Mja dat is het altijd wel wat geweest, maar nu wel erg heftig.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:11 schreef Refragmental het volgende:
Dit gaat niet meer om de beste coureur, maar puur om de snelste auto. Skill komt er totaal niet meer bij kijken.
welke inhaalacties??quote:Op zondag 15 maart 2026 08:11 schreef William_Papadin het volgende:
Dit seizoen is echt uitermate leuk om te zien, echt een fantastisch begin. Al die inhaalacties, heerlijk.
Die zet hem in de grindbakquote:
Omdat zijn Tyrell kapot is.quote:
Ik heb het ook gevoel, geloof me ik ben meestal te naief hierin, dat het commentaar van Sky pure propaganda is.. Het lijkt geweldig, ziet er geweldig uit, maar ik snap er geen kut van als ze gaan lopen roepen hij een halve megajoule extra kracht.. Geen idee wie dit allemaal bedacht heeft, lekker woke in een electrische auto door de smog van china rijden. "Want wij moeten het goede voorbeeld geven"quote:Op zondag 15 maart 2026 08:10 schreef Axel16 het volgende: Ligt het aan mij of is dit seizoen voor alsnog geen hol aan om te kijken.
Vorig jaar was best leuk. Of het bizarre verloop maakte het leukquote:Op zondag 15 maart 2026 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vond ik vorig seizoen al. Gelukkig was er de comback kid Max.
nee met de juiste skills kun je als rijder het verschil makenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Mja dat is het altijd wel wat geweest, maar nu wel erg heftig.
Was op zich wel duidelijk.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:13 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Sorry ik was ironisch en sarcastisch.
stroll rijdt elke keer om de blokjes heenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer krijgt Stroll het blauwe schildje?
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is maar 1 user die net doet alsof ie dit leuk vind.
ik wil het niet eens inhaalacties noemenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:15 schreef QuidProJoe het volgende:
F1 heeft gelijk, er zijn meer inhaalacties, maar geen van al die inhaalacties is memorabel. Verstappen die Piastri inhaalt in Imola zal worden herinnerd. Van wat hier gebeurt zal alleen worden herinnerd dat het ruk was.
Wie is er overstuur?quote:
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is maar 1 user die dit leuk vind.
quote:
Vreselijke act ja.quote:
vanuit de F2 wil niemand straks nog naar de F1quote:Op zondag 15 maart 2026 08:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo kan iedereen F1 coureur worden.
Degene die goed is in Mario Kart welquote:Op zondag 15 maart 2026 08:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo kan iedereen F1 coureur worden.
Inhaalacties die je op de snelweg ook doet.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil het niet eens inhaalacties noemen
tuurlijk hij is niet helemaal in zijn hum, dan rijdt hij hem net zo lief aan gort.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die linkervoorband van Max is gewoon helemaal gaar. En gewoon vol gas door blijven knallen.
Misschien wil De Vries wel, die kent dat elektrischequote:Op zondag 15 maart 2026 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanuit de F2 wil niemand straks nog naar de F1
Wat waren ze goed in de wintertests he.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Red Bull slaat echt op ieder vlak de plank volledig mis. PU, chassis, tactiek, starts.
De FE is echt véél beter dan ditquote:Op zondag 15 maart 2026 08:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien wil De Vries wel, die kent dat elektrische
benchmarkquote:Op zondag 15 maart 2026 08:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat waren ze goed in de wintertests he.
waar kan je dat tegenwoordig kijken? En rijden ze al op echte circuits?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De FE is echt véél beter dan dit
Ik vind het gigantisch kut en toch heb je gelijkquote:Op zondag 15 maart 2026 08:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De FE is echt véél beter dan dit
Ziggo gewoon. Of Eurosportquote:Op zondag 15 maart 2026 08:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
waar kan je dat tegenwoordig kijken? En rijden ze al op echte circuits?
Formula 2 en 3 lijkt meer op F1 dan dit!quote:Op zondag 15 maart 2026 08:15 schreef QuidProJoe het volgende:
F1 heeft gelijk, er zijn meer inhaalacties, maar geen van al die inhaalacties is memorabel. Verstappen die Piastri inhaalt in Imola zal worden herinnerd. Van wat hier gebeurt zal alleen worden herinnerd dat het ruk was.
Gaat Netflix vast mooi in beeld brengen.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geweldig hoe die ene z'n batterijknop beter induwde hè
Tja, Murphy.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Handige timing die SC voor Max en Liam..
Nieges.quote:
Stroll heeft gewoon gewacht, de smiechtquote:Op zondag 15 maart 2026 08:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Handige timing die SC voor Max en Liam..
die zijn ook al klaar in de pitsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |