Gommers lijkt me een ideale ploegarts voor UAE.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gommers aan het hoofd van de IC?
Geld zetten op alle 5 monumenten in 1 jaarquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mijn FPCL juicht dan, ik huil want dan kunnen we de rest van het voorjaar inclusief Roubaix schriftelijk af doen...
Volgens mij Strong (ik luister met een half oor), maar ik kan er niks over vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
over welke renner ging dat verhaal van de vis?
Strong iddquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij Strong (ik luister met een half oor), maar ik kan er niks over vinden.
Ze dachten dat ze net als Alec Segaert de afgelopen dagen konden profiteren van de daarvoor rijdende motoren.quote:
Gevallen blijkbaar. Knap om dat te missen.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gevallen blijkbaar. Knap om dat te missen.
Paar schrammetjes. Het ideale excuus voor Jan om niet op kop te rijden voor een ander.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezellig samen met Aular onderuit gegaan.
Wellicht achter de tv Motoren (tussen de volgauto's) gevallen?!?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gevallen blijkbaar. Knap om dat te missen.
Jantje heeft daarvoor geen excuus nodigquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Paar schrammetjes. Het ideale excuus voor Jan om niet op kop te rijden voor een ander.
Wel weer een streep door de rekening voor UAE.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Paar schrammetjes. Het ideale excuus voor Jan om niet op kop te rijden voor een ander.
Wel weer een streep door de rekening voor UAE.
Vanaf half 5quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja waar uitzending en hoelaat begint het een beetje interessant te worden en hoelaat wordt de finish verwacht?
Jij kan ook nooit zelf wat uitzoeken of wel?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja waar uitzending en hoelaat begint het een beetje interessant te worden en hoelaat wordt de finish verwacht?
Daarvoor is toch een informatief forum?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit zelf wat uitzoeken of wel?
Karsten heeft een trapleuning gemaakt voor zijn moeder.quote:
Hij had nog een boomstammetje liggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Karsten heeft een trapleuning gemaakt voor zijn moeder.
Ik verwacht geen aanvallen, we gaan Wiebes weer in een zetel naar de zege brengen.quote:
Domme Kasia en Puck zullen wel wat proberenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verwacht geen aanvallen, we gaan Wiebes weer in een zetel naar de zege brengen.
En SD is er twee kwijt onderaan de klimquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lidl-Trek is weer eens aan het rijden voor Balsamo, die in iedere koers op 35 lengtes wordt gesprint door Wiebes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |