Die kan ik dus ook toevoegen aan de inmiddels uitgekomen voorspellingen uit dit artikel: https://endtropy.substack(...)-follyfury-part-1-usquote:Op donderdag 12 maart 2026 20:17 schreef Qarrad het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)ynagoge-in-luik-wor/
Het lijkt erop dat de eerste cellen actief zijn geworden. Deze aanslag op een synagoge in Luik is opgeëist door een organisatie Harakat Ansar al-Yamin al-Islamiyya waarvan het logo een kopie is van dat van de Houthi en andere proxy's
[ x ]
Samen met d66quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Groen Links heeft de deur in hun zelfverheerlijking wijd openstaan voor de Islam tot ze beseffen wat ze doen
Trump vermoordt of ontvoert de mensen die hem niet zijn zin geven in onderhandelingen. Rusland faalt daarin.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Met Trump valt nog te onderhandelen, Rusland niet
Vermoordt, ontvoert. Stam+t.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Trump vermoord of ontvoerd de mensen met wie hem niet zijn zin geven in onderhandelingen. Rusland faalt daarin.
Ja het is een slecht jaar voor de islamisten en de communistenquote:Op donderdag 12 maart 2026 20:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Trump vermoordt of ontvoert de mensen die hem niet zijn zin geven in onderhandelingen. Rusland faalt daarin.
In Amsterdam daar halen ze zelfs de uitgeprocedeerden binnen samen met de andere daklozen drugsgebruikersquote:Op donderdag 12 maart 2026 20:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Samen met d66
Dat weten we nu ook al. Alleen ze houden nog steeds naïef de koppen in het zand.
Normaliseer dit en het wordt vanzelf een verkort jaar voor iemand die jij tof vindt.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:49 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja het is een slecht jaar voor de islamisten en de communisten
Dat hebben ze al meermaals geprobeerd en daar wordt nu eindelijk eens korte metten mee gemaakt. Het westen is weer helemaal terug.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Normaliseer dit en het wordt vanzelf een verkort jaar voor iemand die jij tof vindt.
Klopt. ' maar' betekent niet dat ik het niet triest vind.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Heel triest en dit soort aanslagen zullen nog wel meer volgen.
Teug van wat? Iran heeft de Straat van Hormuz potdicht gegooid en noch Amerika noch Israël kan er tot dusver iets aan doen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat hebben ze al meermaals geprobeerd en daar wordt nu eindelijk eens korte metten mee gemaakt. Het westen is weer helemaal terug.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat hebben ze al meermaals geprobeerd en daar wordt nu eindelijk eens korte metten mee gemaakt. Het westen is weer helemaal terug.
Echt hequote:
LOL! ga me nou niet vertellen dat de meeste Iraniërs eigenlijk nog steeds Zoroaster's zijn he, want dan ga ik je echt keihard uitlachen, dude!quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Iran is totaal niet te vergelijken met Irak of Afghanistan. Iran is geen moslimland en de overgrote meerderheid wil dit regime niet. Kwestie van tijd voordat het uit de weg is geruimd.
We weten eigenlijk heel weinig van Iranquote:Op donderdag 12 maart 2026 21:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
LOL! ga me nou niet vertellen dat de meeste Iraniërs eigenlijk nog steeds Zoroaster's zijn he, want dan ga ik je echt keihard uitlachen, dude!
Dit is slechts een kleine prijs om zo'n kwaadaardig regime uit de weg te ruimen. Die blokkade zal op korte termijn wel een keer worden opgelost. Liever wat pijn nu dan dat die apocalyptische moslimextremisten nog jarenlang hun gang konden blijven gaan met het terroriseren van de hele regio en het uitroeien van de eigen bevolking en daarbij ook nog eens kernwapens zouden bemachtigen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Teug van wat? Iran heeft de Straat van Hormuz potdicht gegooid en noch Amerika noch Israël kan er tot dusver iets aan doen.
Het is een clusterfuck geworden. Waarom de act volhouden alsof het perfect volgens plan verloopt?
Ik zeg alleen dat het merendeel geen moslim is. Dat blijkt ook uit diverse onderzoekjes:quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
LOL! ga me nou niet vertellen dat de meeste Iraniërs eigenlijk nog steeds Zoroaster's zijn he, want dan ga ik je echt keihard uitlachen, dude!
Bron? We weten weinig over Iran. Zeker over de meerderheid die op het platteland woont en helemaal niet zo modern is.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het merendeel geen moslim is. Dat blijkt ook uit diverse onderzoekjes:
[ afbeelding ]
En dat ga je voor elkaar krijgen met bommen en zonder boots on the ground?quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dit is slechts een kleine prijs om zo'n kwaadaardig regime uit de weg te ruimen. Die blokkade zal op korte termijn wel een keer worden opgelost. Liever wat pijn nu dan dat die apocalyptische moslimextremisten nog jarenlang hun gang konden blijven gaan met het terroriseren van de hele regio en het uitroeien van de eigen bevolking en daarbij ook nog eens kernwapens zouden bemachtigen.
Maar wat als het de VS en Israël niet lukt om die Straat weer open te krijgen?quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dit is slechts een kleine prijs om zo'n kwaadaardig regime uit de weg te ruimen. Die blokkade zal op korte termijn wel een keer worden opgelost. Liever wat pijn nu dan dat die apocalyptische moslimextremisten nog jarenlang hun gang konden blijven gaan met het terroriseren van de hele regio en het uitroeien van de eigen bevolking en daarbij ook nog eens kernwapens zouden bemachtigen.
Dat staat in het plaatje. Ik lees bij hun laatste onderzoek dat het gaat om mensen die de lokale internet censuur wilden omzeilen voor een online vragenlijst vanuit Nederland. Daarmee sluit je al snel het religekke of regimefan gedeelte uit.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bron? We weten weinig over Iran. Zeker over de meerderheid die op het platteland woont en helemaal niet zo modern is.
Als men nu vooral die lokale eenheden en milities gericht aan gaat pakken, en dat zijn juist degenen die burgers hebben doodgeschoten en gemarteld, dan gaat men waarschijnlijk weer hopelijk massaal de straat op.quote:
Ja, dan moet het wel veilig zijn, logisch. Ik denk dat je voorlopig niet te veel moet verwachten van de mensen daar en dat ze het heel zwaar hebben nu.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als men nu vooral die lokale eenheden en milities gericht aan gaat pakken, en dat zijn juist degenen die burgers hebben doodgeschoten en gemarteld, dan gaat men waarschijnlijk weer hopelijk massaal de straat op.
Tenminste, als het even geen bommen regent.
half militair gezien kwa leger is het behoorlijk gereduceerd, maar het is nog steeds een nukepower, en ze hebben Putin die niet wil praten, en elk voorstel zijn reet mee af veegt, Trump valt wel degelijk mee te praten als je weet hoe hem te benaderen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:27 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dit is een draad over de VS/Israel- Iran. Maar uiteraard kun je Poetin precies zo zien als Trump. Tenminste als je even neutraal de situatie bekijkt. Het is maar aan welke zijde je zit/leeft/bent opgegroeid. Alleen is Rusland geen supermacht. En GB speelt in die zin een kleinere rol. GB en Frankrijk denken misschien nog dat ze een supermacht zijn maar hebben dat zelf verkloot begin ww1.
Weet niet waar je dit vandaan hebt maar Wikipedia zegt toch heel wat anders. Ik vind Iran trouwens juist echt een typisch moslimland, veel meer bijvoorbeeld dan veel N-Afrikaanse landen of Turkije, behoorlijk strenger in de leer ook.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het merendeel geen moslim is. Dat blijkt ook uit diverse onderzoekjes:
[ afbeelding ]
Zie m'n eerdere post. Iraniërs krijgen inmiddels gerichte steun van Amerikaanse en Israëlische drones. En je gaat er maar blindelings vanuit dat de revolutionaire garde tot het einde der tijden loyaal blijft terwijl er steeds meer berichten te lezen zijn over deserteurs. Het regime begint op deze manier steeds meer op een kaartenhuis te lijken.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dat ga je voor elkaar krijgen met bommen en zonder boots on the ground?
Gaat nooit gebeuren. Dit regime heeft z’n bevolking zo extreem in de tang.
jeruzalem is nog steeds een zeer gemixte stad, zowel Joden Christenen en Moslims wonen er naast elkaar.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
IRAN gaat door en HAMAS ook en Hezbollah ook en Jemen ook
Als USA stopt dan is de heilige overwinning van het ware geloof op de afvallige in zicht en Jeruzalem terug bij de Islam, zoals Allah het bedoeld heeft
Israel zal Jeruzalem nooit teruggeven dan maar liever de lucht in
[..]
Terwijl het juist geen typisch moslimland is. De Perzische cultuur is eeuwenoud. Iran is slechts enkele decennia geleden gekoloniseerd door de islam.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:33 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Weet niet waar je dit vandaan hebt maar Wikipedia zegt toch heel wat anders. Ik vind Iran trouwens juist echt een typisch moslimland, veel meer bijvoorbeeld dan veel N-Afrikaanse landen of Turkije, behoorlijk strenger in de leer ook.
Ik denk het ook, de VS was heel duidelijk tegenover volgers van het regime.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zie m'n eerdere post. Iraniërs krijgen inmiddels gerichte steun van Amerikaanse en Israëlische drones. En je gaat er maar blindelings vanuit dat de revolutionaire garde tot het einde der tijden loyaal blijft terwijl er steeds meer berichten te lezen zijn over deserteurs. Het regime begint op deze manier steeds meer op een kaartenhuis te lijken.
Oke.Ik hoop het ook.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zie m'n eerdere post. Iraniërs krijgen inmiddels gerichte steun van Amerikaanse en Israëlische drones. En je gaat er maar blindelings vanuit dat de revolutionaire garde tot het einde der tijden loyaal blijft terwijl er steeds meer berichten te lezen zijn over deserteurs. Het regime begint op deze manier steeds meer op een kaartenhuis te lijken.
luchtsteun, kan in verschillende vormen kijk even naar het arsenaal wat de VS heeft.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen. De aanvallen zijn juist gericht tegen het regime en niet tegen de bevolking.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oke.Ik hoop het ook.
Als het land meer niet teveel kapot wordt gebombardeerd.
Dus niet infrastructuur ook van de ' gewone' bevolking
Scholen, sportscholen, het gewone leven onmogelijk maken van de mensen daar, is gewoon niet oke. Daarmee kweek je geen sympathie.
Veelal had de bevolking geen keuze in het kiezen van een religie, de meeste christenen zijn het land uitgevlucht de anderen hebben zich moeten bekeren!quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:37 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Terwijl het juist geen typisch moslimland is. De Perzische cultuur is eeuwenoud. Iran is slechts enkele decennia geleden gekoloniseerd door de islam.
desnoods gaat men de woningen van de bevelhebbers van de garde plat bombarderenquote:Op donderdag 12 maart 2026 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iran heeft natuurlijk wel een vrij jonge en behoorlijk goed opgeleide bevolking. Die wordt wel stevig onderdrukt maar invloeden van buitenaf zijn er zeker wel. De afkeer van de oude garde (letterlijk en figuurlijk) is vrij groot. Ik vind dit dus erg lastig in te schatten.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:33 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Weet niet waar je dit vandaan hebt maar Wikipedia zegt toch heel wat anders. Ik vind Iran trouwens juist echt een typisch moslimland, veel meer bijvoorbeeld dan veel N-Afrikaanse landen of Turkije, behoorlijk strenger in de leer ook.
Nou, ik help het je hopen. Maar je moet niet vergeten dat propaganda in een oorlog twee kanten op werkt. Wat jij leest is ws afkomstig van Iraanse contra's en van Israëli, die hebben er uiteraard alle belang bij om te communiceren dat het regime op z'n laatste benen loopt. Ik wacht nog even met juichen tot dit allemaal door neutrale bronnen bevestigt is. Reuters of zo.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is geloof ik al even gaande.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
desnoods gaat men de woningen van de bevelhebbers van de garde plat bombarderen
https://x.com/IranTimes_irquote:Op donderdag 12 maart 2026 21:43 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nou, ik help het je hopen. Maar je moet niet vergeten dat propaganda in een oorlog twee kanten op werkt. Wat jij leest is ws afkomstig van Iraanse contra's en van Israëli, die hebben er uiteraard alle belang bij om te communiceren dat het regime op z'n laatste benen loopt. Ik wacht nog even met juichen tot dit allemaal door neutrale bronnen bevestigt is. Reuters of zo.
Ja,lastig. Maar zo lang er bommen vallen blijven mensen binnen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Iran heeft natuurlijk wel een vrij jonge en behoorlijk goed opgeleide bevolking. Die wordt wel stevig onderdrukt maar invloeden van buitenaf zijn er zeker wel. De afkeer van de oude garde (letterlijk en figuurlijk) is vrij groot. Ik vind dit dus erg lastig in te schatten.
Ben het gedeelte qua Istanbul helemaal met je eens. Echt een geweldige stad vond ik dat. Ik stoor mij daar ook niet zo aan hoor, maar wel het extreme Islamitische gedeelte en daar komt meer en meer van binnen in West-Europa.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Istanbul is helemaal niet zo islamitisch. Heb er zelfs sm/seks shops gezien, waar ook moslima’s een kijkje namen. Ik vind Istanbul geweldig.
In Parijs wel in het 19de arrondissement geweest, ik stoor me er niet aan als bijna iedereen van een andere afkomst is. Burkas zie je alsnog weinig.
Londen en leeds geweest, maar dan niet de achterbuurten.
Valt me op dat de meeste daklozen ‘gewoon’ Engelsen zijn.
Ga volgende maand weer naar Londen en verwacht niks schokkends te zien. Maar ben verder ook niet bang voor moslims, er zitten hele leuke mensen tussen.
En dat terwijl de VS veinst met bommen democratie en vooruitgang te brengen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja,lastig. Maar zo lang er bommen vallen blijven mensen binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |