Die stond wel weer toch? Ook de tweede die viel?quote:
Nee, er lag er nog eenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Die stond wel weer toch? Ik de tweede die viel?
Eentje van Laboral Kutxa ligt daar echt heel slecht bij. Cameraman kwam gelukkig net op tijd op het idee om haar niet in beeld te brengen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Die stond wel weer toch? Ik de tweede die viel?
Die was ook niet de eerste, stond er 1 van Visma daar al beneden met fiets aan de handquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Holy shit, die valt een paar meter naar beneden. Haal daar snel iemand bij.
Een ging met een salto over de vangrail 5 meter naar beneden, in het rozequote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Die stond wel weer toch? Ook de tweede die viel?
Die schatte de bocht echt compleet verkeerd in en was ook zonder Kasia die daar lag vol over de vangrail gevlogen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:00 schreef DeeBee het volgende:
Jezus die reden er vol in en vloog 5 meter naar beneden
Ja die greep direct naar haar Garmin.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:02 schreef H.Vviv het volgende:
Wonder dat die eerste renster van Visma snel weer op staat.
Dacht even dat ik die alweer zag staan, maar kan het mis hebben op kleine schermquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een ging met een salto over de vangrail 5 meter naar beneden, in het rozeDie lag er sowieso nog...
Duurde lang voordat ze doorhadden dat er iemand lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |