¤500 anders niksquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:04 schreef ilseouwerkerk het volgende:
Hi All,
Voor een nieuw voetbalprogramma met verschillende internationals zijn wij op zoek naar enthousiast publiek.
Zin in een dagje uit met een leuke sfeer, voetballegendes en heel veel lachen? Kom dan een opname voor een nieuw voetbalprogramma bijwonen!
Praktische info
📍 Locatie: Studio 24, Hilversum
📅 Datum: 20 Maart 2026
⏰ Tijd: overdag en of avond
Lijkt het jullie leuk om met een grote groep te komen? Stuur dan een mailtje naar publiek.voetbalquiz@talpastudios.com.
Die komt ook, maar die rijdt met Marco Bakker meequote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:08 schreef Caland het volgende:
Komt Patrick Kluivert ook? Dan weet ik of ik te voet of met het OV moet gaan.
Dat is alleen als je met een grote groep komt staat er.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:07 schreef vosss het volgende:
Waarom moet ik een mail sturen?
Ik heb immers al locatie en datum?
Alleen FOK! krijgt ons gratis.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:06 schreef mitt het volgende:
Uitje van de stichting
@:Wotte @:Zipportal @:PSVCL
Hi, mocht je het daadwerkelijk leuk lijken om naar de opnames te komen van het nieuwe voetbalprogramma, stuur dan graag een mailtje naar publiek.voetbalquiz@talpastudios.com. Zo kunnen wij alle nodige informatie naar je toe mailen!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:06 schreef mitt het volgende:
Uitje van de stichting
@:Wotte @:Zipportal @:PSVCL
Hi, mocht je het daadwerkelijk leuk lijken om naar de opnames te komen van het nieuwe voetbalprogramma, stuur dan graag een mailtje naar publiek.voetbalquiz@talpastudios.com. Zo kunnen wij alle nodige informatie naar je toe mailen!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco @:Pisces29 en ik zullen er zijn!
Leuk! doe maarquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ah shit, mention vergeten @:doug-heffernan
Stuur jij het mailtje voor ons?quote:
nee lolquote:Op woensdag 18 maart 2026 16:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Stuur jij het mailtje voor ons?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |