Dat opzij leggen is voor het shot van de cameramanquote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:45 schreef agenda het volgende:
En weer komt er niemand op het idee om in het molboekje van de afvaller te kijken. Rick legt het nog nadrukkelijk opzij.
De Mol wist ongetwijfeld dat die bodycam-beelden nog bij iemand terecht zouden komen, en zal daar rekening mee hebben gehouden qua molacties.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds behoorlijk in een Delilah-tunnel, maar begin nu toch te twijfelen over Quinty... De Mol heeft er alle belang bij dat hij/zij degene is die de bodycam kan bekijken
Zal idd wel bewust gedaan zijn om kijkers op verkeerde been te zetten, anders zou 't wel erg simpel zijn. ...shirt werd meerdere keren overdreven in beeld gebracht. Hij schoot ook nog voor open goal hoog over en hij had als enige een petje op tijdens voetbal. Zegt niks natuurlijk, maar bij Nathan was 't feit dat hij als enige cola dronk ook een aanwijzing dacht ik. Zo obvious dat je bijna moet zeggen dat Matteo 't zeker niet is.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:36 schreef Jaytje07 het volgende:
Te makkelijk natuurlijk, maar het wordt Mol staat op Matteo zijn shirt bij het ontbijt
Geloof ik niet, andere jaren ook nooit gedaan. Volgens mij omdat iedereen zo braaf is, dat ze ook in de eerste aflevering braaf bij het eigen naambordje gingen zitten, hoefde ook niet maar kudde gedrag. Bij de laatste aflevering zal wel te zien zijn dat ze het gewoon in hadden mogen zien, maar dat ze te braaf waren om dat tedoen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat opzij leggen is voor het shot van de cameraman
Eerdere jaren moest je je boekje ook niet inleveren. Dat er wat mee gaat gebeuren dat is overduidelijk. Maar het aan de goede kant leggen van het boekje was toch echt voor de cameraman. En waarom kijk je niet in het boekje? Er staat ook productie om je heen dus de grens is een stuk groter. Het lijkt mij een stuk logischer dat er straks een opdracht of iets gaat zijn.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:29 schreef agenda het volgende:
[..]
Geloof ik niet, andere jaren ook nooit gedaan. Volgens mij omdat iedereen zo braaf is, dat ze ook in de eerste aflevering braaf bij het eigen naambordje gingen zitten, hoefde ook niet maar kudde gedrag. Bij de laatste aflevering zal wel te zien zijn dat ze het gewoon in hadden mogen zien, maar dat ze te braaf waren om dat tedoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |