niets mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef DrDentz het volgende:
De keurige leraar uit Nijmegen en voorzitter van de Johan Derksen fanclub Maarten Nijenhuis zou ook op tv komen, maar op het laatste moment werd zijn item vervangen door een man met een brood op zijn hoofd. Ik vertrouw dat tv-wereldje niet meer.
Ja het was heeel erg matig allemaal!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En je mocht maar 1 stukje vlees van de bbq anders was er niet genoeg!
Damnquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En je mocht maar 1 stukje vlees van de bbq anders was er niet genoeg!
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En je mocht maar 1 stukje vlees van de bbq anders was er niet genoeg!
Ter illustratie:quote:
Wie van hier zit daar nu?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:04 schreef ilseouwerkerk het volgende:
Hi All,
Voor een nieuw voetbalprogramma met verschillende internationals zijn wij op zoek naar enthousiast publiek.
Zin in een dagje uit met een leuke sfeer, voetballegendes en heel veel lachen? Kom dan een opname voor een nieuw voetbalprogramma bijwonen!
Praktische info
📍 Locatie: Studio 24, Hilversum
📅 Datum: 20 Maart 2026
⏰ Tijd: overdag en of avond
Lijkt het jullie leuk om te komen? Stuur dan een mailtje naar publiek.voetbalquiz@talpastudios.com.
Behalve met Meiden van Holland. Daar maken we graag een uitzondering voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het hele wereldje in Hilversum wil ik niets mee te maken hebben
@-J-D-quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef DrDentz het volgende:
De keurige leraar uit Nijmegen en voorzitter van de Johan Derksen fanclub Maarten Nijenhuis zou ook op tv komen, maar op het laatste moment werd zijn item vervangen door een man met een brood op zijn hoofd. Ik vertrouw dat tv-wereldje niet meer.
De website van de voorzitter van de fanclub bestaat niet meer zo te zien.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:02 schreef DrDentz het volgende:
De keurige leraar uit Nijmegen en voorzitter van de Johan Derksen fanclub Maarten Nijenhuis zou ook op tv komen, maar op het laatste moment werd zijn item vervangen door een man met een brood op zijn hoofd. Ik vertrouw dat tv-wereldje niet meer.
Ik was er naartoe gegaan, een enorme fout...quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:36 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik was er naartoe gegaan, een enorme fout...
Bij aankomst mochten we even wachten in een ontvangstruimte, we waren met ca. 100 man. Toen de deuren van de studio open gingen liepen we snel naar binnen om een goed plekje te bemachtigen. Bij het naar binnen gaan moesten we onze telefoon inleveren (anders zouden er opnames kunnen uitlekken). Het was erg donker binnen maar dat hoorde vast bij de show dachten we. Toen iedereen eenmaal binnen was ging de deur van de studio op slot, vrijwel direct daarna gingen er felle lichten aan. Op het podium stond Rob Kamphues die ons vertelde dat we niet bij een voetbalkwis waren maar bij een nieuw SBS-format: Last One Standing. Volgens de uitleg was dit een soort mix tussen de gouden kooi, saw en squid game. Degene die als laatste overblijft krijgt een geldbedrag. Overal om ons heen staan en hangen camera's.
Dat is alles wat we weten, soms krijgen we een opdracht om iets te verdienen, iemand die gelijk begon te schreeuwen dat hij zijn trui wilde, kreeg deze. Maar alleen in ruil voor het kaalscheren van zijn hoofd en wenkbrauwen. Bij het verzamelen van de mokken waar we water uit kunnen drinken had ik de mok met een 1 gepakt. Op een groot scherm aan de muur zagen we Rob weer, die blijkbaar de leider van dit spel is? Hij vertelde dat degene met mok 1 vijf minuten zijn telefoon kreeg om aan het thuisfront te laten weten waar hij is en dat hij voorlopig niet thuis zou komen. Echter moest je dan wel een tand onverdoofd laten trekken, dat heb ik maar gedaan. Ik geef nu al te veel informatie en de 5 minuten zijn bijna om dus ik app snel nog wat mensen thuis,
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:36 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik was er naartoe gegaan, een enorme fout...
Bij aankomst mochten we even wachten in een ontvangstruimte, we waren met ca. 100 man. Toen de deuren van de studio open gingen liepen we snel naar binnen om een goed plekje te bemachtigen. Bij het naar binnen gaan moesten we onze telefoon inleveren (anders zouden er opnames kunnen uitlekken). Het was erg donker binnen maar dat hoorde vast bij de show dachten we. Toen iedereen eenmaal binnen was ging de deur van de studio op slot, vrijwel direct daarna gingen er felle lichten aan. Op het podium stond Rob Kamphues die ons vertelde dat we niet bij een voetbalkwis waren maar bij een nieuw SBS-format: Last One Standing. Volgens de uitleg was dit een soort mix tussen de gouden kooi, saw en squid game. Degene die als laatste overblijft krijgt een geldbedrag. Overal om ons heen staan en hangen camera's.
Dat is alles wat we weten, soms krijgen we een opdracht om iets te verdienen, iemand die gelijk begon te schreeuwen dat hij zijn trui wilde, kreeg deze. Maar alleen in ruil voor het kaalscheren van zijn hoofd en wenkbrauwen. Bij het verzamelen van de mokken waar we water uit kunnen drinken had ik de mok met een 1 gepakt. Op een groot scherm aan de muur zagen we Rob weer, die blijkbaar de leider van dit spel is? Hij vertelde dat degene met mok 1 vijf minuten zijn telefoon kreeg om aan het thuisfront te laten weten waar hij is en dat hij voorlopig niet thuis zou komen. Echter moest je dan wel een tand onverdoofd laten trekken, dat heb ik maar gedaan. Ik geef nu al te veel informatie en de 5 minuten zijn bijna om dus ik app snel nog wat mensen thuis,
Het is me watquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De website van de voorzitter van de fanclub bestaat niet meer zo te zien.
RIP gastenboek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |