abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220319251
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:23 schreef quo_ het volgende:

[..]
Dit dus.
Zolang men geen enkel risico loopt blijft dit doorgaan en wordt het steeds erger.
Hoog tijd dat er een paar het loodje leggen.
Je mist er ook niks aan als dit volk een kogel vangt.
pi_220319262
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:18 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dit verklaart een hoop:

[ afbeelding ]
Tuurlijk. Als ik Moslim was stemde ik ook links.

Die bieden je alle kansen dit land te terroriseren.
  woensdag 11 maart 2026 @ 21:27:59 #33
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_220319271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:32 schreef Hathor het volgende:
Onacceptabel zus onacceptabel zo, maar ondertussen doen ze er niks aan. Stelletje mietjes, en Dijksma voorop.
Prima acceptabel dus, anders hadden ze wel ingegrepen.
  woensdag 11 maart 2026 @ 21:28:49 #34
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220319277
Waarom slagen deze groepen er structureel niet in iets van hun leven te maken? Toch iets met inteelt en zwakbegaafdheid?
pi_220319278
Mag dat allemaal tijdens de ramadan :o
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220319313
Transdev wil de politie aansprakelijk stellen voor de schade aan de bus.
Je verzint het bijna niet.
pi_220319404
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220319548
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:27 schreef Nobu het volgende:

[..]
Prima acceptabel dus, anders hadden ze wel ingegrepen.
Hehe nee want pussies,
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 11 maart 2026 @ 21:54:12 #39
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220319563
Ach geef ze eens ongelijk, die jongens willen een beetje lol hebben. Ze moeten zich ergens mee vermaken

Het enige nadeel is dat je als autochtone automobilist weer van die agenten aan je portierruit krijgt die op jou als brave burger hun frustraties kwijt denken te kunnen
  woensdag 11 maart 2026 @ 22:11:07 #41
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220319669
Het wordt echt tijd dat we dit soort schorem het land uit flikkeren want dit gaat van kwaad tot erger. Er zijn al wijken waar de politie schijnbaar niet eens meer durft te komen uit angst voor extreme escalatie. Wie is hier nou gvd de baas? Dit gaat toch helemaal nergens meer over. Echt schandalig is wat voor een staat dit land terecht komt. Optiefen met dat k.. volk.
"Hoka Hey!"
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2026 @ 22:13:08 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220319680
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:11 schreef matspontius het volgende:
Er zijn al wijken waar de politie schijnbaar niet eens meer durft te komen uit angst voor extreme escalatie.
Bron?

Verder idd lik op stuk beleid voor dit soort tuig. Hard aanpakken is de enige optie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 11 maart 2026 @ 22:15:35 #43
287741 matspontius
pi_220319704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bron?

Verder idd lik op stuk beleid voor dit soort tuig. Hard aanpakken is de enige optie.
Lik op stuk beleid - mag ik even hard lachen. Dat doen die gasten namelijk ook. Die hebben schijt aan deze samenleving, de politie en de overheid en doen gewoon wat ze willen.
"Hoka Hey!"
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2026 @ 22:16:09 #44
pi_220319714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:15 schreef matspontius het volgende:

[..]
Lik op stuk beleid - mag ik even hard lachen. Dat doen die gasten namelijk ook. Die hebben schijt aan deze samenleving, de politie en de overheid en doen gewoon wat ze willen.
Jij hebt liever pappen en nathouden?
  woensdag 11 maart 2026 @ 22:21:20 #45
287741 matspontius
pi_220319748
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Jij hebt liever pappen en nathouden?
Ik heb liever de grenzen dicht en dat dit soort schorem en hun aanwas buiten de deur wordt gehouden. Dat is de belangrijkste stap. Stap 2 is dit soort stront keihard aanpakken - wapenstok er overheen zoals dat in andere landen wel gebeurd. Het is echt lachwekkend hoe de politie in dit land opereert. Als ze als eens hard optreden krijgen ze het hele woke land over zich heen. Het gaat alleen maar erger worden met deze woke instelling en opstelling.

Wat moet je met dit onopgevoed en het zich niet aan willen aanpassen tuig dat hier "geboren" is ????
"Hoka Hey!"
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2026 @ 22:23:10 #46
pi_220319761
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:21 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ik heb liever de grenzen dicht en dat dit soort schorem en hun aanwas buiten de deur wordt gehouden. Dat is de belangrijkste stap. Stap 2 is dit soort stront keihard aanpakken - wapenstok er overheen zoals dat in andere landen wel gebeurd. Het is echt lachwekkend hoe de politie in dit land opereert. Als ze als eens hard optreden krijgen ze het hele woke land over zich heen. Het gaat alleen maar erger worden met deze woke instelling en opstelling.

Wat moet je met dit onopgevoed en zich niet aan willen passen tuig dat hier "geboren" is ????
Deze mensen gaan niet weg doordat je de grenzen dichtgooit he? Dit zijn niet de mensen die in Ter Apel op een vaste verblijfsstatus zitten te wachten.

Daar mag je ook wat van vinden, maar het heeft hier niet veel mee van doen.
  woensdag 11 maart 2026 @ 22:27:35 #47
287741 matspontius
pi_220319778
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Deze mensen gaan niet weg doordat je de grenzen dichtgooit he? Dit zijn niet de mensen die in Ter Apel op een vaste verblijfsstatus zitten te wachten.

Daar mag je ook wat van vinden, maar het heeft hier niet veel mee van doen.
Dit zijn nakomelingen van gelukszoekers en immigranten die uit veilige landen komen dus dat heeft er wel degelijk mee te maken. Grenzen dicht, alleen open voor bewezen onveilige landen, de rest buiten de deur houden.

Dit soort stront gaat zeker niet weg want ze kunnen doen en laten wat ze willen in dit land. Dit probleem is gecreeerd door de politiek van de afgelopen 30-40 jaar. Fortuyn heeft hier nog zo voor gewaarschuwd maar ja dat was een dandy die uit zijn nek lulde .................
"Hoka Hey!"
  woensdag 11 maart 2026 @ 22:28:46 #48
287741 matspontius
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2026 @ 22:31:56 #49
pi_220319792
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:27 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dit zijn nakomelingen van gelukszoekers en immigranten die uit veilige landen komen dus dat heeft er wel degelijk mee te maken. Grenzen dicht, alleen open voor bewezen onveilige landen, de rest buiten de deur houden.

Dit soort stront gaat zeker niet weg want ze kunnen doen en laten wat ze willen in dit land. Dit probleem is gecreeerd door de politiek van de afgelopen 30-40 jaar. Fortuyn heeft hier nog zo voor gewaarschuwd maar ja dat was een dandy die uit zijn nek lulde .................
Immigranten ja, maar veelal geen vluchtelingen.

Zoals gezegd, daar kun je óók van alles van vinden, maar is voor dit probleem niet direct relevant. Dit probleem los je niet op door de grenzen dicht te gooien en verder te doen alsof er niks gebeurd is.
pi_220319805
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zoals gezegd, daar kun je óók van alles van vinden, maar is voor dit probleem niet direct relevant. Dit probleem los je niet op door de grenzen dicht te gooien en verder te doen alsof er niks gebeurd is.
Buiten een keer iemand neerschieten zie ik ook niet in hoe je dit opgelost. Die hele cultuur is ziek, ouders vinden het wel prima. Uitzetten kun je ze niet. Dus hele leven lang uitkeringen betalen en dat vinden ze nog prima ook.
  woensdag 11 maart 2026 @ 22:34:20 #51
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220319811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:11 schreef matspontius het volgende:
Het wordt echt tijd dat we dit soort schorem het land uit flikkeren want dit gaat van kwaad tot erger. Er zijn al wijken waar de politie schijnbaar niet eens meer durft te komen uit angst voor extreme escalatie. Wie is hier nou gvd de baas? Dit gaat toch helemaal nergens meer over. Echt schandalig is wat voor een staat dit land terecht komt. Optiefen met dat k.. volk.
A little too late my friend, that ship has sailed

Bekijk deze YouTube-video
pi_220319817
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:27 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Tuurlijk. Als ik Moslim was stemde ik ook links.

Die bieden je alle kansen dit land te terroriseren.
Vergeet de gratis uitkeringen niet ondanks dat je al je kansen op lekker meedraaien in de samenleving en een goede stageplek+baan hebt verpest.
pi_220319824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Buiten een keer iemand neerschieten zie ik ook niet in hoe je dit opgelost. Die hele cultuur is ziek, ouders vinden het wel prima. Uitzetten kun je ze niet. Dus hele leven lang uitkeringen betalen en dat vinden ze nog prima ook.
Met knuppels en rubber kogels zijn ze wel op te voeden.

Zo'n omslag in aanpak zal in het begon wel een hoop rommel gevne
pi_220319828
Paar politici en hooggeplaatste politieagent spreken stoere taal de dag na de gebeurtenis. Morgen zijn we dit weer allemaal vergeten want het is aan de orde van de dag en niemand doet er wat aan.

Het gezag :')
U MAD?
pi_220319829
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:35 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Vergeet de gratis uitkeringen niet ondanks dat je al je kansen op lekker meedraaien in de samenleving en een goede stageplek+baan hebt verpest.
Klopt.
En als je dit roept ben je een racist in dit kut land.
  woensdag 11 maart 2026 @ 22:37:53 #56
287741 matspontius
pi_220319837
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

"Vluchtelingen" zijn vaak gelukszoekers c.q. immigranten en hebben hier helemaal niets te zoeken omdat ze vaak uit veilige landen komen of een doorreis door heel Europa hebben gemaakt. Daar kan je wel je ogen voor blijven sluiten maar dat gaat je toch echt niet helpen. Meerendeel van die zogenaamde vluchtelingen komen helemaal niet uit onveilige landen.

Dit probleem wordt veroorzaakt door nakomelingen van dit soort wat hier in het verleden naar binnen is gehaald en zich op geen enkele wijze wenst aan te passen.

Je kunt wel blijven zeiken over termen maar dat veranderd helemaal niets aan een enorm groeiend probleem in dit land wat erger en erger wordt.
"Hoka Hey!"
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2026 @ 22:38:18 #57
pi_220319840
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Paar politici en hooggeplaatste politieagent spreken stoere taal de dag na de gebeurtenis. Morgen zijn we dit weer allemaal vergeten want het is aan de orde van de dag en niemand doet er wat aan.

Het gezag :')
Uiteindelijk is dit gewoon het probleem. Kunnen we zeiken over uitkeringen of asielzoekers of weetikwat, maar dat is allemaal gerommel in de marge.
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2026 @ 22:39:19 #58
pi_220319848
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:37 schreef matspontius het volgende:

[..]
"Vluchtelingen" zijn vaak gelukszoekers c.q. immigranten en hebben hier helemaal niets te zoeken omdat ze vaak uit veilige landen komen of een doorreis door heel Europa hebben gemaakt. Daar kan je wel je ogen voor blijven sluiten maar dat gaat je toch echt niet helpen. Meerendeel van die zogenaamde vluchtelingen komen helemaal niet uit onveilige landen.

Dit probleem wordt veroorzaakt door nakomelingen van dit soort wat hier in het verleden naar binnen is gehaald en zich op geen enkele wijze wenst aan te passen.

Je kunt wel blijven zeiken over termen maar dat veranderd helemaal niets aan een enorm groeiend probleem in dit land wat erger en erger wordt.
Maar dat heeft geen reet te maken met nu grenzen dicht of niet. Die mensen zijn er toch, of je het wil of niet. Als ze dan rotzooi trappen moet je ze gewoon hard aanpakken en daar is waar dit misgaat, niet bij of we genoeg mensen aan de grens tegenhouden vandaag de dag.
pi_220319854
quote:
Mooie voor de bingo wel: "oprotten met die camera".
pi_220319855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Uiteindelijk is dit gewoon het probleem. Kunnen we zeiken over uitkeringen of asielzoekers of weetikwat, maar dat is allemaal gerommel in de marge.
Een van de vele incidenten waarbij daders nooit gevonden en gestraft gaan worden. Het enige wat belangrijk is dat er paar post op social media komen dat we dit met z’n allen toch echt niet moeten willen. Ja goh.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')