Ziggo falliet?quote:
Omdat je nu lekker in het zonnejte kan zitten.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit me wederom af te vragen waarom ik in hemelsnaam op zondag eerder ben opgestaan
Je blijft hopen dat het goed komt.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit me wederom af te vragen waarom ik in hemelsnaam op zondag eerder ben opgestaan
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef Donna het volgende:
Hebben jullie ook soms het gevoel dat je geen idee meer hebt wat je kijkt![]()
Het klopt allemaal niet, ofzo.
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:25 schreef Armani XL het volgende:
Over drie jaar gaat het weer een beetje spannend worden
De leuke mensenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
Omdat je nu lekker in het zonnejte kan zitten.
De enige vreugde deze ochtend is dat ik al wakker was en dat de baas van de F1 ontslagen kan worden door de aandeelhouders.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dan zitten ze wat dichter bij elkaar maar blijven de inhaal acties hetzelfdequote:Op zondag 15 maart 2026 08:25 schreef Armani XL het volgende:
Nouuu, in 2030 wilde ze toch volledig elektrisch>quote:Op zondag 15 maart 2026 08:25 schreef Armani XL het volgende:
great het koudste punt van NLquote:
Lekker achter het raam zonnenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet ook niet buiten gaan zitten.
The cumbek of Stoffel Vandoornequote:Op zondag 15 maart 2026 08:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien wil De Vries wel, die kent dat elektrische
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |