Die kan ik dus ook toevoegen aan de inmiddels uitgekomen voorspellingen uit dit artikel: https://endtropy.substack(...)-follyfury-part-1-usquote:Op donderdag 12 maart 2026 20:17 schreef Qarrad het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)ynagoge-in-luik-wor/
Het lijkt erop dat de eerste cellen actief zijn geworden. Deze aanslag op een synagoge in Luik is opgeëist door een organisatie Harakat Ansar al-Yamin al-Islamiyya waarvan het logo een kopie is van dat van de Houthi en andere proxy's
[ x ]
Samen met d66quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Groen Links heeft de deur in hun zelfverheerlijking wijd openstaan voor de Islam tot ze beseffen wat ze doen
Trump vermoordt of ontvoert de mensen die hem niet zijn zin geven in onderhandelingen. Rusland faalt daarin.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Met Trump valt nog te onderhandelen, Rusland niet
Vermoordt, ontvoert. Stam+t.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Trump vermoord of ontvoerd de mensen met wie hem niet zijn zin geven in onderhandelingen. Rusland faalt daarin.
Ja het is een slecht jaar voor de islamisten en de communistenquote:Op donderdag 12 maart 2026 20:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Trump vermoordt of ontvoert de mensen die hem niet zijn zin geven in onderhandelingen. Rusland faalt daarin.
In Amsterdam daar halen ze zelfs de uitgeprocedeerden binnen samen met de andere daklozen drugsgebruikersquote:Op donderdag 12 maart 2026 20:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Samen met d66
Dat weten we nu ook al. Alleen ze houden nog steeds naïef de koppen in het zand.
Normaliseer dit en het wordt vanzelf een verkort jaar voor iemand die jij tof vindt.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:49 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja het is een slecht jaar voor de islamisten en de communisten
Dat hebben ze al meermaals geprobeerd en daar wordt nu eindelijk eens korte metten mee gemaakt. Het westen is weer helemaal terug.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Normaliseer dit en het wordt vanzelf een verkort jaar voor iemand die jij tof vindt.
Klopt. ' maar' betekent niet dat ik het niet triest vind.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Heel triest en dit soort aanslagen zullen nog wel meer volgen.
Teug van wat? Iran heeft de Straat van Hormuz potdicht gegooid en noch Amerika noch Israël kan er tot dusver iets aan doen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat hebben ze al meermaals geprobeerd en daar wordt nu eindelijk eens korte metten mee gemaakt. Het westen is weer helemaal terug.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat hebben ze al meermaals geprobeerd en daar wordt nu eindelijk eens korte metten mee gemaakt. Het westen is weer helemaal terug.
Echt hequote:
LOL! ga me nou niet vertellen dat de meeste Iraniërs eigenlijk nog steeds Zoroaster's zijn he, want dan ga ik je echt keihard uitlachen, dude!quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Iran is totaal niet te vergelijken met Irak of Afghanistan. Iran is geen moslimland en de overgrote meerderheid wil dit regime niet. Kwestie van tijd voordat het uit de weg is geruimd.
We weten eigenlijk heel weinig van Iranquote:Op donderdag 12 maart 2026 21:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
LOL! ga me nou niet vertellen dat de meeste Iraniërs eigenlijk nog steeds Zoroaster's zijn he, want dan ga ik je echt keihard uitlachen, dude!
Dit is slechts een kleine prijs om zo'n kwaadaardig regime uit de weg te ruimen. Die blokkade zal op korte termijn wel een keer worden opgelost. Liever wat pijn nu dan dat die apocalyptische moslimextremisten nog jarenlang hun gang konden blijven gaan met het terroriseren van de hele regio en het uitroeien van de eigen bevolking en daarbij ook nog eens kernwapens zouden bemachtigen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Teug van wat? Iran heeft de Straat van Hormuz potdicht gegooid en noch Amerika noch Israël kan er tot dusver iets aan doen.
Het is een clusterfuck geworden. Waarom de act volhouden alsof het perfect volgens plan verloopt?
Ik zeg alleen dat het merendeel geen moslim is. Dat blijkt ook uit diverse onderzoekjes:quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
LOL! ga me nou niet vertellen dat de meeste Iraniërs eigenlijk nog steeds Zoroaster's zijn he, want dan ga ik je echt keihard uitlachen, dude!
Bron? We weten weinig over Iran. Zeker over de meerderheid die op het platteland woont en helemaal niet zo modern is.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het merendeel geen moslim is. Dat blijkt ook uit diverse onderzoekjes:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |