Waarom is die ex-politieagent geen minister van justitie en veiligheid?quote:Op donderdag 12 maart 2026 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Filmpje van van die interviewer ter plekke niet gezien? Die na een nette vraag een klap aan zijn bek kreeg van een marrokaan?
Bekijk deze YouTube-video
PowNed gaat gewoon kijken ter plekke wat er speelt en dan zie je het exact wat er speelt.
Wat gaat jou dat aan? Jij kunt niet eens een slotje zetten dus waarom zou ik jou hierop antwoorden?quote:Op donderdag 12 maart 2026 22:26 schreef matspontius het volgende:
[..]
Waarom moet er precies een slotje op?
Waar heb ik het nou weer over katholieken?quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe alsof het over katholieken gaat, daar gaat groepsbelediging je heel goed af.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:05 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het hier om moslim nageslacht gaat. Kom eens uit je grot.
Ah, dus ik beledig niet mensen voordat het bekend is en dan ben ik een trolquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Reageer niet op die troll, negeren is het devies!
Que?quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gooi hier maar een slotje op, dit is vechten tegen de bierkaai.
Superieur mogen voelen tegenover anderen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:42 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Barbaars geweld![]()
Homo haat![]()
Man / vrouw ongelijkheid![]()
0,0 zelf reflectie![]()
Genitale verminking![]()
Genitale verminking bij kinderen![]()
![]()
![]()
![]()
Afvalligen moeten dood![]()
Sharia![]()
Uithuwelijken![]()
Kleine meisjes uithuwelijken![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen -na vermoedelijk ''overspel'' stenigen tot de dood![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa... de islam!
So zeg jankerd, zit je in je maandelijkse periode?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat aan? Jij kunt niet eens een slotje zetten dus waarom zou ik jou hierop antwoorden?
Sodemieter op.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef matspontius het volgende:
[..]
So zeg jankerd, zit je in je maandelijkse periode?
Klopt, doe de groetjes thuis.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het is sodemietert op. Normaal communiceren is aan jou niet besteed zie ik al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |