Zandzakken eruit.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:32 schreef Nattekat het volgende:
De verborgen batterij van Mercedes is opgeladen.
Telefoon gewoon verbinden aan het regeneratie systeem van je hybride auto. Kan wel zijn dat die ontploft, maar kleinigheidje hou je toch.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:31 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag mij steeds af, hoe kunnen ze zo snel opladen?
Mijn telefoon doet er een uur over.
idd nog 40 ronden om er voorbij te rijdenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:32 schreef Zorro het volgende:
Mercedes doet net alsof ze problemen hebben.
merc motorquote:Op zondag 15 maart 2026 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max die een Alpine niet kan inhalen
Hij heeft Hulk net ingehaald.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dus ze gaan niet rijden bij een regenracequote:
Die rijdt niet in een Alpine.quote:
Je hele opmerking slaat nergens opquote:Op zondag 15 maart 2026 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die rijdt niet in een Alpine.
Ja maar buiten dat dit kutauto's in het algemeen zijn, RB heeft hun huiswerk ook niet goed gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is toch waarquote:
Kan je voorstellen wanneer Alpine echt het potentieel uit die Mercedes krachtbron weet te halen later dit seizoen.quote:
Dan lig ik in een deuk als dat gebeurt heb zelf een scooter volledig electrisch en geregeld issues daarmee gehad in verleden!quote:Op zondag 15 maart 2026 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ze gaan niet rijden bij een regenrace
Ja en nu alleen Maxquote:Op zondag 15 maart 2026 08:36 schreef ondeugend het volgende:
Als'het gaat regenen krijgt iedereen kortsluiting
Tis gewoon een kut auto en RBR heeft gewoon kut werk geleverd dit seizoen. Zakken gewoon weg naar de middenmoot zo.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bij de FIA hadden ze daar helmaal geen regen voor nodigquote:Op zondag 15 maart 2026 08:36 schreef ondeugend het volgende:
Ach, wij kregen tenslotte ook al een schok.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:36 schreef ondeugend het volgende:
Of zoals ze bij F1TV zeiden: "als Mercedes geen grip heeft kunnen we beter heel het veld rustig laten rijden"quote:Op zondag 15 maart 2026 08:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waarom geel? is Cadillac weer onderdelen aan het strooien?
Dit was een game-referentiequote:
Dat we dit nog ooit zouden zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen in een vurige fight met Pierre
ALs je dat seizoen had gezien, vroeg Lewis ook continu om meer power.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit was een game-referentie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |