Wtf is dat voor een taaltje ook.. wat voor een debielen laten we hier los op straat lopen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 05:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo, dat ventje staat er mooi op. Ik mag aannemen dat de geweldige rechters van dit land dit kunnen veroordelen voor poging tot doodslag? Immers is hier al geen sprake meer van mishandeling, die veroordeling krijg je al als je geen vinger uitsteekt.
Mijn hemel wat een slappe hapquote:Op donderdag 12 maart 2026 09:36 schreef bianconeri het volgende:
Ik zie alweer een hoop moslim haat in dit topic, maar ik heb nog geen bron gezien wat de daadwerkelijke afkomst van de daders was?
Ondanks hoe ongelofelijk slecht het wel niet gaat, staat NL nog altijd overal hoog.quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat wordt elk jaar minder en minder. Zeker in het westen van Nederland. Maar vooral weg blijven kijken.
Dit dus....quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso aanpakken dat tuig om welke bevolkingsgroep het nou wel of niet zou gaan
quote:
Ah, want vragen om feiten is een act en slappe hap?quote:
mag je vinden. Je blijft een act.quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ah, want vragen om feiten is een act en slappe hap?
Ik vind het juist heel erg zwak om altijd direct 1 groep aan te vallen, terwijl dit niet eens bekend is.
Ah, en direct een hele groep beledigen en beschuldigen zonder bewijs is zeker geen act?quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:49 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mag je vinden. Je blijft een act.
Iets minder opzichtig trollen kan ook hequote:Op donderdag 12 maart 2026 09:36 schreef bianconeri het volgende:
Ik zie alweer een hoop moslim haat in dit topic, maar ik heb nog geen bron gezien wat de daadwerkelijke afkomst van de daders was?
Vragen om de feiten is trollen?quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Iets minder opzichtig trollen kan ook he
Waarom geen kogels ipv vuurwerk? Dan weet je namelijk zeker dat ze het echt nooit meer doen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:10 schreef kwiwi het volgende:
Alle daders op een binnenplaats zetten, en vuurwerk op ze afschieten. Als je de straf gelijk stelt aan het vergrijp, komen we misschien nog eens ergens.
doe alsof het over katholieken gaat, daar gaat groepsbelediging je heel goed af.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja, want zonder informatie een hele groep beledigen is natuurlijk wel goed?
[..]
Iedereen weet dat het hier om moslim nageslacht gaat. Kom eens uit je grot.quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het juist heel erg zwak om altijd direct 1 groep aan te vallen, terwijl dit niet eens bekend is.
Reageer niet op die troll, negeren is het devies!quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:05 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het hier om moslim nageslacht gaat. Kom eens uit je grot.
Waarom moet er precies een slotje op?quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gooi hier maar een slotje op, dit is vechten tegen de bierkaai.
Filmpje van van die interviewer ter plekke niet gezien? Die na een nette vraag een klap aan zijn bek kreeg van een marrokaan?quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |