No further investigationquote:Op zondag 15 maart 2026 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Straf incoming. Wedden?
quote:
Perplex sta ik. Perplex.quote:
tis niet te hopenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:44 schreef William_Papadin het volgende:
Verstappen haalt maximale uit deze roestbak op wielen
Trakteren.quote:
Hoezo roestbak?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:44 schreef William_Papadin het volgende:
Verstappen haalt maximale uit deze roestbak op wielen
NO FURTHER INVESTIGATIONquote:
Er zijn er al die niet meer kijken - sommigen geven het een kans - anderen kijken gewoon altijd ook al is het kut.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:44 schreef Newone82 het volgende:
Voor al die mensen die zeg ergeren over de regels maar wel kijken, wat doe je jezelf aan als je je zo ergert?
Ja gezien. Colapinto zou al geen issue moeten zijn.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:44 schreef Nattekat het volgende:
Weer een Alpine ingehaald @:TheStigsDutchCousin
Al besprokenquote:
Keep dreamingquote:
sure maar je moet eerst opletten dat je batterij weer vol is en als je inhaalt en je batterij is leeg dan haal je het niet en in de bochten laad je weer op het is alsof je elke keer met mario kart een paddestoel moet pakken om vooruit te komen.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een knopje drukken kan iedereen. Daarom lijkt het heel wat.
De term is "Hopen tegen beter weten in"quote:Op zondag 15 maart 2026 08:44 schreef Newone82 het volgende:
Voor al die mensen die zeg ergeren over de regels maar wel kijken, wat doe je jezelf aan als je je zo ergert?
dit gaat je geld kostenquote:
Dit is in de categorie "volg de grote leider en waag het eens om kritiek te hebben".quote:Op zondag 15 maart 2026 08:44 schreef Newone82 het volgende:
Tikje.quote:
Is goed doen wequote:
Ik heb ook altijd een powerbank bij me.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel me echt direct bedrogen nu Hamilton nog extra batterij bleek te hebben
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een powerbank bij me.
Paddestoelquote:Op zondag 15 maart 2026 08:48 schreef Mothzor het volgende:
Hoe Hamilton nog even snel kan wegrijden uitkomen de laatste bocht…wat een neppe onzin
Is niet nep, het gebeurde echt 😀quote:Op zondag 15 maart 2026 08:48 schreef Mothzor het volgende:
Hoe Hamilton nog even snel kon wegrijden uitkomen de laatste bocht wat een neppe onzin
ik zie Ham al zitten met een mega powerbank op schootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
tis droevig dat je commentatoren aan moet horen "recharging the battery..."quote:Op zondag 15 maart 2026 08:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is in de categorie "volg de grote leider en waag het eens om kritiek te hebben".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |