Wel dusquote:Op maandag 16 maart 2026 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Helaas mag molletje Christen niet mee.
En toch gaan ze Wellens missen. Want zeker hele sterke renners maar behalve Florian Vermeersch geen bewezen goede renners om ook vooraan te kunnen starten aan de Cipressa.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:53 schreef franklop het volgende:
-MCNULTY Brandon50m
-GROßSCHARTNER Felix50m
-CHRISTEN Jan50m
-NOVAK Domen
-DEL TORO Isaac
-VERMEERSCH Florian
-POGAČAR Tadej
Zou zomaar ook een Tourploeg kunnen zijn
Ik zou alles op Brennan zetten.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:21 schreef Idisrom het volgende:
Wat mij een interessantere vraag lijkt.
Is Jorgenson of is Van Aert de kopman van Visma-LaB in Milaan-San Remo?
Kan maar zo dat straks enkel Vermeersch nog genoeg van voren zit om werk te doen op de Cipressa ja. En dan moet Pogi er wel heel vroeg aan beginnen en met een groep die minder uit elkaar ligt dan vorig jaar na de actie van Narvaezquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En toch gaan ze Wellens missen. Want zeker hele sterke renners maar behalve Florian Vermeersch geen bewezen goede renners om ook vooraan te kunnen starten aan de Cipressa.
Een renner waarvan je nog niet weet of hij de afstand aan kan en hoe hij omgaat met de positionering en dergelijke? Dat lijkt me ook niet verstandig.. laat hem eerst rustig proberen hoe ver hij komt dit jaarquote:
Jorgenson en van Aert winnen 'm ook niet. Je hoeft als Visma ook niet de koers te maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een renner waarvan je nog niet weet of hij de afstand aan kan en hoe hij omgaat met de positionering en dergelijke? Dat lijkt me ook niet verstandig.. laat hem eerst rustig proberen hoe ver hij komt dit jaar
Het ideale scenario voor Wout is dat hij als 80ste de Cipressa opdraait, en toch nog top 10 rijdt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grootste uitdaging voor Wout is nog altijd voorin blijven in aanloop naar Capo's en Cipressa...
Jan Christen die aanvalt onderaan de Cipressa en Del Toro die een gat laat vallen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:53 schreef TommyL0204 het volgende:
We zitten na de Turchino nog met een man of 6.. waarvan 4 van UAE . Stukje schroeiGenot
Grootste uitdaging is om niet ziek zwak en misselijk te zijn. Stukje Georges.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grootste uitdaging voor Wout is nog altijd voorin blijven in aanloop naar Capo's en Cipressa...
De laatste keer lag niet aan zijn kinderen, want Wout was toen op hoogtestage in Spanje toen hij ziekjes werdquote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Grootste uitdaging is om niet ziek zwak en misselijk te zijn. Stukje Georges.
De reactie van Pogacar bij winst van Del Toro zou ik graag zien, maar die kans lijkt me 0. Daarvoor is het ego van Pogi veel te groot. Zou me ook niks verbazen dat hij liever een zege van Mathieu heeft dan een zege van Del Toroquote:Op woensdag 18 maart 2026 02:56 schreef TAmaru het volgende:
Ik denk dat UAE toch ook de kaart Del Toro moet gaat spelen. Pogacar moet hopen dat hij Del Toro meekrijgt op de Cipressa (en evt. Van der Poel), want dan kunnen ze spelen met zijn tweeën en wellicht iets beginnen tegen Van der Poel. Een ander idee zou zijn om al vanaf heel vroeg heel hard te gaan rijden, dus vanaf de Turchino ofzo. Of wellicht Del Toro laten demarreren en kijken wat er gebeurt. Maar uiteindelijk is MVDP wel gewoon sterker dan Del Toro op dit terrein denk ik.
Philipsen zie ik het niet meer 1-2-3 winnen. Volgens mij is de situatie daarvoor t.o.v. 2024 te veel veranderd.
Zeker wil hij dat niet, maar ik denk wel dat ze hem tactisch moeten uitspelen. Want het kan best zijn dat Pogi, Del Toro en Mathieu de drie sterksten in koers zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De reactie van Pogacar bij winst van Del Toro zou ik graag zien, maar die kans lijkt me 0. Daarvoor is het ego van Pogi veel te groot. Zou me ook niks verbazen dat hij liever een zege van Mathieu heeft dan een zege van Del Toro
Pogacar zo rond 10.30 AM.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:44 schreef Kingside het volgende:
Is er een idee hoelaat ze ongeveer aan de Tre Capi gaan beginnen?
Het is pas donderdag. Wie weet heeft hij ruim voor de Cipressa alweer een snotneus. Of valling zoals ze dat in Vlaanderen zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
532 Passo del Turchino # galleria 283m - sp.456 3,0 148,3 149,7 13.28 13.37 13.47quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:44 schreef Kingside het volgende:
Is er een idee hoelaat ze ongeveer aan de Tre Capi gaan beginnen?
Primoz ook!quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mads Pedersen staat aan de start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |