Het was een grapje, maar de timing klopte niet want mijn stream loopt achter. Sorryquote:
perfect voor Prost btw die noemde ze de professor, en dat is het je moet gewoon berekenen en zo wanneer je de batterij moet gebruiken!quote:Op zondag 15 maart 2026 08:20 schreef Red_85 het volgende:
Wat een fokking shitshow. Dit heeft niets meer met skills of wat dan ook te maken. Je kan net zo goed je oma in die knakenbakken zetten, maakt geen reet uit.
Wat nou steroids? Mario Kart is veel beter.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:22 schreef William_Papadin het volgende:
Dit is een soort Mario Kart on steroids.
quote:
Te laat.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:22 schreef Armani XL het volgende:
Vanavond zit Jos aaan de telefoon met Toto
Toto, dizz is Jos...quote:Op zondag 15 maart 2026 08:22 schreef Armani XL het volgende:
Haakneus was een prof op strategie, niet op zn accuquote:Op zondag 15 maart 2026 08:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
perfect voor Prost btw die noemde ze de professor, en dat is het je moet gewoon berekenen en zo wanneer je de batterij moet gebruiken!
Te laat, die komt daar nu niet meer en dat had hij vorig jaar al kunnen weten.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:22 schreef Armani XL het volgende:
Maldonado wordt ook WDC in die Mercedes.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:22 schreef Armani XL het volgende:
Dit ja. Dit is niks meer.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef Donna het volgende:
Hebben jullie ook soms het gevoel dat je geen idee meer hebt wat je kijkt![]()
Het klopt allemaal niet, ofzo.
ik zit me wederom af te vragen waarom ik in hemelsnaam op zondag eerder ben opgestaanquote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef Donna het volgende:
Hebben jullie ook soms het gevoel dat je geen idee meer hebt wat je kijkt![]()
Het klopt allemaal niet, ofzo.
Als ze in dit tempo blijven opruimen eindigt de race onder de SCquote:Op zondag 15 maart 2026 08:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ach, als auto’s in dit tempo uit blijven vallen, kan Verstappen nog wel voor mooie punten pakken.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |