Ietsjes.quote:
Of veel cellen parallel geschakeld.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze maar een soort condensatoren ipv batterijen?
doen ze dat telkens zelf via het stuur, of is het software denk je?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell zit vaak op 0% batterij. Beter managen maat
Ja, Maar Hadjar komt gewoon helemaal niemand voorbij en is gewoon een uitstekend coureur. Dat zegt erg veel.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar normaal zouden die McLarens daar wel voor zitten denk ik zo
hoezo... lijkt spannend maar vanaf begin was al duidelijk merc 1 en 2 en ferarri 3 en 4 en de rest vecht om scraps..quote:Op zondag 15 maart 2026 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
de race is zo enorm spannend
dat je de tijd had om deze mooie zin op te zoeken
Plop.quote:
je zei net echt wat andersquote:
Ik gooi mijn telefoon ook niet met 200km/u weg om hem daarna af te remmen en de vrijkomende energie te gebruiken om op te laden.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
De batterij in de Formule1 is ontworpen voor zeer hoge laadstromen. Dus voor hoog vermogen, niet zozeer voor veel opslag. De batterij in je smartphone is vooral ontworpen om lang mee te gaan. Door de laadstroom te beperken vergroot je de levensduur en de warmteafgifte.
Heb meer inhaalacties gezien dan een willekeurige race vorig jaar. Dat Max er niets van bakt/er niet mee om kan gaan/de auto niet goed is, maakt deze nieuwe vorm natuurlijk niet per definitie kut.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef ondeugend het volgende:
De twee viaplaymuppets zijn wel helemaal fan geloof ik.
het zijn geen condensatoren. lithion-ion batterijen. maar specifiek ontworpen cellen voor de Formule1quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg maar een soort condensatoren ipv batterijen?
Ze moeten wel anders gaan ze failliet.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef ondeugend het volgende:
Die kun je alles laten zeggen, zelfs dat Viaplay goed isquote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef ondeugend het volgende:
F1TV ook, maar het is in beide gevallen een wij-van-wc-eend situatie natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef ondeugend het volgende:
Daar zit waarschijnlijk iemand van de F1 met een stok achter ze de wacht te houden...quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef ondeugend het volgende:
blijft hetzelfde trucjequote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari tegen Ferrari was 100x interessanter dan dit
Gezien de vorige 2 races (= incl. de sprint) blijft dat ook zo.quote:
Lekker knopjes drukken.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Heb meer inhaalacties gezien dan een willekeurige race vorig jaar.
Ja leeglopen en opladen.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Heb meer inhaalacties gezien dan een willekeurige race vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |