No further investigationquote:Op zondag 15 maart 2026 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Straf incoming. Wedden?
quote:
Perplex sta ik. Perplex.quote:
tis niet te hopenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:44 schreef William_Papadin het volgende:
Verstappen haalt maximale uit deze roestbak op wielen
Trakteren.quote:
Hoezo roestbak?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:44 schreef William_Papadin het volgende:
Verstappen haalt maximale uit deze roestbak op wielen
NO FURTHER INVESTIGATIONquote:
Er zijn er al die niet meer kijken - sommigen geven het een kans - anderen kijken gewoon altijd ook al is het kut.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:44 schreef Newone82 het volgende:
Voor al die mensen die zeg ergeren over de regels maar wel kijken, wat doe je jezelf aan als je je zo ergert?
Ja gezien. Colapinto zou al geen issue moeten zijn.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:44 schreef Nattekat het volgende:
Weer een Alpine ingehaald @:TheStigsDutchCousin
Al besprokenquote:
Keep dreamingquote:
sure maar je moet eerst opletten dat je batterij weer vol is en als je inhaalt en je batterij is leeg dan haal je het niet en in de bochten laad je weer op het is alsof je elke keer met mario kart een paddestoel moet pakken om vooruit te komen.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een knopje drukken kan iedereen. Daarom lijkt het heel wat.
De term is "Hopen tegen beter weten in"quote:Op zondag 15 maart 2026 08:44 schreef Newone82 het volgende:
Voor al die mensen die zeg ergeren over de regels maar wel kijken, wat doe je jezelf aan als je je zo ergert?
dit gaat je geld kostenquote:
Dit is in de categorie "volg de grote leider en waag het eens om kritiek te hebben".quote:Op zondag 15 maart 2026 08:44 schreef Newone82 het volgende:
Tikje.quote:
Is goed doen wequote:
Ik heb ook altijd een powerbank bij me.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel me echt direct bedrogen nu Hamilton nog extra batterij bleek te hebben
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een powerbank bij me.
Paddestoelquote:Op zondag 15 maart 2026 08:48 schreef Mothzor het volgende:
Hoe Hamilton nog even snel kan wegrijden uitkomen de laatste bocht…wat een neppe onzin
Is niet nep, het gebeurde echt 😀quote:Op zondag 15 maart 2026 08:48 schreef Mothzor het volgende:
Hoe Hamilton nog even snel kon wegrijden uitkomen de laatste bocht wat een neppe onzin
ik zie Ham al zitten met een mega powerbank op schootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
tis droevig dat je commentatoren aan moet horen "recharging the battery..."quote:Op zondag 15 maart 2026 08:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is in de categorie "volg de grote leider en waag het eens om kritiek te hebben".
Die hadden ze bij de FIA ook op toen ze dit bedachtenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Ham al zitten met een mega powerbank op schoot
Ik ook, maar leuk vind ik hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dan wel bij een avondrace.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
tis droevig dat je commentatoren aan moet horen "recharging the battery..."
Battery battery battery battery![]()
echt je kan er een drinking game van maken en je bent na 5 minuten ladder zat!
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Ham al zitten met een mega powerbank op schoot
Is dat een mega powerbank of ben je gewoon blij me te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Een heel veld.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hadden ze bij de FIA ook op toen ze dit bedachten
ik vind het allemaal zo dramatisch slechtquote:
Geef dan kampioenschap gelijk aan Mercedesquote:
ik mag niet meer lachen van @Nattekatquote:Op zondag 15 maart 2026 08:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat een mega powerbank of ben je gewoon blij me te zien?
Dat zijn altijd de mooiste tranenquote:
U zei?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:51 schreef pmponer het volgende:
Het verbaasd me wel eenbeetje dat Russell ze nog niet voorbij is gecruised.
Een goeie aloholist begint in de ochtend al!quote:
Ja dat wel. Ik ben echt geen fan van hem maar het is wel goed om te zien dat hij het vuur blijkbaar weer gevonden heeftquote:
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag niet meer lachen van @:Nattekat
zouden ze in de pitbox ook doorgeven wie wanneer drukt?(bij FERRARI)quote:
Hij reed er voorbij precies toen je post binnenkwam.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is hij er al voorbij? ik lig dus wel 30 seconden achter.
Zit niet echt vooruitgang in ten opzichte van vorige week.quote:
En daar blijft ie.quote:
En dat na een kut start!quote:
de race is zo enorm spannendquote:Op zondag 15 maart 2026 08:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
De batterij in de Formule1 is ontworpen voor zeer hoge laadstromen. Dus voor hoog vermogen, niet zozeer voor veel opslag. De batterij in je smartphone is vooral ontworpen om lang mee te gaan. Door de laadstroom te beperken vergroot je de levensduur en de warmteafgifte.
Ja maar normaal zouden die McLarens daar wel voor zitten denk ik zoquote:
Tossen ze om.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
zouden ze in de pitbox ook doorgeven wie wanneer drukt?(bij FERRARI)
Zeg maar een soort condensatoren ipv batterijen?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
De batterij in de Formule1 is ontworpen voor zeer hoge laadstromen. Dus voor hoog vermogen, niet zozeer voor veel opslag. De batterij in je smartphone is vooral ontworpen om lang mee te gaan. Door de laadstroom te beperken vergroot je de levensduur en de warmteafgifte.
Ietsjes.quote:
Of veel cellen parallel geschakeld.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze maar een soort condensatoren ipv batterijen?
doen ze dat telkens zelf via het stuur, of is het software denk je?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell zit vaak op 0% batterij. Beter managen maat
Ja, Maar Hadjar komt gewoon helemaal niemand voorbij en is gewoon een uitstekend coureur. Dat zegt erg veel.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar normaal zouden die McLarens daar wel voor zitten denk ik zo
hoezo... lijkt spannend maar vanaf begin was al duidelijk merc 1 en 2 en ferarri 3 en 4 en de rest vecht om scraps..quote:Op zondag 15 maart 2026 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
de race is zo enorm spannend
dat je de tijd had om deze mooie zin op te zoeken
Plop.quote:
je zei net echt wat andersquote:
Ik gooi mijn telefoon ook niet met 200km/u weg om hem daarna af te remmen en de vrijkomende energie te gebruiken om op te laden.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb meer inhaalacties gezien dan een willekeurige race vorig jaar. Dat Max er niets van bakt/er niet mee om kan gaan/de auto niet goed is, maakt deze nieuwe vorm natuurlijk niet per definitie kut.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef ondeugend het volgende:
De twee viaplaymuppets zijn wel helemaal fan geloof ik.
het zijn geen condensatoren. lithion-ion batterijen. maar specifiek ontworpen cellen voor de Formule1quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg maar een soort condensatoren ipv batterijen?
Ze moeten wel anders gaan ze failliet.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef ondeugend het volgende:
Die kun je alles laten zeggen, zelfs dat Viaplay goed isquote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef ondeugend het volgende:
F1TV ook, maar het is in beide gevallen een wij-van-wc-eend situatie natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef ondeugend het volgende:
Daar zit waarschijnlijk iemand van de F1 met een stok achter ze de wacht te houden...quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef ondeugend het volgende:
blijft hetzelfde trucjequote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari tegen Ferrari was 100x interessanter dan dit
Gezien de vorige 2 races (= incl. de sprint) blijft dat ook zo.quote:
Lekker knopjes drukken.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Heb meer inhaalacties gezien dan een willekeurige race vorig jaar.
Ja leeglopen en opladen.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Je weet dat ze altijd falen.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel erg cringe hoor die super enthousiaste reacties, en als ze enigszins verstand hebben dus ook geveinsd.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV ook, maar het is in beide gevallen een wij-van-wc-eend situatie natuurlijk.
klopt. Wie had de volste batterij dankzij de boosts die hier en daar op het circuits liggenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan Nyck de Vries en Robin Frijns mee doen die zitten daar wel aan de top!quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef S95Sedan het volgende:
Dit heeft helemaal niks meer met F1 te maken. Ze kunnen het beter hernoemen naar Formule E
ik hoor liever dat ze zeggenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ze hun onvrede hadden uitgesproken had jij deze reactie 180 graden omgedraaid.
Formula Battery Management.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef S95Sedan het volgende:
Dit heeft helemaal niks meer met F1 te maken. Ze kunnen het beter hernoemen naar Formule E
Is een beetje stuur, maar ook hoe goed je vroeg ga het gas gaat zodat je kan harvesten en een goede exit hebtquote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
doen ze dat telkens zelf via het stuur, of is het software denk je?
Heeft alleen weinig met skills te maken en meer met gimmicks.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat geveinsdquote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Wel erg cringe hoor die super enthousiaste reacties, en als ze enigszins verstand hebben dus ook geveinsd.
Als Kimi ballen heeft laat ie hem er niet voorbij.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef pmponer het volgende:
Aha Toto heeft gezegd dat George er voorbij mag zie ik.
Je bedoelt hun werk uitvoeren.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV ook, maar het is in beide gevallen een wij-van-wc-eend situatie natuurlijk.
Zeg ook niet dat dat heel hoog niveau was verder, maar het had tenminste nog de schijn van een gevecht.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Wie had de volste batterij dankzij de boosts die hier en daar op het circuits liggen
Ah mooi...dus 1 beschadiging en de auto gaat in vlammen opquote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het zijn geen condensatoren. lithion-ion batterijen. maar specifiek ontworpen cellen voor de Formule1
Nee man, mooi toch gemaakte inhaalacties in plaats van rijders die het doen op basis van hun kunde.quote:
Dan was ik het met ze eens.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor liever dat ze zeggen
wat een shitshow
want dan zijn ze nog eerlijk
Nogmaals: de FE is veeeeeeel beter dan ditquote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef S95Sedan het volgende:
Om over drie jaar eenduidig vanuit de commentator booth te zeggen: "We waren allemaal geen fan van deze artificiėle regels, dus het is maar goed dat...."quote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Wel erg cringe hoor die super enthousiaste reacties, en als ze enigszins verstand hebben dus ook geveinsd.
ja zag je mooie uitremacties?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat dat heel hoog niveau was verder, maar het had tenminste nog de schijn van een gevecht.
Dit gaat helemaal niet om Max. Ik kijk al sinds Senna tijdperk en dit is gewoon stom.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Heb meer inhaalacties gezien dan een willekeurige race vorig jaar. Dat Max er niets van bakt/er niet mee om kan gaan/de auto niet goed is, maakt deze nieuwe vorm natuurlijk niet per definitie kut.
Dit is zo'n leuke act.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Antonelli paars 1
Net nu George achter hem zit!
Ach je kan zeggen wat je wil er is wel genoeg actie. Die fight net met de Ferrari's waren natuurlijk wel leuk om te kijken.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor liever dat ze zeggen
wat een shitshow
want dan zijn ze nog eerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |