Dit is een Nederlands forum.quote:
Ben je ziekquote:Op zondag 15 maart 2026 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel leuk. Nieuwe auto's zijn op zich wel tof.
Waarom doe je jezelf dit aan?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:39 schreef pmponer het volgende:
"Niet opgeven is iets wat hij in zijn carriere nog nooit gedaan heeft" -Melroy of die andere.
Dat gebeurde de laatste jaren toch al nauwelijks.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ze gaan niet rijden bij een regenrace
Ik noteer dit.quote:
Oh als ze gewoon een normale aandrijflijn zouden hebben had dit best mooi kunnen zijn ja.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel leuk. Nieuwe auto's zijn op zich wel tof.
We gaan dit bespreken in de nabeschouwing.quote:
Gewoon leuk gevechtquote:
Dit lijkt maar zo.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:40 schreef Newone82 het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar het racen is er op vooruit gegaan.
Ik kijk weer naar een leuke race hoor
Jij kijkt nog niet zo lang F1 neem ik aan?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:40 schreef Newone82 het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar het racen is er op vooruit gegaan.
Ik kijk weer naar een leuke race hoor
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon leuk gevecht
Dit seizoen wordt verziekt door de motoren, maar verder lijken de regelementen te werken.
Sinds 1994. Als klein kereltje. Geen 1 race gemist.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:40 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Jij kijkt nog niet zo lang F1 neem ik aan?
TR gezetquote:Op zondag 15 maart 2026 08:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon leuk gevecht
Dit seizoen wordt verziekt door de motoren, maar verder lijken de regelementen te werken.
Een knopje drukken kan iedereen. Daarom lijkt het heel wat.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:41 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Leg uit? Ik zie hele race al leuke battles.
Was vorig jaar wel anders.
valt nog mee dat niemand grapt dat McLaren de auto in de rijst moet houden om het vocht er uit te krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die flauwe grapjes over regen en kortsluiting..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |