Nog steeds actueel. Ik keek goedemorgen Nederland en daar kwam dit ook voorbij.quote:
Ja joh, we gaan onze eigen duur ingekochte posters vernielen.quote:Op maandag 16 maart 2026 11:26 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.dagelijksesta(...)en-linkse-false-flag
Eens met deze duiding. Slimme gozers daar.
quote:Op maandag 16 maart 2026 11:26 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.dagelijksesta(...)en-linkse-false-flag
Eens met deze duiding. Slimme gozers daar.
Ze kennen hun pappenheimers wel, dat moet je ze nageven.quote:Slachtofferrol loont vlak voor de verkiezingen
Ik zal het landelijk bureau eens mailen of ze de posters niet beklad kunnen aanleveren. Scheelt me weer werk.quote:Op maandag 16 maart 2026 11:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Ze kennen hun pappenheimers wel, dat moet je ze nageven.
De dominante rechtervleugel van de VVD hoort olv Yesilgöz inmiddels in het hokje "knetterleip".quote:Op maandag 16 maart 2026 22:03 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
FvD zit daar ook in de gemeenteraad en staat op de lijst. Over FvD wordt niks gezegd (wel door de D66 en CDA lijsttrekkers overigens)
Je merkt in meer gemeenten dat de VVD, zodra er partijen als FvD, PVV of iets lokaal rechts, op de lijsten staan compleet in paniek raakt.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:52 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
De dominante rechtervleugel van de VVD hoort olv Yesilgöz inmiddels in het hokje "knetterleip".
En dat zie je blijkbaar ook lokaal terug...
Laten we hopen dat de lijn Dijkhof snel weer dominant wordt zodat de VVD weer terugkeert als betrouwbare en serieuze bestuurspartij.(Even afgezien of je het met hen eens bent of niet...)
Marginaal figuurtje van een marginaal partijtje. Maar wel weer tekenend dat Dales zich hier druk over maakt (en dat jij het oppikt).quote:Op maandag 16 maart 2026 23:58 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Tofik is ook weer van de partij. Hij oogt niet heel gezond.
Zo'n Dales is ook wel een schoolvoorbeeld van een zure boomer met een te groot social media dieet.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 07:00 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Marginaal figuurtje van een marginaal partijtje. Maar wel weer tekenend dat Dales zich hier druk over maakt (en dat jij het oppikt).
Toch vreemd. In onze gemeente zie je dat ook niet echt. Die paniek had er dan in vrijwel elke gemeente al moeten wezen, omdat in vrijwel elke gemeente wel een wat rechtsere/ondernemersgezinde lokale partij mee doet. Die pikken veel meer VVD zetels in dan FvD ooit zal doen. De VVD lijsttrekker bij ons zei dan ook duidelijk: ik denk dat wat er de afgelopen keren op ons stemde wel redelijk de vaste kern is, zie er meer over gaan van Gemeentebelangen naar FvD. Ik denk dat ze daar gelijk in heeft.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:59 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je merkt in meer gemeenten dat de VVD, zodra er partijen als FvD, PVV of iets lokaal rechts, op de lijsten staan compleet in paniek raakt.
Waar merk je dat aan dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:59 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je merkt in meer gemeenten dat de VVD, zodra er partijen als FvD, PVV of iets lokaal rechts, op de lijsten staan compleet in paniek raakt.
Je bent fan van corruptie?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:28 schreef Halcon het volgende:
Ik ga LVR stemmen, voorkeurstem op Jos van Rey, net zoals de vorige keer.
In principe eens... maar met een hier vrij vaste CU kern die altijd komt opdagen...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:49 schreef capricia het volgende:
Ik heb er zin in morgen!
Dat de opkomst maar flink hoog mag zijn overal.
Ik ben altijd voor een hoge opkomst.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
In principe eens... maar met een hier vrij vaste CU kern die altijd komt opdagen...
Laat ik zo zeggen: bij een gedaalde opkomst die er voor zorgt dat wij 3 of 4 zetels krijgen ga ik niet treuren.
Ik normaal ook. Het wordt toch iets anders als je zelf op een verkiesbare plek op de lijst staat, merk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor een hoge opkomst.
En het is goed stembus-weer!
Ik wens jou heel veel succes. Hopelijk word je verkozen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Het wordt toch iets anders als je zelf op een verkiesbare plek op de lijst staat, merk ik![]()
Eigenlijk doet voor mij alleen de uitslag hier er momenteel toe, de rest allemaal veel minder. Daar ga ik wel over nadenken als ik de uitslag hier weet.
Dat is inderdaad wel gemeentepolitiek een beetje, vooral samen de problemen die de overheid over de schutting gooit oplossen, een heleboel onderwerpen zijn vrijwel alle partijen het over eens. Je moet dus wel zorgvuldig stellingen zoeken, anders hoor je hooguit nuanceverschillen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ondertussen in mijn gemeente: televisiedebat waar alle partijen het continu eens zijn, en waar ze niet over eens zijn zijn onhaalbare populistische ideeën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |