Zandzakken eruit.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:32 schreef Nattekat het volgende:
De verborgen batterij van Mercedes is opgeladen.
Telefoon gewoon verbinden aan het regeneratie systeem van je hybride auto. Kan wel zijn dat die ontploft, maar kleinigheidje hou je toch.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:31 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag mij steeds af, hoe kunnen ze zo snel opladen?
Mijn telefoon doet er een uur over.
idd nog 40 ronden om er voorbij te rijdenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:32 schreef Zorro het volgende:
Mercedes doet net alsof ze problemen hebben.
merc motorquote:Op zondag 15 maart 2026 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max die een Alpine niet kan inhalen
Hij heeft Hulk net ingehaald.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dus ze gaan niet rijden bij een regenracequote:
Die rijdt niet in een Alpine.quote:
Je hele opmerking slaat nergens opquote:Op zondag 15 maart 2026 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die rijdt niet in een Alpine.
Ja maar buiten dat dit kutauto's in het algemeen zijn, RB heeft hun huiswerk ook niet goed gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is toch waarquote:
Kan je voorstellen wanneer Alpine echt het potentieel uit die Mercedes krachtbron weet te halen later dit seizoen.quote:
Dan lig ik in een deuk als dat gebeurt heb zelf een scooter volledig electrisch en geregeld issues daarmee gehad in verleden!quote:Op zondag 15 maart 2026 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ze gaan niet rijden bij een regenrace
Ja en nu alleen Maxquote:Op zondag 15 maart 2026 08:36 schreef ondeugend het volgende:
Als'het gaat regenen krijgt iedereen kortsluiting
Tis gewoon een kut auto en RBR heeft gewoon kut werk geleverd dit seizoen. Zakken gewoon weg naar de middenmoot zo.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bij de FIA hadden ze daar helmaal geen regen voor nodigquote:Op zondag 15 maart 2026 08:36 schreef ondeugend het volgende:
Ach, wij kregen tenslotte ook al een schok.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:36 schreef ondeugend het volgende:
Of zoals ze bij F1TV zeiden: "als Mercedes geen grip heeft kunnen we beter heel het veld rustig laten rijden"quote:Op zondag 15 maart 2026 08:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waarom geel? is Cadillac weer onderdelen aan het strooien?
Dit was een game-referentiequote:
Dat we dit nog ooit zouden zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen in een vurige fight met Pierre
ALs je dat seizoen had gezien, vroeg Lewis ook continu om meer power.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit was een game-referentie
Dit is een Nederlands forum.quote:
Ben je ziekquote:Op zondag 15 maart 2026 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel leuk. Nieuwe auto's zijn op zich wel tof.
Waarom doe je jezelf dit aan?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:39 schreef pmponer het volgende:
"Niet opgeven is iets wat hij in zijn carriere nog nooit gedaan heeft" -Melroy of die andere.
Dat gebeurde de laatste jaren toch al nauwelijks.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ze gaan niet rijden bij een regenrace
Ik noteer dit.quote:
Oh als ze gewoon een normale aandrijflijn zouden hebben had dit best mooi kunnen zijn ja.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel leuk. Nieuwe auto's zijn op zich wel tof.
We gaan dit bespreken in de nabeschouwing.quote:
Gewoon leuk gevechtquote:
Dit lijkt maar zo.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:40 schreef Newone82 het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar het racen is er op vooruit gegaan.
Ik kijk weer naar een leuke race hoor
Jij kijkt nog niet zo lang F1 neem ik aan?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:40 schreef Newone82 het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon leuk gevecht
Dit seizoen wordt verziekt door de motoren, maar verder lijken de regelementen te werken.
Sinds 1994. Als klein kereltje. Geen 1 race gemist.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:40 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Jij kijkt nog niet zo lang F1 neem ik aan?
TR gezetquote:Op zondag 15 maart 2026 08:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon leuk gevecht
Dit seizoen wordt verziekt door de motoren, maar verder lijken de regelementen te werken.
Een knopje drukken kan iedereen. Daarom lijkt het heel wat.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:41 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Leg uit? Ik zie hele race al leuke battles.
Was vorig jaar wel anders.
valt nog mee dat niemand grapt dat McLaren de auto in de rijst moet houden om het vocht er uit te krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die flauwe grapjes over regen en kortsluiting..
Zoals altijd.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:41 schreef Peterselieman het volgende:
Die auto van Max is een hok, maar hij probeert er toch het maximale uit te halen
Dan moet je je schamen met zo’n comment als je die mooie tijden hebt gezien. Waar coureurs nog mannen warebquote:
inhaal poging batterij leeg en je bent de klos dit is toch een farce..quote:Op zondag 15 maart 2026 08:40 schreef Newone82 het volgende:
Afgehandeld.quote:
As alwaysquote:Op zondag 15 maart 2026 08:41 schreef Peterselieman het volgende:
Die auto van Max is een hok, maar hij probeert er toch het maximale uit te halen
Net als mei 1940.quote:
Zo makkelijk te zeggen als niet F1 coureur. Wat een non argument.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een knopje drukken kan iedereen. Daarom lijkt het heel wat.
Het is de waarheid.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:42 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zo makkelijk te zeggen als niet F1 coureur. Wat een non argument.
Het leuke is dat de F1 coureurs dit ook zeggenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:42 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zo makkelijk te zeggen als niet F1 coureur. Wat een non argument.
Jacques Villeneuve ( oude garde) geeft me gelijk. Die had ook een prima Australische GP gezien.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:41 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Dan moet je je schamen met zo’n comment als je die mooie tijden hebt gezien. Waar coureurs nog mannen wareb
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het leuke is dat de F1 coureurs dit ook zeggen
Straf incoming. Wedden?quote:
Was in de aanbieding, snel weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |