Nee, we kijken neer op mensen die vrijwillig wegkijken.quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En vergeet niet dat we ondertussen neerkijken op christenen
Lekker aanschuiven bij de Iftarquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:28 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
Als ik filmpje zo bekijk is het een behoorlijk grote groep en weten ze exact wie het zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Paar politici en hooggeplaatste politieagent spreken stoere taal de dag na de gebeurtenis. Morgen zijn we dit weer allemaal vergeten want het is aan de orde van de dag en niemand doet er wat aan.
Het gezag
Zo, dat ventje staat er mooi op. Ik mag aannemen dat de geweldige rechters van dit land dit kunnen veroordelen voor poging tot doodslag? Immers is hier al geen sprake meer van mishandeling, die veroordeling krijg je al als je geen vinger uitsteekt.quote:
Jammer voor die mensen. Gewoon hun Nederlandse paspoort intrekken en uitschrijven als Nederlands staatsburger zodra ze zich hier misdragen en een strafblad hebben. Ze hebben immers een Marokkaans paspoort.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze zich misdragen hebben zie ik er inderdaad geen problemen mee. Het schijnt alleen zo te zijn dat Marokko die mensen lang niet altijd terug neemt.
En dubbele paspoorten niet langer toestaan. Het is niet het probleem van Nederland dat ze hun zandbak nationaliteit niet kunnen inleveren.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:59 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
En dus gewoon kortdurende verblijfsvergunningen gaan hanteren en die bij bepaald gedrag niet verlengen. Op het vliegtuig naar Marokko vervolgens en prettige wedstrijd aldaar.
Ben het wel volkomen met je eens dat dubbele paspoorten pertinent niet toegestaan moeten worden. Walgelijke vorm van discriminatie door onze geweldige rechtstaat.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:27 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Jammer voor die mensen. Gewoon hun Nederlandse paspoort intrekken en uitschrijven als Nederlands staatsburger zodra ze zich hier misdragen en een strafblad hebben. Ze hebben immers een Marokkaans paspoort.
Recht op alles in Nederland vervalt dan ook meteen.
Kunnen we ze dumpen op de Marokkaanse ambassade in NL en bij de uitgang van dat pand een controle houden
[..]
En dubbele paspoorten niet langer toestaan. Het is niet het probleem van Nederland dat ze hun zandbak nationaliteit niet kunnen inleveren.
Te laat voor NL. Hou op zeg.quote:Op donderdag 12 maart 2026 03:40 schreef TAmaru het volgende:
Er moet nu echt keihard worden ingegrepen, maar ik vrees dat het al te laat is voor Nederland. Bij de bestuurders is de mentaliteit helaas nog steeds die van thee drinken (als de zon onder is natuurlijk), terwijl dit grote waarschuwingssignalen zijn. Ik ben ook bang dat er weinig mogelijk is zolang we in de EU blijven.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:36 schreef bianconeri het volgende:
Ik zie alweer een hoop moslim haat in dit topic, maar ik heb nog geen bron gezien wat de daadwerkelijke afkomst van de daders was?
Als je dubbele paspoorten niet toestaat heb je dat probleem per definitie niet.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:27 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Jammer voor die mensen. Gewoon hun Nederlandse paspoort intrekken en uitschrijven als Nederlands staatsburger zodra ze zich hier misdragen en een strafblad hebben. Ze hebben immers een Marokkaans paspoort.
Recht op alles in Nederland vervalt dan ook meteen.
Kunnen we ze dumpen op de Marokkaanse ambassade in NL en bij de uitgang van dat pand een controle houden
[..]
En dubbele paspoorten niet langer toestaan. Het is niet het probleem van Nederland dat ze hun zandbak nationaliteit niet kunnen inleveren.
Nee, ik hou mij bij de feiten.quote:
Mensen zoals jij zijn het grote probleem in Nederland. Telkens maar wegkijken. Nee we kunnen niet vaststellen of het wel moslims zijn of waar hun ouders vandaan komen ... we hebben het nog in onderzoek blablabla. Iedereen kan op de beelden toch gewoon zien hoe het zit. Zelfs als ik "Overvecht" lees, weet ik al genoeg.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, ik hou mij bij de feiten.
Het kunnen best moslims zijn of buitenlanders.
Maar ik zie nergens een bron waar deze groep vandaan komt.
Terwijl iedereen wel direct loopt te zeiken.
Nou, die bron zit iig niet in jouw reet.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:36 schreef bianconeri het volgende:
Ik zie alweer een hoop moslim haat in dit topic, maar ik heb nog geen bron gezien wat de daadwerkelijke afkomst van de daders was?
Aangezien er geen melding gemaakt wordt dat 50 relschoppers in ziekenhuizen behandeld en aangehouden zijn, wordt er inderdaad niet adequaat opgetreden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:32 schreef Hathor het volgende:
Onacceptabel zus onacceptabel zo, maar ondertussen doen ze er niks aan. Stelletje mietjes, en Dijksma voorop.
Ah ja, want zonder informatie een hele groep beledigen is natuurlijk wel goed?quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:33 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou, die bron zit iig niet in jouw reet.
Dus daar kun je je kop uit halen hoor..
Waar kijk ik weg dan?quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn het grote probleem in Nederland. Telkens maar wegkijken. Nee we kunnen niet vaststellen of het wel moslims zijn of waar hun ouders vandaan komen ... we hebben het nog in onderzoek blablabla. Iedereen kan op de beelden toch gewoon zien hoe het zit. Zelfs als ik "Overvecht" lees, weet ik al genoeg.
Ik gaat geen moslims. Ik haat wel wetsovertreders en relschoppers die de politie aanvallen en een halve stad vernielen omdat hun vriendje terecht is aangehouden door de politie wegens zeer gevaarlijk gedrag.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:36 schreef bianconeri het volgende:
Niet voor nieuwe gevallen. De bestaande gevallen zullen gaan jammeren dat ze wel het Nederlandse paspoort willen behouden (omdat het ze rechten en geld oplevert), maar tegelijkertijd niet massaal naar Rabat en Istanbul trekken om daar te eisen dat ze hun definitief afstand kunnen nemen van hun niet-Nederlandse nationaliteit.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dubbele paspoorten niet toestaat heb je dat probleem per definitie niet.
Helemaal mee eens, dat is toch ook niet het probleem wat ik aankaart?quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:06 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik gaat geen moslims. Ik haat wel wetsovertreders en relschoppers die de politie aanvallen en een halve stad vernielen omdat hun vriendje terecht is aangehouden door de politie wegens zeer gevaarlijk gedrag.
En als het dan geen Nederlanders betreft: doei, optiefen en je bent niet welkom.
De ogen sluiten voor problematische feite heeft nog nooit tot de oplossing van het probleem geleid.
Allemaal Henkie's en Keesie's - blijf je ogen maar lekker sluiten voor dit probleem en blijf maar janken dat kleurtjes en afkomst er niet toe doen, dan komt het allemaal vanzelf weer goedquote:Op donderdag 12 maart 2026 11:31 schreef Elan het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)handeld-in-overvecht
Kan er ook nog wel bij. Geen enkel fatsoen deze 'jongeren'
Snel die verslaggever oppakken en veroordelen!quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:31 schreef Elan het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)handeld-in-overvecht
Kan er ook nog wel bij. Geen enkel fatsoen deze 'jongeren'
Dat wordt elk jaar minder en minder. Zeker in het westen van Nederland. Maar vooral weg blijven kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Te laat voor NL. Hou op zeg.
1 van de meest welvarende landen ter wereld en 1 van de beste landen qua elke statistiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |