Het was een grapje, maar de timing klopte niet want mijn stream loopt achter. Sorryquote:
perfect voor Prost btw die noemde ze de professor, en dat is het je moet gewoon berekenen en zo wanneer je de batterij moet gebruiken!quote:Op zondag 15 maart 2026 08:20 schreef Red_85 het volgende:
Wat een fokking shitshow. Dit heeft niets meer met skills of wat dan ook te maken. Je kan net zo goed je oma in die knakenbakken zetten, maakt geen reet uit.
Wat nou steroids? Mario Kart is veel beter.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:22 schreef William_Papadin het volgende:
Dit is een soort Mario Kart on steroids.
quote:
Te laat.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:22 schreef Armani XL het volgende:
Vanavond zit Jos aaan de telefoon met Toto
Toto, dizz is Jos...quote:Op zondag 15 maart 2026 08:22 schreef Armani XL het volgende:
Haakneus was een prof op strategie, niet op zn accuquote:Op zondag 15 maart 2026 08:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
perfect voor Prost btw die noemde ze de professor, en dat is het je moet gewoon berekenen en zo wanneer je de batterij moet gebruiken!
Te laat, die komt daar nu niet meer en dat had hij vorig jaar al kunnen weten.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:22 schreef Armani XL het volgende:
Maldonado wordt ook WDC in die Mercedes.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:22 schreef Armani XL het volgende:
Dit ja. Dit is niks meer.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef Donna het volgende:
Hebben jullie ook soms het gevoel dat je geen idee meer hebt wat je kijkt![]()
Het klopt allemaal niet, ofzo.
ik zit me wederom af te vragen waarom ik in hemelsnaam op zondag eerder ben opgestaanquote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef Donna het volgende:
Als ze in dit tempo blijven opruimen eindigt de race onder de SCquote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ach, als auto’s in dit tempo uit blijven vallen, kan Verstappen nog wel voor mooie punten pakken.
![]()
Ziggo falliet?quote:
Omdat je nu lekker in het zonnejte kan zitten.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit me wederom af te vragen waarom ik in hemelsnaam op zondag eerder ben opgestaan
Je blijft hopen dat het goed komt.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit me wederom af te vragen waarom ik in hemelsnaam op zondag eerder ben opgestaan
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef Donna het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:25 schreef Armani XL het volgende:
Over drie jaar gaat het weer een beetje spannend worden
De leuke mensenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
Omdat je nu lekker in het zonnejte kan zitten.
De enige vreugde deze ochtend is dat ik al wakker was en dat de baas van de F1 ontslagen kan worden door de aandeelhouders.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dan zitten ze wat dichter bij elkaar maar blijven de inhaal acties hetzelfdequote:Op zondag 15 maart 2026 08:25 schreef Armani XL het volgende:
Nouuu, in 2030 wilde ze toch volledig elektrisch>quote:Op zondag 15 maart 2026 08:25 schreef Armani XL het volgende:
great het koudste punt van NLquote:
Lekker achter het raam zonnenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet ook niet buiten gaan zitten.
The cumbek of Stoffel Vandoornequote:Op zondag 15 maart 2026 08:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien wil De Vries wel, die kent dat elektrische
Pas 1 uitvallerquote:Op zondag 15 maart 2026 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De tweede race en niet alle auto's finishen.
Ik gok dat alle 22 races zo is.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De tweede race en niet alle auto's finishen.
ik woon in het blauwstequote:Op zondag 15 maart 2026 08:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik woon in een blauw gedeelte maar zit heerlijk in de zon nu
Dat kan niet eens, aangezien de FE daar het recht op heeft voor de komende tig jaar.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nouuu, in 2030 wilde ze toch volledig elektrisch>
Z'n nieuwe partner?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Haha wat loopt daar nou voor bodyguard/kleerkast bij Norris
Ja officieel wel.quote:
En dit.quote:
Nee joh, dat geeft slechte racebeelden. Die gaat netjes naar binnen voor de finish.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ze in dit tempo blijven opruimen eindigt de race onder de SC
Ik dacht even dat het Reacher was (acteur Alan Ritchson)quote:Op zondag 15 maart 2026 08:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Haha wat loopt daar nou voor bodyguard/kleerkast bij Norris
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nouuu, in 2030 wilde ze toch volledig elektrisch>
quote:
Gewoon een Le Mans start doen.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
De T-car terughalen kan nog. Altijd grappig om rennende F1-coureurs te zien.
Je bedoelt Lewis.quote:
iets met een magic.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:31 schreef Mano_ het volgende:
Ach Russell... Vergeten op het knopje te drukken?
Aanfluiting als ie dit seizoen wk wordt.quote:
Dat vragen de coureurs zich ook afquote:Op zondag 15 maart 2026 08:31 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag mij steeds af, hoe kunnen ze zo snel opladen?
Mijn telefoon doet er een uur over.
Magic.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:31 schreef HiDiHo het volgende:
Omdat het nét iets anders werkt bij auto'squote:Op zondag 15 maart 2026 08:31 schreef HiDiHo het volgende:
Het moet wel spannend blijven.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:32 schreef Zorro het volgende:
Mercedes doet net alsof ze problemen hebben.
Dit ja, het ligt er te dik bovenop.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:32 schreef Zorro het volgende:
Mercedes doet net alsof ze problemen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |