Nee. Het is een shitzooi geworden met al die elektronicaquote:Op zondag 15 maart 2026 08:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zoveel uitvallers in het begin is nooit goed voor de sport.
22quote:Op zondag 15 maart 2026 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoeveel gifbekers moet Piastri leeg drinken?
dit inhalen voorin is geen eens inhalenquote:
Nope! Ze hadden nog steeds kunnen starten.quote:
Paddestoel.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit inhalen voorin is geen eens inhalen
het is de boost aanzetten en er langs gaan
nope nu echt officieelquote:
Ja en daar is een mooi lang recht stuk voor.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
de start van ferrari doet daar gelijk al aan denken en nu heeft merc een paddestoel gepakt en max een bullet billquote:
Ik heb heus gezien wie er niet startten hoor. Sterker nog: ik had het zowat als enige ook over Bortoleto & Albonquote:
Ik heb zojuist een ban voor je aangevraagd.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Mag ik dan nu mijn stem aanpassen?
Het is onvoordelig om vooraan te rijdens als er iemand dicht achter je zit.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een ban voor je aangevraagd.
nou nou nouquote:Op zondag 15 maart 2026 08:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb heus gezien wie er niet startten hoor. Sterker nog: ik had het zowat als enige ook over Bortoleto & Albon
Dat ligt zeker niet aan jou.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:10 schreef Axel16 het volgende:
Ligt het aan mij of is dit seizoen voor alsnog geen hol aan om te kijken.
Het is een feit dat er geen hol aan is.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:10 schreef Axel16 het volgende:
Je bevindt je in goed gezelschap.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:10 schreef Axel16 het volgende:
Koud bad.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vond ik vorig seizoen al. Gelukkig was er de comback kid Max.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:10 schreef Axel16 het volgende:
preciesquote:Op zondag 15 maart 2026 08:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
de start van ferrari doet daar gelijk al aan denken en nu heeft merc een paddestoel gepakt en max een bullet bill
Ja en Mercedes speelt hem op easyquote:Op zondag 15 maart 2026 08:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit voelt een beetje als die Sonic race game.
dat gaat dit jaar niet gebeurenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vond ik vorig seizoen al. Gelukkig was er de comback kid Max.
Je bent onder je verkeerde account ingelogd.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:11 schreef William_Papadin het volgende:
Dit seizoen is echt uitermate leuk om te zien, echt een fantastisch begin. Al die inhaalacties, heerlijk.
Leek op een touche.quote:
het is alsof ik mario kart world aan het kijken ben.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:10 schreef Axel16 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |