Recht gestemd!quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb weer gebruik gemaakt van mijn stemrecht.
Luctor heeft zeker niet Rechts gestemd!quote:
Ik zei Rechtquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Luctor heeft zeker niet Rechts gestemd!
Heeft jullie Burgemeester nog een leuke abseil-actie bedacht om mensen naar de stembus te trekken ?
Ik moest echt opzoeken van de week wie hier ook al weer de burgemeester was
Maar ik heb mijn burgerplicht ook weer gedaan.
Dat had ik gelezenquote:
Een rechtse draai?quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat had ik gelezenMaar ik dacht er een leuke draai aan te geven.
Linksgedraaide yoghurtquote:
Die was overigens niet zo erg als toen Rotterdam 1940 werd gecancelt.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:02 schreef NailQueen het volgende:
Ach het is vandaag precies 6 jaar geleden dat Rotterdam 2020 werd gecanceld
Sowieso, maar ik weet niet wat precies typisch is in Canarias!quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:26 schreef NailQueen het volgende:
De all inclusive vakantie met mijn ouders is geboekt. We gaan naar Gran Canaria!![]()
@:Strani zijn er nog spaanse specialiteiten die we echt moet proeven?
quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik weet niet wat precies typisch is in Canarias!
@NailQueenquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:26 schreef NailQueen het volgende:
De all inclusive vakantie met mijn ouders is geboekt. We gaan naar Gran Canaria!![]()
Goed bezig! En sterkte! Krijg je daarna een roze koek?quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:25 schreef H_T het volgende:
Zij die zo bloed gaan doneren groeten uTen minste, ik gok dat de andere wachtenden jullie ook een warm hart toedragen
All-inclusive Gran Canaria? Frikandel speciaalquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:26 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig! En sterkte! Krijg je daarna een roze koek?
quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:28 schreef H_T het volgende:
[..]
All-inclusive Gran Canaria? Frikandel speciaal
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2026 19:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig! En sterkte! Krijg je daarna een roze koek?
Glop.quote:
Bijstandsuitkering kennen ze al.quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:53 schreef Strani het volgende:
Wel een leuk woord om te leren voor buitenlanders trouwens, gemeenteraadsverkiezingen.
Om direct al die leuke Nederlandse klanken erbij te pakken zou ik ze meteen de zin 'De stemwijzer voor de huidige gemeenteraadsverkiezingen.' leren.quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:53 schreef Strani het volgende:
Wel een leuk woord om te leren voor buitenlanders trouwens, gemeenteraadsverkiezingen.
Ah, prima ideequote:Op woensdag 18 maart 2026 19:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om direct al die leuke Nederlandse klanken erbij te pakken zou ik ze meteen de zin 'De stemwijzer voor de huidige gemeenteraadsverkiezingen.' leren.
Da's al één woord meer van de lokale taal dan de meeste Nederlanders die in Zuid-Europa wonen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijstandsuitkering kennen ze al.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijstandsuitkering kennen ze al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |