0112.quote:
Kijk maar uit, straks doen we de prijs van de olijfolie omhoog en kunnen jullie helemáál geen olie meer betalen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat wordt een fikse rel als bekend wordt dat Spanje de Nederlandse democratie ondermijnd.
Hier doen ze wel mee. Maar hier staat die Lideweij op de posters terwijl je niet eens op haar kan stemmenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is wel weinig![]()
Hier hangen allemaal posters van FvD die niet meedoen, wel prima dat ze daar geld aan uit geven
Dan gaan we maar weer bakken in boter.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks doen we de prijs van de olijfolie omhoog en kunnen jullie helemáál geen olie meer betalen.
Waren nog posters over denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier doen ze wel mee. Maar hier staat die Lideweij op de posters terwijl je niet eens op haar kan stemmen
Nepotisme!!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:46 schreef Arizona het volgende:
Ik ga toch niet op een jongere stemmen, maar op een oud-klasgenootje![]()
Nou ja eigenlijk is zij dus ook nog jong want ik ben ook nog heel jong
Je bent zelf nep!quote:
RIP rijstwafelverkoopquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks doen we de prijs van de olijfolie omhoog en kunnen jullie helemáál geen olie meer betalen.
Kijk maar uit, anders kom ik niet meer naar Spanje en gaat jullie complete toeristenindustrie op de fles.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook pas vanavond de kandidatenlijsten en de programma's bekekenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:50 schreef H_T het volgende:
Ik weet echt nog niet op welke partij ik ga stemmen, laat staan wie
Het vasteland, het is niet waarquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga dit jaar misschien zelfs nog twee keer naar Spanje. Dus dan ben ik in totaal 3x in Spanje geweest dit jaar!
In juni met NM, veilig naar een eiland. En in juli nog een paar dagen met dochter, een keer heel avontuurlijk naar het vasteland
Ik durf het bijna niet te zeggen, maarquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Het vasteland, het is niet waar
Barcelona zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maarOké now we're talking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik heb ook geen grote issues om me druk over te maken. Ik vind dat het best lekker gaat hier in het dorpquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook pas vanavond de kandidatenlijsten en de programma's bekeken
Eén partij stem ik sowieso niet op, die zijn in Coronatijd opgericht en bestaat voornamelijk uit wappie-achtigen![]()
En verder lijkt het allemaal best wat op elkaar wat ze willen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier doen ze wel mee. Maar hier staat die Lideweij op de posters terwijl je niet eens op haar kan stemmen
Je zou toch bijna denken dat het een vervroegde 1 april grap is...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:59 schreef Strani het volgende:
Ho wacht, Marokko is alsnog uitgeroepen tot winnaar van de Afrika Cup. Dat kan toch niet zomaar.
https://www.nu.nl/voetbal(...)ika-cup-winnaar.html
Of dat Trump er iets mee te maken heeftquote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je zou toch bijna denken dat het een vervroegde 1 april grap is...
Ohh goed dat je het zegt!! Morgen even invullenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:55 schreef BillDauterive het volgende:
@:Arizona wint West in mijn march madness bracket.
Ja, heb ik ook gedaan. Hebben we al een ESF-group en hoe maak ik die aan?quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh goed dat je het zegt!! Morgen even invullen
Hoe doe jij het? Ik gebruik normaal de ESPN app.
Dat denk ik niet! Zal morgen even de app opnieuw downloaden en dan zo'n groep aanmaken, of als jij het ondertussen al gevonden hebt is de eer aan jou natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2026 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gedaan. Hebben we al een ESF-group en hoe maak ik die aan?
Ow, prima! Ik ga zo naar bed en heb morgen niet veel tijd, dus als jij dat doet, dan komt het vast sneller goed.quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denk ik niet! Zal morgen even de app opnieuw downloaden en dan zo'n groep aanmaken, of als jij het ondertussen al gevonden hebt is de eer aan jou natuurlijk
Komt in orde!quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, prima! Ik ga zo naar bed en heb morgen niet veel tijd, dus als jij dat doet, dan komt het vast sneller goed.
Ben benieuwd of er meer mensen mee willen doen!
Heb je meer dan 1 zaag bij je??quote:Op woensdag 18 maart 2026 04:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ok mensen, vandaag zagen we de week weer doormidden.
En @:Strani deze keer graag niet jongleren met de kettingzagen, dat ging vorige week ook maar net goed.
Zijn salontafel is het er niet mee eens dat het maar net goed gingquote:Op woensdag 18 maart 2026 04:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ok mensen, vandaag zagen we de week weer doormidden.
En @:Strani deze keer graag niet jongleren met de kettingzagen, dat ging vorige week ook maar net goed.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn salontafel is het er niet mee eens dat het maar net goed ging
Ik zie hier nog wel wat kansen om Nederland met terugwerkende kracht een aantal trofeeën toe te wijzen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:59 schreef Strani het volgende:
Ho wacht, Marokko is alsnog uitgeroepen tot winnaar van de Afrika Cup. Dat kan toch niet zomaar.
Die taart als dankbetuiging wordt straks geleverd?quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:16 schreef Yesse het volgende:
Zo. Gestemd. Voor mij niet zo moeilijk bij de gemeenteraadsverkiezingen want ik ken mensen op de lijst persoonlijk dus ik weet een beetje wat ik van ze kan verwachten.
Daarom kijk ik geen grote voetbaltoernooien meer, is niet meer serieus te nemenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:59 schreef Strani het volgende:
Daar zou een sterretje bij moeten met onder voorbehoud ofzo, want Senegal gaat in beroep bij het CAS.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie dat wikipedia al is aangepast.
Hoe groot is de kans van slagen?quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar zou een sterretje bij moeten met onder voorbehoud ofzo, want Senegal gaat in beroep bij het CAS.
Het is niet niet waar helaas.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie dat wikipedia al is aangepast.
Ik heb geen idee waar dit over gaat maar fantastisch dat ik win!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:55 schreef BillDauterive het volgende:
@:Arizona wint West in mijn march madness bracket.
Toe maarquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:26 schreef NailQueen het volgende:
De all inclusive vakantie met mijn ouders is geboekt. We gaan naar Gran Canaria!![]()
@:Strani zijn er nog spaanse specialiteiten die we echt moet proeven?
Heeeerlijk! Wij vonden het super daar! Welke plaats? Wij zaten in Melonerasquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:26 schreef NailQueen het volgende:
De all inclusive vakantie met mijn ouders is geboekt. We gaan naar Gran Canaria!![]()
@:Strani zijn er nog spaanse specialiteiten die we echt moet proeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |