Wielerflits.be?quote:Op maandag 16 maart 2026 11:12 schreef Pistolero het volgende:
Favorieten volgens WielerFlits
**** Mathieu van der Poel
*** Tadej Pogačar, Wout van Aert
** Filippo Ganna, Romain Gregoire, Tom Pidcock
* Christophe Laporte, Isaac Del Toro Romero, Jasper Philipsen, Matthew Brennan
Stukje hopium van onze vrienden van Wielerflits.
Dat begon al op de Cipressa toch?quote:Vorig jaar kregen we op de Poggio een waar spektakelstuk te zien tussen Pogacar, Ganna en natuurlijk van der Poel.
Elkaar amper ruimte gunnend.
Ja denk het niet Woutquote:
Of Brennan?quote:Op maandag 16 maart 2026 19:21 schreef Idisrom het volgende:
Wat mij een interessantere vraag lijkt.
Is Jorgenson of is Van Aert de kopman van Visma-LaB in Milaan-San Remo?
Als ik meestertacticus Marc Sergeant mag geloven maken ze alle vier een kans als ze in het wiel van Ganna blijven zitten.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:29 schreef Marcoss het volgende:
Geloof niet dat ze een echte kopman hebben. Waarschijnlijk mogen Jorgenson en Wout een poging wagen om Pogi en Mathieu te volgen op de Cipressa en moeten Brennan (en Laporte als die volledig hersteld is) dichtbij genoeg blijven daarachter zodat zij ook kansrijk blijven als de verschillen niet heel groot worden
In de breedte een sterke ploeg, maar de kans is het grootst dat er niemand bij zit als die 2 gaan
quote:Hoe moet Van Aert het dan aanpakken? “Mijn advies: Van Aert moet zich richten op Ganna. Ook een zwaargewicht, net als Van Aert en – dat zag je in Tirreno-Adriatico – ook in héél goede doen. Vorig jaar kon Ganna op de Poggio Van der Poel en Pogacar ook niet bijbenen tot boven, maar in de afdaling had hij wel de kracht om opnieuw aan te sluiten en nog tweede te worden.”
“Het wiel van Ganna zou voor Van Aert zaterdag een goed wiel kunnen zijn”, besluit de ervaren man.
Nee zeker niet met deze concurrentie.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Aert gaat nooit meer een monument winnen.
Waarbij ze dan wel vergeten dat Ganna die 2 op de Cipressa wel kon volgen.. dat moet Wout dan alsnog lukkenquote:Op maandag 16 maart 2026 19:37 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Als ik meestertacticus Marc Sergeant mag geloven maken ze alle vier een kans als ze in het wiel van Ganna blijven zitten.
[..]
Er zijn heel veel scenario's denkbaar.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij ze dan wel vergeten dat Ganna die 2 op de Cipressa wel kon volgen.. dat moet Wout dan alsnog lukken
Maar het wordt vooral interessant als Pogi Mathieu er (weer) niet af krijgt. Dan zou hij het toch eens tactisch moeten spelen door in het wiel te blijven en niet over te nemen, zou je zeggen
Ik verwacht dat Van der Poel alleen gaat reageren op Pogacar en andere solisten laat rijden op de Cipressa. Del Toro gaat het stuk tussen Cipressa en Poggio ook niet makkelijk solo overbruggen. En als er veel meer gaan dan gaan de grote mannen echt wel meespringen.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:18 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Er zijn heel veel scenario's denkbaar.
Het kan zomaar zijn dat Del Toro op eigen houtje besluit een gat te laten vallen voor boezemvriend Pellizzari op de Cipressa. Dan is het maar de vraag of Pogi hem gaat halen, of dat Jorgenson aan de bak moet voor kopman Wout.
En geloof er ook niks van dat Pogi überhaupt toestaat dat Del Toro aanvalt, stel je voor dat hij opeens MSR gaat winnen voor Pogi dat doetquote:Op maandag 16 maart 2026 20:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Van der Poel alleen gaat reageren op Pogacar en andere solisten laat rijden op de Cipressa. Del Toro gaat het stuk tussen Cipressa en Poggio ook niet makkelijk solo overbruggen. En als er veel meer gaan dan gaan de grote mannen echt wel meespringen.
Waarbij Pogacar er dan weer bij gebaat is dat een Van Aert (of nog liever Brennan of andere snelle mannen) niet te ver weg zit bovenop de Poggio. Dan is het vooral Van der Poel die door moet rijden.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:29 schreef Marcoss het volgende:
Geloof niet dat ze een echte kopman hebben. Waarschijnlijk mogen Jorgenson en Wout een poging wagen om Pogi en Mathieu te volgen op de Cipressa en moeten Brennan (en Laporte als die volledig hersteld is) dichtbij genoeg blijven daarachter zodat zij ook kansrijk blijven als de verschillen niet heel groot worden
In de breedte een sterke ploeg, maar de kans is het grootst dat er niemand bij zit als die 2 gaan
Ik geloof er niks van dat Van der Poel zich op deze manier onder druk laat zetten. Als het nodig is speelt hij gewoon de kaart Jappe.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarbij Pogacar er dan weer bij gebaat is dat een Van Aert (of nog liever Brennan of andere snelle mannen) niet te ver weg zit bovenop de Poggio. Dan is het vooral Van der Poel die door moet rijden.
UAE gaat toch gewoon dom rammen en dan krijgen ze Mathieu er niet af.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou wel leuk zijn om te zien wat Pogacar gaat doen (lees paniekeren) als Del Toro met een voorsprong de Cipressa overkomt. Je kunt inderdaad wel uittekenen dat Mathieu zich niet geroepen voelt te rijden. Die gaat net zo rijden als die vroeger bij Van Aert deed, toen zij nog aan elkaar gewaagd waren.
Del Toro gaat nooit en te nimmer alleen weg mogen gaan natuurlijk. Helemaal niet na zijn broddelwerken van vorig jaar.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Van der Poel alleen gaat reageren op Pogacar en andere solisten laat rijden op de Cipressa. Del Toro gaat het stuk tussen Cipressa en Poggio ook niet makkelijk solo overbruggen. En als er veel meer gaan dan gaan de grote mannen echt wel meespringen.
Wel dusquote:Op maandag 16 maart 2026 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Helaas mag molletje Christen niet mee.
En toch gaan ze Wellens missen. Want zeker hele sterke renners maar behalve Florian Vermeersch geen bewezen goede renners om ook vooraan te kunnen starten aan de Cipressa.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:53 schreef franklop het volgende:
-MCNULTY Brandon50m
-GROßSCHARTNER Felix50m
-CHRISTEN Jan50m
-NOVAK Domen
-DEL TORO Isaac
-VERMEERSCH Florian
-POGAČAR Tadej
Zou zomaar ook een Tourploeg kunnen zijn
Ik zou alles op Brennan zetten.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:21 schreef Idisrom het volgende:
Wat mij een interessantere vraag lijkt.
Is Jorgenson of is Van Aert de kopman van Visma-LaB in Milaan-San Remo?
Kan maar zo dat straks enkel Vermeersch nog genoeg van voren zit om werk te doen op de Cipressa ja. En dan moet Pogi er wel heel vroeg aan beginnen en met een groep die minder uit elkaar ligt dan vorig jaar na de actie van Narvaezquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En toch gaan ze Wellens missen. Want zeker hele sterke renners maar behalve Florian Vermeersch geen bewezen goede renners om ook vooraan te kunnen starten aan de Cipressa.
Een renner waarvan je nog niet weet of hij de afstand aan kan en hoe hij omgaat met de positionering en dergelijke? Dat lijkt me ook niet verstandig.. laat hem eerst rustig proberen hoe ver hij komt dit jaarquote:
Jorgenson en van Aert winnen 'm ook niet. Je hoeft als Visma ook niet de koers te maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een renner waarvan je nog niet weet of hij de afstand aan kan en hoe hij omgaat met de positionering en dergelijke? Dat lijkt me ook niet verstandig.. laat hem eerst rustig proberen hoe ver hij komt dit jaar
Het ideale scenario voor Wout is dat hij als 80ste de Cipressa opdraait, en toch nog top 10 rijdt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grootste uitdaging voor Wout is nog altijd voorin blijven in aanloop naar Capo's en Cipressa...
Jan Christen die aanvalt onderaan de Cipressa en Del Toro die een gat laat vallen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:53 schreef TommyL0204 het volgende:
We zitten na de Turchino nog met een man of 6.. waarvan 4 van UAE . Stukje schroeiGenot
Grootste uitdaging is om niet ziek zwak en misselijk te zijn. Stukje Georges.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grootste uitdaging voor Wout is nog altijd voorin blijven in aanloop naar Capo's en Cipressa...
De laatste keer lag niet aan zijn kinderen, want Wout was toen op hoogtestage in Spanje toen hij ziekjes werdquote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Grootste uitdaging is om niet ziek zwak en misselijk te zijn. Stukje Georges.
De reactie van Pogacar bij winst van Del Toro zou ik graag zien, maar die kans lijkt me 0. Daarvoor is het ego van Pogi veel te groot. Zou me ook niks verbazen dat hij liever een zege van Mathieu heeft dan een zege van Del Toroquote:Op woensdag 18 maart 2026 02:56 schreef TAmaru het volgende:
Ik denk dat UAE toch ook de kaart Del Toro moet gaat spelen. Pogacar moet hopen dat hij Del Toro meekrijgt op de Cipressa (en evt. Van der Poel), want dan kunnen ze spelen met zijn tweeën en wellicht iets beginnen tegen Van der Poel. Een ander idee zou zijn om al vanaf heel vroeg heel hard te gaan rijden, dus vanaf de Turchino ofzo. Of wellicht Del Toro laten demarreren en kijken wat er gebeurt. Maar uiteindelijk is MVDP wel gewoon sterker dan Del Toro op dit terrein denk ik.
Philipsen zie ik het niet meer 1-2-3 winnen. Volgens mij is de situatie daarvoor t.o.v. 2024 te veel veranderd.
Zeker wil hij dat niet, maar ik denk wel dat ze hem tactisch moeten uitspelen. Want het kan best zijn dat Pogi, Del Toro en Mathieu de drie sterksten in koers zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De reactie van Pogacar bij winst van Del Toro zou ik graag zien, maar die kans lijkt me 0. Daarvoor is het ego van Pogi veel te groot. Zou me ook niks verbazen dat hij liever een zege van Mathieu heeft dan een zege van Del Toro
Pogacar zo rond 10.30 AM.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:44 schreef Kingside het volgende:
Is er een idee hoelaat ze ongeveer aan de Tre Capi gaan beginnen?
Het is pas donderdag. Wie weet heeft hij ruim voor de Cipressa alweer een snotneus. Of valling zoals ze dat in Vlaanderen zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
532 Passo del Turchino # galleria 283m - sp.456 3,0 148,3 149,7 13.28 13.37 13.47quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:44 schreef Kingside het volgende:
Is er een idee hoelaat ze ongeveer aan de Tre Capi gaan beginnen?
Primoz ook!quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mads Pedersen staat aan de start.
Zou het wat uitmaken? Mathieu hoeft echt alleen maar 1 wiel te volgen. UAE gaat toch wel dom lomp hard rammen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die ploeg van Alpecin kan echt niet. Tim Marsman mag Mathieu gaan afzetten aan de voet van de Cipressa.
Enige ondersteuning zou alsnog wel fijn zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Mathieu hoeft echt alleen maar 1 wiel te volgen. UAE gaat toch wel dom lomp hard rammen.
Kan Verstrynge eigenlijk wat hier als ondersteuning?quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Enige ondersteuning zou alsnog wel fijn zijn.
Al is het de vraag of een mens meer nodig heeft dan fenomeen Ed Planckaert.
Ik zou Emielke opofferen om aan de voet van de Cipressa een of meerdere knechten van UAE uit te schakelen door tactisch te remmen. #samensaboterenquote:Op donderdag 19 maart 2026 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan Verstrynge eigenlijk wat hier als ondersteuning?
Als genoegdoening voor Seixas, Del Toro even het gras in drukken?quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou Emielke opofferen om aan de voet van de Cipressa een of meerdere knechten van UAE uit te schakelen door tactisch te remmen. #samensaboteren
Het zal van Georges moeten komen om nog een kritische noot te kraken.quote:“Ik geloof echt dat Wout in de goede flow zit”: kan Van Aert zaterdag Van der Poel en Pogacar kloppen in Milaan-Sanremo?
De twee topfavorieten voor zaterdag in Milaan-Sanremo? Zonder twijfel Mathieu van der Poel en Tadej Pogacar. Maar na een sterke Tirreno-Adriatico komt Wout van Aert (31), samen met Filippo Ganna, daar net onder. Trainingsmakker Daan Soete en bondscoach Serge Pauwels schatten zijn kansen in. “Wout moet soms wat kalmer blijven en niet direct de kastanjes uit het vuur halen voor iemand anders.”
Soete ging dinsdag nog samen met Van Aert trainen en zag dat zijn trainingsmakker gezond en wel was teruggekeerd uit Tirreno-Adriatico. Iets wat niet altijd een evidentie is met het slechte weer dat ze gehad hebben. “En het is blijkbaar ook een heel zware Tirreno geweest”, hoorde Daan Soete van Van Aert. “Wout vertelde me dat hij in één week 33 uur op de fiets had gezeten, inclusief een korte tijdrit. Het waren veel lange ritten en ook telkens vroeg opstaan. Wout zei dat het nodig was om het deze week rustig aan te doen. Nu durft hij het – meer dan vroeger – na zo’n lastige week rustig aan te doen om op zoek te gaan naar de supercompensatie voor de koersen die eraan komen.”
Van Aert zelf gaf zich na Tirreno-Adriatico alvast een acht op tien en ook Soete en Serge Pauwels zagen een sterke Van Aert in Italië. “Je ziet dat zijn vormcurve in stijgende lijn gaat. Bergop ging hij goed mee met de beste klimmers, zeker in de koninginnenrit. En ik denk dat hij na de Tirreno nog een stap heeft gezet”, aldus Soete.
“Heel bemoedigend”, noemt bondscoach Pauwels Van Aerts prestatie in de Tirreno. “Want het is toch opnieuw een moeilijke voorbereiding geweest met die enkelblessure, zijn ziekte voor de Omloop Nieuwsblad en daarvoor had hij toch ook wat tegenslag met het slechte weer op hoogtestage in de Sierra Nevada. Maar wat ongetwijfeld in zijn voordeel speelt: hij heeft de laatste twaalf maanden – afgezien van enkele periodes van ziekte en die enkelbreuk – kunnen blijven doortrainen. Dat maakt een groot verschil met vorig jaar, toen hij na die zware valpartijen in Dwars door Vlaanderen en de Vuelta telkens weken stillag en moest revalideren. Die bredere basis die hij nu heeft, maakt een groot verschil.”
Straffe cijfers
Die goeie vorm werd nog eens bevestigd door de wattages die werden vrijgegeven na de donderdagrit in de Tirreno, waar Van Aert in volle finale vier minuten lang 590 watt trapte. Zeer straffe cijfers, zo weet Soete. “Als je met zijn gewicht al een goeie 500 watt kan trappen tijdens een inspanning van die duur, zit je al bij de betere renners. Als je bijna 600 watt kan trappen, dan ben je wereldtop. Van der Poel kan dat ook en misschien een Jasper Stuyven, die nog iets zwaarder is, ook. Maar voor de rest zullen het er niet veel zijn.”
Het zijn wattages die Van Aert zaterdag hoe dan ook nodig zal hebben in Milaan-Sanremo om de aanvallen van Pogacar en Van der Poel te kunnen volgen op de Cipressa en Poggio. Verwachten Pauwels en Soete dat Van Aert goed genoeg is om een aanval van Pogacar op de Cipressa te kunnen beantwoorden? Pauwels: “Op een klim als de Cipressa, waar je meer dan dertig kilometer per uur rijdt, moet je in het wiel al snel 50 watt minder trappen dan de renner op kop. En ook het gewicht van Van Aert speelt minder in het nadeel dan op een steile klim. Makkelijk zal het niet worden, maar als Ganna kan volgen, moet Van Aert dat ook kunnen.”
Voegt Soete er nog aan toe: “Misschien is het ook niet absoluut nodig om te kunnen volgen. Als hij boven op de Cipressa enkele seconden achterligt en hij heeft nog een goeie ploeg rond zich of er is wat organisatie met verschillende ploegen, dan kunnen ze nog terugkeren. En met die wattages die hij in Tirreno trapte, zie ik hem zeker mee over de Poggio geraken.”
Killerinstinct
Lukt dat, dan zal Van Aert in de straten van Sanremo hoogstwaarschijnlijk nog moeten afrekenen met Pogacar en Van der Poel. In de Tirreno rolde hij in de donderdagrit in de sprint de rode loper uit voor Van der Poel, waarna werd geopperd dat Van Aert zijn killerinstinct kwijt zou zijn.
Een terechte opmerking? “Wout moet inderdaad soms wat kalmer blijven en niet direct de kastanjes uit het vuur halen voor iemand anders”, vindt Soete. “Maar ik begrijp dat als je te graag wil winnen, het moeilijk is om de juiste keuzes te maken.”
“Dat is nu ook de troef van Van der Poel: zijn palmares is al zo uitgebreid dat het eigenlijk niet zo veel meer uitmaakt of hij nog twee keer de Ronde van Vlaanderen wint of niet meer. Hetzelfde geldt voor Pogacar. Daardoor kunnen die mannen makkelijker pokeren. Bij Wout zit er meer druk op, van buitenaf, maar ook door de druk die hij zichzelf oplegt.”
Zoals op Montmartre
Al vindt Pauwels de opmerking dat Van Aert zijn killerinstinct kwijt is niet terecht. “We mogen ook niet vergeten dat Wout enkele maanden geleden in de laatste rit van de Tour op Montmartre wél nog een killer was. Dat is dus zeker niet weg. Het is gewoon een kwestie van flow en ik geloof echt dat hij nu in een goede flow zit. Je voelt aan alles dat het goed komt en dan is het een kwestie van één keer de puzzelstukjes die in elkaar vallen. Ik ben ervan overtuigd dat hij nog zeker een killer is in koers. In mijn ogen mag hij zichzelf nog altijd zien als een van de grootsten in het peloton.”
De conclusie volgens Pauwels? “Is de kans groot dat Wout zaterdag wint? Zeker niet. Maar kán hij zaterdag winnen? Absoluut.”
Die heeft zich al in een vroeger stadium gericht op andere doelen in dit voorjaar. Is nu weer hoogte gaan opzoekenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:13 schreef Marcoss het volgende:
Geen Vollering op de startlijst, zie ik, die heeft het na vorig jaar alweer opgegeven dat ze weg kan rijden bergop?
quote:Sinds vorig jaar staat Milaan-Sanremo voor vrouwen weer terug op de kalender, waarmee vier van de vijf wielermonumenten inmiddels ook een dameskoers hebben. Europees kampioene Demi Vollering is er in de tweede editie van de hertekende koers echter niet mee namens FDJ-Suez, daar ze zich voorbereid op andere doelen deze lente.
Vorig jaar deed de kopvrouw van FDJ-Suez wel het hele Italiaanse blok, met naast Strade Bianche dus ook Trofeo Alfredo Binda en dus Sanremo. Op de Via Roma eindigde Vollering toen als vierde in een door Lorena Wiebes (SD Worx-Protime) gewonnen koers.
'Ik snap nu Pogi's (Tadej Pogacar, red.) frustratie wel, die laatste klim is zo snel voorbij... Als je even niet in positie zit, is het al over voor je', klonk het na afloop van de 156 kilometer lange wedstrijd bij Vollering, doelend op de Poggio.
Vollering - die recent bij de RCS en UCI hintte op een toevoeging van de Ronde van Lombardije voor dames en daar ook gehoor lijkt te krijgen - maakte vorig jaar de keuze om de Ronde van Vlaanderen niet te rijden, maar richt haar voorjaar nu anders in. En daar heeft Sanremo dus voor moeten wijken.
Momenteel is de winnares van de Omloop Het Nieuwsblad namelijk op Tenerife voor een hoogtestage, waarna ze in Dwars door Vlaanderen terugkeert in competitie richting De Ronde. Vollering rijdt nadien ook nog Amstel Gold Race, Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik.
'Dat samen met de ploeg naar een groot doel toeleven geeft me ook heel veel energie', liet ze al weten na haar zege in Ninove, nog voordat ze ploeggenote Elise Chabbey Strade Bianche zag winnen.
Zijn ook vaak maagproblemen, gevolg van de huidige eetpatronen met die enorme hoeveelheden koolhydraten.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef Marcoss het volgende:
Dat collectief ziek, zwak of misselijk zijn, is toch wel bijzonder
Nee joh, veel makkelijker voor de sjeiks om gewoon RCS om te kopen zodat er wat extra bergen in het parcours komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:44 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
Als Pogi straks in 2034 nog steeds MSR niet heeft gewonnen, begint hij vast al met aanvallen vanaf de start
De route van 2011 zou al uitkomst bieden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee joh, veel makkelijker voor de sjeiks om gewoon RCS om te kopen zodat er wat extra bergen in het parcours komen.
Dat is er 1 van UAE! Wie weet...quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:34 schreef Pistolero het volgende:
Elisa Longo Borghini
Ook al ziek. Ze vallen bij bosjes.
Die wacht op een sneeuweditiequote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:44 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
Als Pogi straks in 2034 nog steeds MSR niet heeft gewonnen, begint hij vast al met aanvallen vanaf de start
Ach Mariannequote:
Mijn FPCL juicht dan, ik huil want dan kunnen we de rest van het voorjaar inclusief Roubaix schriftelijk af doen...quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:30 schreef DeeBee het volgende:
Stukje 10 W/kg, 7:57 op de Cipressa en wij kunnen juichen voor het Sloveense mormel!
Bron?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:30 schreef DeeBee het volgende:
Stukje 10 W/kg, 7:57 op de Cipressa en wij kunnen juichen voor het Sloveense mormel!
Hooguit de IC opschalen. Op 12 april zouden de vlaggen dan halfstok kunnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:04 schreef Flecha het volgende:
Vandaag wordt wielrennen definitief begraven.
Gommers aan het hoofd van de IC?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hooguit de IC opschalen. Op 12 april zouden de vlaggen dan halfstok kunnen.
Gommers lijkt me een ideale ploegarts voor UAE.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gommers aan het hoofd van de IC?
Geld zetten op alle 5 monumenten in 1 jaarquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mijn FPCL juicht dan, ik huil want dan kunnen we de rest van het voorjaar inclusief Roubaix schriftelijk af doen...
Volgens mij Strong (ik luister met een half oor), maar ik kan er niks over vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
over welke renner ging dat verhaal van de vis?
Strong iddquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij Strong (ik luister met een half oor), maar ik kan er niks over vinden.
Ze dachten dat ze net als Alec Segaert de afgelopen dagen konden profiteren van de daarvoor rijdende motoren.quote:
Gevallen blijkbaar. Knap om dat te missen.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gevallen blijkbaar. Knap om dat te missen.
Paar schrammetjes. Het ideale excuus voor Jan om niet op kop te rijden voor een ander.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezellig samen met Aular onderuit gegaan.
Wellicht achter de tv Motoren (tussen de volgauto's) gevallen?!?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gevallen blijkbaar. Knap om dat te missen.
Jantje heeft daarvoor geen excuus nodigquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Paar schrammetjes. Het ideale excuus voor Jan om niet op kop te rijden voor een ander.
Wel weer een streep door de rekening voor UAE.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Paar schrammetjes. Het ideale excuus voor Jan om niet op kop te rijden voor een ander.
Wel weer een streep door de rekening voor UAE.
Vanaf half 5quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja waar uitzending en hoelaat begint het een beetje interessant te worden en hoelaat wordt de finish verwacht?
Jij kan ook nooit zelf wat uitzoeken of wel?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja waar uitzending en hoelaat begint het een beetje interessant te worden en hoelaat wordt de finish verwacht?
Daarvoor is toch een informatief forum?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit zelf wat uitzoeken of wel?
Karsten heeft een trapleuning gemaakt voor zijn moeder.quote:
Hij had nog een boomstammetje liggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Karsten heeft een trapleuning gemaakt voor zijn moeder.
Ik verwacht geen aanvallen, we gaan Wiebes weer in een zetel naar de zege brengen.quote:
Domme Kasia en Puck zullen wel wat proberenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verwacht geen aanvallen, we gaan Wiebes weer in een zetel naar de zege brengen.
En SD is er twee kwijt onderaan de klimquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lidl-Trek is weer eens aan het rijden voor Balsamo, die in iedere koers op 35 lengtes wordt gesprint door Wiebes.
Bingo!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wiebes in de shit?
Tijd om het stil te laten vallen.
Omdat UAE met 2 niet over neemtquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niewiadoma laat eerst Wiebes terugkeren en versnelt dan nog een keer.
Wou net zeggen, dit ligt niet perse aan Kasiaquote:
Met Jantje Boven aan het roer...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:55 schreef Szura het volgende:
Visma doet het wel prima naar de mogelijkheden
Zijn de enige 2 ook buiten Wiebes?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:55 schreef Faraday01 het volgende:
Nu moet Koplacky of Vas toch aan de bak
Washed?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou ik nog niet doen, ze zag er bij de versnellingen niet super uit
Trek en UAE natuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:57 schreef DIJK het volgende:
Wie wordt er nu voor het karretje van Wiebes gespannen?
Die stond wel weer toch? Ook de tweede die viel?quote:
Nee, er lag er nog eenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Die stond wel weer toch? Ik de tweede die viel?
Eentje van Laboral Kutxa ligt daar echt heel slecht bij. Cameraman kwam gelukkig net op tijd op het idee om haar niet in beeld te brengen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Die stond wel weer toch? Ik de tweede die viel?
Die was ook niet de eerste, stond er 1 van Visma daar al beneden met fiets aan de handquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Holy shit, die valt een paar meter naar beneden. Haal daar snel iemand bij.
Een ging met een salto over de vangrail 5 meter naar beneden, in het rozequote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Die stond wel weer toch? Ook de tweede die viel?
Die schatte de bocht echt compleet verkeerd in en was ook zonder Kasia die daar lag vol over de vangrail gevlogen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:00 schreef DeeBee het volgende:
Jezus die reden er vol in en vloog 5 meter naar beneden
Ja die greep direct naar haar Garmin.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:02 schreef H.Vviv het volgende:
Wonder dat die eerste renster van Visma snel weer op staat.
Dacht even dat ik die alweer zag staan, maar kan het mis hebben op kleine schermquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een ging met een salto over de vangrail 5 meter naar beneden, in het rozeDie lag er sowieso nog...
Duurde lang voordat ze doorhadden dat er iemand lag.
Niet degene die daarna op haar rug viel. Maar dit was niet perse nodig neequote:
Volgens mij stond ze ook weer (die roze), althans ze lag er niet meer. Dacht ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht even dat ik die alweer zag staan, maar kan het mis hebben op kleine scherm
Die had nog het geluk dat ze zo hard remde dat de meeste snelheid eruit was en ze maar relatief zacht naar beneden viel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:02 schreef H.Vviv het volgende:
Wonder dat die eerste renster van Visma snel weer op staat.
Lidl-Trek doet dit al-tijd. Het maakt niet uit hoe vaak Balsamo vernederd wordt, ze proberen het ie-de-re keer weer.quote:
Omdat vrouwenwielrennen vrijwel alleen maar bestaat uit hersenlozenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:04 schreef The_Undertone het volgende:
Waarom niet SD Worx zich laten oproken?
Of misschien aan Aziatisch-jasje-trekken gedaan in haar jeugd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die had nog het geluk dat ze zo hard remde dat de meeste snelheid eruit was en ze maar relatief zacht naar beneden viel.
En ook SD-Worx die niemand er bij zet, echt waanzin.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat vrouwenwielrennen vrijwel alleen maar bestaat uit hersenlozen
Vas?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:07 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
En ook SD-Worx die niemand er bij zet, echt waanzin.
Kunnen ze daar geen tactisch benul vinden voor in de autoquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lidl-Trek doet dit al-tijd. Het maakt niet uit hoe vaak Balsamo vernederd wordt, ze proberen het ie-de-re keer weer.
Ja, maar waarom niet met 2 ronddraaien ipv Vas te laten uitdoven. Nu goed, ze komen sowieso wel terug.quote:
Omdat er altijd wel een dommekracht is te vinden bij een andere ploegquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:09 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, maar waarom niet met 2 ronddraaien ipv Vas te laten uitdoven. Nu goed, ze komen sowieso wel terug.
Omdat alleen Kopecky alleen nog verder zit/zat. Die willen ze nog achter de hand houdenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:09 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, maar waarom niet met 2 ronddraaien ipv Vas te laten uitdoven. Nu goed, ze komen sowieso wel terug.
Vas draaide bijna constant meequote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:10 schreef TheArt het volgende:
Trek rijdt ook echt haast alleen. SD Worx hoeft niet eens wat te doen
Zaten er nog 4 dacht ik, +Vas. Soit, maakt niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat alleen Kopecky alleen nog verder zit/zat. Die willen ze nog achter de hand houden
Uae ook oliedom inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wiebes had het net zwaar, laten we nu gewoon tempo gaan rijden.
En koplacky mag zich ook nog sparen voor een leadoutquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:15 schreef franklop het volgende:
Ja dit gaat niet hard genoeg om Wiebes eraf te rijden
Vond het wel vreemd dat SD het niet nodig acht Van der Breggen hier op te stellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:07 schreef franklop het volgende:
UAE en Trek met 4, SD met 3 inc Wiebes
En al je coins staan ook niet meer bij zondacrypto?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:15 schreef Pistolero het volgende:
Ik ga NOOIT meer boodschappen doen bij de Lidl.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:15 schreef Szura het volgende:
Welke mongool zit er in de auto bij Lidl?
Wel meer hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |