https://www.rtvutrecht.nl(...)in-utrecht-overvechtquote:Groep van 50 bekogelt politie en stadsbus met vuurwerk in Utrecht Overvecht
Utrecht - De politie is gisteravond bekogeld met vuurwerk in de Utrechtse wijk Overvecht. Ook een stadsbus werd bekogeld. De bus is volgens busbedrijf Transdev volledig vernield. De buschauffeur kon zichzelf in veiligheid brengen.
Het incident begon na een aanhouding van een verdachte op een scooter rond 23.00 uur aan de Theemsdreef. Dat gebeurde volgens de politie na een achtervolging. Waarom de scooterrijder werd aangehouden, meldt de politie niet.
Na de aanhouding begon een groep van ongeveer vijftig mensen met het bekogelen van de agenten, laat de politie weten. Niet veel later richtte de groep de aandacht op een bus.
Bus beschadigd
Op beelden is te zien dat meerdere personen in de richting van de bus rennen en vuurwerk afsteken in de richting van de bus. Hoeveel mensen op dat moment in de bus zaten, is niet duidelijk.
De bus is zwaar beschadigd geraakt. Meerdere ruiten zijn gebarsten. Het is niet bekend of passagiers of de chauffeur gewond zijn geraakt.
Volgens de politie was het tot 01.00 uur onrustig in de straat. "De agressie en het geweld tegen politiemedewerkers is onacceptabel en krijgt een vervolg", aldus de politie.
Ook gedeputeerde André van Schie reageerde vandaag in een bespreking met buschauffeurs op het provinciehuis op het incident. "Echt verschrikkelijk", noemde hij de gebeurtenis. "Ik erger mij er kapot aan. Maar ik denk dat het iets is waar we als maatschappij ook wel iets over te vinden hebben."
Denk het niet, want dat was het in 2007 in Ondiep ook niet.quote:
Dat was 18 jaar geleden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Denk het niet, want dat was het in 2007 in Ondiep ook niet.
https://www.rtvutrecht.nl(...)-daarbuiten-onrustig
Er moet wel een krachtig signaal worden afgegeven dat dit niet wordt getolereerd.
Ik zeg ook niet dat het geen Marokkanen waren, ik zeg dat het geen moslimprobleem is. Dat zijn toch echt hele verschillende dingen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was 18 jaar geleden.![]()
Scooter en zo, natuurlijk waren dit Marokkanen.
Jawel hoor, we accepteren dat gewoon blijkens de consequenties of het gebrek eraan.quote:"De agressie en het geweld tegen politiemedewerkers is onacceptabel en krijgt een vervolg", aldus de politie.
Jan van Zanen zou kordaat hebben opgetreden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:32 schreef Hathor het volgende:
Onacceptabel zus onacceptabel zo, maar ondertussen doen ze er niks aan. Stelletje mietjes, en Dijksma voorop.
je islamofilie is me duidelijk hoorquote:Op woensdag 11 maart 2026 18:31 schreef Ludachrist het volgende:
Alle wijken zouden zoals Overvecht moeten zijn, daar staan mensen tenminste nog naast elkaar in tijden van nood @:EttoVanBelgie
Issie weer!quote:"De agressie en het geweld tegen politiemedewerkers is onacceptabel en krijgt een vervolg"
Ah kijk, Andre is ook wakker geworden. Andre, de maatschappij vindt hier al heel lang iets van hoor.quote:Ook gedeputeerde André van Schie reageerde vandaag in een bespreking met buschauffeurs op het provinciehuis op het incident. "Echt verschrikkelijk", noemde hij de gebeurtenis. "Ik erger mij er kapot aan. Maar ik denk dat het iets is waar we als maatschappij ook wel iets over te vinden hebben."
Islamquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je islamofilie is me duidelijk hoor
Ja, dat is de reactie van 'progressief-links-deugend' NL inderdaad.quote:
En vergeet niet dat we ondertussen neerkijken op christenenquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat is de reactie van 'progressief-links-deugend' NL inderdaad.
Zwaar kut voor onze vrouwen, homo's, transgenders en andersdenkenden, maar die klotereligie is nu eenmaal hip, chique en trendy bij de onbelezen DEI-maffia die helaas veel te veel invloed heeft in alle lagen van de samenleving.
Vreet ze bij de bedrijfsiftar. Zó leuk.
Barbaars geweldquote:
Exactquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:42 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Barbaars geweld![]()
Homo haat![]()
Man / vrouw ongelijkheid![]()
0,0 zelf reflectie![]()
Genitale verminking![]()
Genitale verminking bij kinderen![]()
![]()
![]()
![]()
Afvalligen moeten dood![]()
Sharia![]()
Uithuwelijken![]()
Kleine meisjes uithuwelijken![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen -na vermoedelijk ''overspel'' stenigen tot de dood![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa... de islam!
quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Reactie van de burgermeester en politie.
Dit verklaart een hoop:quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:42 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Barbaars geweld![]()
Homo haat![]()
0,0 zelf reflectie![]()
Genitale verminking![]()
![]()
![]()
![]()
Sharia![]()
Uithuwelijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa... de islam!
Dit dus.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou er bij willen staan om te roepen naar de politie; “schiet ze godverdomme toch voor de flikker”
Je mist er ook niks aan als dit volk een kogel vangt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:23 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dit dus.
Zolang men geen enkel risico loopt blijft dit doorgaan en wordt het steeds erger.
Hoog tijd dat er een paar het loodje leggen.
Tuurlijk. Als ik Moslim was stemde ik ook links.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dit verklaart een hoop:
[ afbeelding ]
Prima acceptabel dus, anders hadden ze wel ingegrepen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:32 schreef Hathor het volgende:
Onacceptabel zus onacceptabel zo, maar ondertussen doen ze er niks aan. Stelletje mietjes, en Dijksma voorop.
Hehe nee want pussies,quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Prima acceptabel dus, anders hadden ze wel ingegrepen.
Bron?quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:11 schreef matspontius het volgende:
Er zijn al wijken waar de politie schijnbaar niet eens meer durft te komen uit angst voor extreme escalatie.
Lik op stuk beleid - mag ik even hard lachen. Dat doen die gasten namelijk ook. Die hebben schijt aan deze samenleving, de politie en de overheid en doen gewoon wat ze willen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bron?
Verder idd lik op stuk beleid voor dit soort tuig. Hard aanpakken is de enige optie.
Jij hebt liever pappen en nathouden?quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:15 schreef matspontius het volgende:
[..]
Lik op stuk beleid - mag ik even hard lachen. Dat doen die gasten namelijk ook. Die hebben schijt aan deze samenleving, de politie en de overheid en doen gewoon wat ze willen.
Ik heb liever de grenzen dicht en dat dit soort schorem en hun aanwas buiten de deur wordt gehouden. Dat is de belangrijkste stap. Stap 2 is dit soort stront keihard aanpakken - wapenstok er overheen zoals dat in andere landen wel gebeurd. Het is echt lachwekkend hoe de politie in dit land opereert. Als ze als eens hard optreden krijgen ze het hele woke land over zich heen. Het gaat alleen maar erger worden met deze woke instelling en opstelling.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt liever pappen en nathouden?
Deze mensen gaan niet weg doordat je de grenzen dichtgooit he? Dit zijn niet de mensen die in Ter Apel op een vaste verblijfsstatus zitten te wachten.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:21 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik heb liever de grenzen dicht en dat dit soort schorem en hun aanwas buiten de deur wordt gehouden. Dat is de belangrijkste stap. Stap 2 is dit soort stront keihard aanpakken - wapenstok er overheen zoals dat in andere landen wel gebeurd. Het is echt lachwekkend hoe de politie in dit land opereert. Als ze als eens hard optreden krijgen ze het hele woke land over zich heen. Het gaat alleen maar erger worden met deze woke instelling en opstelling.
Wat moet je met dit onopgevoed en zich niet aan willen passen tuig dat hier "geboren" is ????
Dit zijn nakomelingen van gelukszoekers en immigranten die uit veilige landen komen dus dat heeft er wel degelijk mee te maken. Grenzen dicht, alleen open voor bewezen onveilige landen, de rest buiten de deur houden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze mensen gaan niet weg doordat je de grenzen dichtgooit he? Dit zijn niet de mensen die in Ter Apel op een vaste verblijfsstatus zitten te wachten.
Daar mag je ook wat van vinden, maar het heeft hier niet veel mee van doen.
Immigranten ja, maar veelal geen vluchtelingen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:27 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dit zijn nakomelingen van gelukszoekers en immigranten die uit veilige landen komen dus dat heeft er wel degelijk mee te maken. Grenzen dicht, alleen open voor bewezen onveilige landen, de rest buiten de deur houden.
Dit soort stront gaat zeker niet weg want ze kunnen doen en laten wat ze willen in dit land. Dit probleem is gecreeerd door de politiek van de afgelopen 30-40 jaar. Fortuyn heeft hier nog zo voor gewaarschuwd maar ja dat was een dandy die uit zijn nek lulde .................
Buiten een keer iemand neerschieten zie ik ook niet in hoe je dit opgelost. Die hele cultuur is ziek, ouders vinden het wel prima. Uitzetten kun je ze niet. Dus hele leven lang uitkeringen betalen en dat vinden ze nog prima ook.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Immigranten ja, maar veelal geen vluchtelingen.
Zoals gezegd, daar kun je óók van alles van vinden, maar is voor dit probleem niet direct relevant. Dit probleem los je niet op door de grenzen dicht te gooien en verder te doen alsof er niks gebeurd is.
A little too late my friend, that ship has sailedquote:Op woensdag 11 maart 2026 22:11 schreef matspontius het volgende:
Het wordt echt tijd dat we dit soort schorem het land uit flikkeren want dit gaat van kwaad tot erger. Er zijn al wijken waar de politie schijnbaar niet eens meer durft te komen uit angst voor extreme escalatie. Wie is hier nou gvd de baas? Dit gaat toch helemaal nergens meer over. Echt schandalig is wat voor een staat dit land terecht komt. Optiefen met dat k.. volk.
Vergeet de gratis uitkeringen niet ondanks dat je al je kansen op lekker meedraaien in de samenleving en een goede stageplek+baan hebt verpest.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:27 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als ik Moslim was stemde ik ook links.
Die bieden je alle kansen dit land te terroriseren.
Met knuppels en rubber kogels zijn ze wel op te voeden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:33 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Buiten een keer iemand neerschieten zie ik ook niet in hoe je dit opgelost. Die hele cultuur is ziek, ouders vinden het wel prima. Uitzetten kun je ze niet. Dus hele leven lang uitkeringen betalen en dat vinden ze nog prima ook.
Klopt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:35 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Vergeet de gratis uitkeringen niet ondanks dat je al je kansen op lekker meedraaien in de samenleving en een goede stageplek+baan hebt verpest.
"Vluchtelingen" zijn vaak gelukszoekers c.q. immigranten en hebben hier helemaal niets te zoeken omdat ze vaak uit veilige landen komen of een doorreis door heel Europa hebben gemaakt. Daar kan je wel je ogen voor blijven sluiten maar dat gaat je toch echt niet helpen. Meerendeel van die zogenaamde vluchtelingen komen helemaal niet uit onveilige landen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Immigranten ja, maar veelal geen vluchtelingen.
Zoals gezegd, daar kun je óók van alles van vinden, maar is voor dit probleem niet direct relevant. Dit probleem los je niet op door de grenzen dicht te gooien en verder te doen alsof er niks gebeurd is.
Uiteindelijk is dit gewoon het probleem. Kunnen we zeiken over uitkeringen of asielzoekers of weetikwat, maar dat is allemaal gerommel in de marge.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Paar politici en hooggeplaatste politieagent spreken stoere taal de dag na de gebeurtenis. Morgen zijn we dit weer allemaal vergeten want het is aan de orde van de dag en niemand doet er wat aan.
Het gezag
Maar dat heeft geen reet te maken met nu grenzen dicht of niet. Die mensen zijn er toch, of je het wil of niet. Als ze dan rotzooi trappen moet je ze gewoon hard aanpakken en daar is waar dit misgaat, niet bij of we genoeg mensen aan de grens tegenhouden vandaag de dag.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
"Vluchtelingen" zijn vaak gelukszoekers c.q. immigranten en hebben hier helemaal niets te zoeken omdat ze vaak uit veilige landen komen of een doorreis door heel Europa hebben gemaakt. Daar kan je wel je ogen voor blijven sluiten maar dat gaat je toch echt niet helpen. Meerendeel van die zogenaamde vluchtelingen komen helemaal niet uit onveilige landen.
Dit probleem wordt veroorzaakt door nakomelingen van dit soort wat hier in het verleden naar binnen is gehaald en zich op geen enkele wijze wenst aan te passen.
Je kunt wel blijven zeiken over termen maar dat veranderd helemaal niets aan een enorm groeiend probleem in dit land wat erger en erger wordt.
Een van de vele incidenten waarbij daders nooit gevonden en gestraft gaan worden. Het enige wat belangrijk is dat er paar post op social media komen dat we dit met z’n allen toch echt niet moeten willen. Ja goh.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dit gewoon het probleem. Kunnen we zeiken over uitkeringen of asielzoekers of weetikwat, maar dat is allemaal gerommel in de marge.
Oh, jij wilt dat dit soort volk gewoon het land blijft binnenkomen? Is dat het?quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat heeft geen reet te maken met nu grenzen dicht of niet. Die mensen zijn er toch, of je het wil of niet. Als ze dan rotzooi trappen moet je ze gewoon hard aanpakken en daar is waar dit misgaat, niet bij of we genoeg mensen aan de grens tegenhouden vandaag de dag.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat heeft geen reet te maken met nu grenzen dicht of niet. Die mensen zijn er toch, of je het wil of niet. Als ze dan rotzooi trappen moet je ze gewoon hard aanpakken en daar is waar dit misgaat, niet bij of we genoeg mensen aan de grens tegenhouden vandaag de dag.
Je kan ze prima richting hun zandbak trappen dus. Ik denk dat werkelijk waar helemaal niemand ze zou missen hier.quote:Marokkanen kunnen inderdaad een tweede paspoort (vaak de Nederlandse nationaliteit) hebben, aangezien Marokko dubbele nationaliteit erkent en de Marokkaanse nationaliteit in principe niet verliest, zelfs niet bij het aannemen van een andere nationaliteit. De Marokkaanse nationaliteit is blijvend en wordt automatisch overgedragen aan kinderen, ongeacht de geboorteplaats.
Nee. Van mij mag de instroom ook beperkt worden en veiligelanders zorgen voor een hoop rotzooi.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:42 schreef matspontius het volgende:
Oh, jij wilt dat dit soort volk gewoon het land blijft binnenkomen? Is dat het?
Als ze zich misdragen hebben zie ik er inderdaad geen problemen mee. Het schijnt alleen zo te zijn dat Marokko die mensen lang niet altijd terug neemt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:44 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
[..]
Je kan ze prima richting hun zandbak trappen dus. Ik denk dat werkelijk waar helemaal niemand ze zou missen hier.
Nee, denk je dat ze daar gek zijn, die willen dat soort schorem niet terug in hun land en geef ze eens ongelijk. Wij blijven er dus mooi mee opgescheept!!!quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze zich misdragen hebben zie ik er inderdaad geen problemen mee. Het schijnt alleen zo te zijn dat Marokko die mensen lang niet altijd terug neemt.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:47 schreef Tovia het volgende:
Ze waren gewoon aan het protesteren, net zoals in Iran dat gebeurde, moeten we steunen.
Smaakt het lekker?quote:
En dus gewoon kortdurende verblijfsvergunningen gaan hanteren en die bij bepaald gedrag niet verlengen. Op het vliegtuig naar Marokko vervolgens en prettige wedstrijd aldaarquote:Op woensdag 11 maart 2026 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze zich misdragen hebben zie ik er inderdaad geen problemen mee. Het schijnt alleen zo te zijn dat Marokko die mensen lang niet altijd terug neemt.
Zoals zo veel problemen.quote:
100%quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Er is een steeds groter wordend demografisch probleem. Volk als dit zal steeds meer de overhand beginnen te krijgen. De algehele verhuftering van de maatschappij gaat hand in hand met de groeiende islamisering.
Nee, we kijken neer op mensen die vrijwillig wegkijken.quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En vergeet niet dat we ondertussen neerkijken op christenen
Lekker aanschuiven bij de Iftarquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:28 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
Als ik filmpje zo bekijk is het een behoorlijk grote groep en weten ze exact wie het zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Paar politici en hooggeplaatste politieagent spreken stoere taal de dag na de gebeurtenis. Morgen zijn we dit weer allemaal vergeten want het is aan de orde van de dag en niemand doet er wat aan.
Het gezag
Zo, dat ventje staat er mooi op. Ik mag aannemen dat de geweldige rechters van dit land dit kunnen veroordelen voor poging tot doodslag? Immers is hier al geen sprake meer van mishandeling, die veroordeling krijg je al als je geen vinger uitsteekt.quote:
Jammer voor die mensen. Gewoon hun Nederlandse paspoort intrekken en uitschrijven als Nederlands staatsburger zodra ze zich hier misdragen en een strafblad hebben. Ze hebben immers een Marokkaans paspoort.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dubbele paspoorten niet langer toestaan. Het is niet het probleem van Nederland dat ze hun zandbak nationaliteit niet kunnen inleveren.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:59 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
En dus gewoon kortdurende verblijfsvergunningen gaan hanteren en die bij bepaald gedrag niet verlengen. Op het vliegtuig naar Marokko vervolgens en prettige wedstrijd aldaar.
Ben het wel volkomen met je eens dat dubbele paspoorten pertinent niet toegestaan moeten worden. Walgelijke vorm van discriminatie door onze geweldige rechtstaat.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:27 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Jammer voor die mensen. Gewoon hun Nederlandse paspoort intrekken en uitschrijven als Nederlands staatsburger zodra ze zich hier misdragen en een strafblad hebben. Ze hebben immers een Marokkaans paspoort.
Recht op alles in Nederland vervalt dan ook meteen.
Kunnen we ze dumpen op de Marokkaanse ambassade in NL en bij de uitgang van dat pand een controle houden
[..]
En dubbele paspoorten niet langer toestaan. Het is niet het probleem van Nederland dat ze hun zandbak nationaliteit niet kunnen inleveren.
Te laat voor NL. Hou op zeg.quote:Op donderdag 12 maart 2026 03:40 schreef TAmaru het volgende:
Er moet nu echt keihard worden ingegrepen, maar ik vrees dat het al te laat is voor Nederland. Bij de bestuurders is de mentaliteit helaas nog steeds die van thee drinken (als de zon onder is natuurlijk), terwijl dit grote waarschuwingssignalen zijn. Ik ben ook bang dat er weinig mogelijk is zolang we in de EU blijven.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:36 schreef bianconeri het volgende:
Ik zie alweer een hoop moslim haat in dit topic, maar ik heb nog geen bron gezien wat de daadwerkelijke afkomst van de daders was?
Als je dubbele paspoorten niet toestaat heb je dat probleem per definitie niet.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:27 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Jammer voor die mensen. Gewoon hun Nederlandse paspoort intrekken en uitschrijven als Nederlands staatsburger zodra ze zich hier misdragen en een strafblad hebben. Ze hebben immers een Marokkaans paspoort.
Recht op alles in Nederland vervalt dan ook meteen.
Kunnen we ze dumpen op de Marokkaanse ambassade in NL en bij de uitgang van dat pand een controle houden
[..]
En dubbele paspoorten niet langer toestaan. Het is niet het probleem van Nederland dat ze hun zandbak nationaliteit niet kunnen inleveren.
Nee, ik hou mij bij de feiten.quote:
Mensen zoals jij zijn het grote probleem in Nederland. Telkens maar wegkijken. Nee we kunnen niet vaststellen of het wel moslims zijn of waar hun ouders vandaan komen ... we hebben het nog in onderzoek blablabla. Iedereen kan op de beelden toch gewoon zien hoe het zit. Zelfs als ik "Overvecht" lees, weet ik al genoeg.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, ik hou mij bij de feiten.
Het kunnen best moslims zijn of buitenlanders.
Maar ik zie nergens een bron waar deze groep vandaan komt.
Terwijl iedereen wel direct loopt te zeiken.
Nou, die bron zit iig niet in jouw reet.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:36 schreef bianconeri het volgende:
Ik zie alweer een hoop moslim haat in dit topic, maar ik heb nog geen bron gezien wat de daadwerkelijke afkomst van de daders was?
Aangezien er geen melding gemaakt wordt dat 50 relschoppers in ziekenhuizen behandeld en aangehouden zijn, wordt er inderdaad niet adequaat opgetreden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:32 schreef Hathor het volgende:
Ah ja, want zonder informatie een hele groep beledigen is natuurlijk wel goed?quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:33 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou, die bron zit iig niet in jouw reet.
Dus daar kun je je kop uit halen hoor..
Waar kijk ik weg dan?quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn het grote probleem in Nederland. Telkens maar wegkijken. Nee we kunnen niet vaststellen of het wel moslims zijn of waar hun ouders vandaan komen ... we hebben het nog in onderzoek blablabla. Iedereen kan op de beelden toch gewoon zien hoe het zit. Zelfs als ik "Overvecht" lees, weet ik al genoeg.
Ik gaat geen moslims. Ik haat wel wetsovertreders en relschoppers die de politie aanvallen en een halve stad vernielen omdat hun vriendje terecht is aangehouden door de politie wegens zeer gevaarlijk gedrag.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:36 schreef bianconeri het volgende:
Niet voor nieuwe gevallen. De bestaande gevallen zullen gaan jammeren dat ze wel het Nederlandse paspoort willen behouden (omdat het ze rechten en geld oplevert), maar tegelijkertijd niet massaal naar Rabat en Istanbul trekken om daar te eisen dat ze hun definitief afstand kunnen nemen van hun niet-Nederlandse nationaliteit.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dubbele paspoorten niet toestaat heb je dat probleem per definitie niet.
Helemaal mee eens, dat is toch ook niet het probleem wat ik aankaart?quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:06 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik gaat geen moslims. Ik haat wel wetsovertreders en relschoppers die de politie aanvallen en een halve stad vernielen omdat hun vriendje terecht is aangehouden door de politie wegens zeer gevaarlijk gedrag.
En als het dan geen Nederlanders betreft: doei, optiefen en je bent niet welkom.
De ogen sluiten voor problematische feite heeft nog nooit tot de oplossing van het probleem geleid.
Allemaal Henkie's en Keesie's - blijf je ogen maar lekker sluiten voor dit probleem en blijf maar janken dat kleurtjes en afkomst er niet toe doen, dan komt het allemaal vanzelf weer goedquote:Op donderdag 12 maart 2026 11:31 schreef Elan het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)handeld-in-overvecht
Kan er ook nog wel bij. Geen enkel fatsoen deze 'jongeren'
Snel die verslaggever oppakken en veroordelen!quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:31 schreef Elan het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)handeld-in-overvecht
Kan er ook nog wel bij. Geen enkel fatsoen deze 'jongeren'
Dat wordt elk jaar minder en minder. Zeker in het westen van Nederland. Maar vooral weg blijven kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Te laat voor NL. Hou op zeg.
1 van de meest welvarende landen ter wereld en 1 van de beste landen qua elke statistiek.
Wtf is dat voor een taaltje ook.. wat voor een debielen laten we hier los op straat lopen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 05:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo, dat ventje staat er mooi op. Ik mag aannemen dat de geweldige rechters van dit land dit kunnen veroordelen voor poging tot doodslag? Immers is hier al geen sprake meer van mishandeling, die veroordeling krijg je al als je geen vinger uitsteekt.
Mijn hemel wat een slappe hapquote:Op donderdag 12 maart 2026 09:36 schreef bianconeri het volgende:
Ondanks hoe ongelofelijk slecht het wel niet gaat, staat NL nog altijd overal hoog.quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat wordt elk jaar minder en minder. Zeker in het westen van Nederland. Maar vooral weg blijven kijken.
Dit dus....quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso aanpakken dat tuig om welke bevolkingsgroep het nou wel of niet zou gaan
quote:
Ah, want vragen om feiten is een act en slappe hap?quote:
mag je vinden. Je blijft een act.quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ah, want vragen om feiten is een act en slappe hap?
Ik vind het juist heel erg zwak om altijd direct 1 groep aan te vallen, terwijl dit niet eens bekend is.
Ah, en direct een hele groep beledigen en beschuldigen zonder bewijs is zeker geen act?quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:49 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mag je vinden. Je blijft een act.
Iets minder opzichtig trollen kan ook hequote:Op donderdag 12 maart 2026 09:36 schreef bianconeri het volgende:
Vragen om de feiten is trollen?quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Iets minder opzichtig trollen kan ook he
Waarom geen kogels ipv vuurwerk? Dan weet je namelijk zeker dat ze het echt nooit meer doen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:10 schreef kwiwi het volgende:
Alle daders op een binnenplaats zetten, en vuurwerk op ze afschieten. Als je de straf gelijk stelt aan het vergrijp, komen we misschien nog eens ergens.
doe alsof het over katholieken gaat, daar gaat groepsbelediging je heel goed af.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja, want zonder informatie een hele groep beledigen is natuurlijk wel goed?
[..]
Iedereen weet dat het hier om moslim nageslacht gaat. Kom eens uit je grot.quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het juist heel erg zwak om altijd direct 1 groep aan te vallen, terwijl dit niet eens bekend is.
Reageer niet op die troll, negeren is het devies!quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:05 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het hier om moslim nageslacht gaat. Kom eens uit je grot.
Waarom moet er precies een slotje op?quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gooi hier maar een slotje op, dit is vechten tegen de bierkaai.
Filmpje van van die interviewer ter plekke niet gezien? Die na een nette vraag een klap aan zijn bek kreeg van een marrokaan?quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Waarom is die ex-politieagent geen minister van justitie en veiligheid?quote:Op donderdag 12 maart 2026 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Filmpje van van die interviewer ter plekke niet gezien? Die na een nette vraag een klap aan zijn bek kreeg van een marrokaan?
Bekijk deze YouTube-video
PowNed gaat gewoon kijken ter plekke wat er speelt en dan zie je het exact wat er speelt.
Wat gaat jou dat aan? Jij kunt niet eens een slotje zetten dus waarom zou ik jou hierop antwoorden?quote:Op donderdag 12 maart 2026 22:26 schreef matspontius het volgende:
[..]
Waarom moet er precies een slotje op?
Waar heb ik het nou weer over katholieken?quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe alsof het over katholieken gaat, daar gaat groepsbelediging je heel goed af.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:05 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het hier om moslim nageslacht gaat. Kom eens uit je grot.
Ah, dus ik beledig niet mensen voordat het bekend is en dan ben ik een trolquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Reageer niet op die troll, negeren is het devies!
Que?quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gooi hier maar een slotje op, dit is vechten tegen de bierkaai.
Superieur mogen voelen tegenover anderen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:42 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Barbaars geweld![]()
Homo haat![]()
0,0 zelf reflectie![]()
Genitale verminking![]()
![]()
![]()
![]()
Sharia![]()
Uithuwelijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa... de islam!
So zeg jankerd, zit je in je maandelijkse periode?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat aan? Jij kunt niet eens een slotje zetten dus waarom zou ik jou hierop antwoorden?
Sodemieter op.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef matspontius het volgende:
[..]
So zeg jankerd, zit je in je maandelijkse periode?
Klopt, doe de groetjes thuis.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het is sodemietert op. Normaal communiceren is aan jou niet besteed zie ik al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |