Zoals altijd.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:41 schreef Peterselieman het volgende:
Die auto van Max is een hok, maar hij probeert er toch het maximale uit te halen
Dan moet je je schamen met zo’n comment als je die mooie tijden hebt gezien. Waar coureurs nog mannen warebquote:
inhaal poging batterij leeg en je bent de klos dit is toch een farce..quote:Op zondag 15 maart 2026 08:40 schreef Newone82 het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar het racen is er op vooruit gegaan.
Ik kijk weer naar een leuke race hoor
Afgehandeld.quote:
As alwaysquote:Op zondag 15 maart 2026 08:41 schreef Peterselieman het volgende:
Die auto van Max is een hok, maar hij probeert er toch het maximale uit te halen
Net als mei 1940.quote:
Zo makkelijk te zeggen als niet F1 coureur. Wat een non argument.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een knopje drukken kan iedereen. Daarom lijkt het heel wat.
Het is de waarheid.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:42 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zo makkelijk te zeggen als niet F1 coureur. Wat een non argument.
Het leuke is dat de F1 coureurs dit ook zeggenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:42 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zo makkelijk te zeggen als niet F1 coureur. Wat een non argument.
Jacques Villeneuve ( oude garde) geeft me gelijk. Die had ook een prima Australische GP gezien.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:41 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Dan moet je je schamen met zo’n comment als je die mooie tijden hebt gezien. Waar coureurs nog mannen wareb
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het leuke is dat de F1 coureurs dit ook zeggen
Straf incoming. Wedden?quote:
Was in de aanbieding, snel weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |