abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 maart 2026 @ 22:36:54 #151
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_220345163
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:45 schreef agenda het volgende:
En weer komt er niemand op het idee om in het molboekje van de afvaller te kijken. Rick legt het nog nadrukkelijk opzij.
Dat opzij leggen is voor het shot van de cameraman ;)
Fuck the EBU
pi_220345498
Vast te zien in de slotaflevering dat de mol tegen n willekeurig iemand in de disco zegt dat ie de mol is maar dat hij / zij het niet verder mag vertellen :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220345543
Door de Slimste Mens begin ik Delilah trouwens ineens erg hoog in te schatten dat zij dit gaat winnen, want zij is dus erg slim hmmzz :!

Maar bij de prono houd ik het nog voorlopig op Nienke als winnaar
  Manager PR/Moderator zondag 15 maart 2026 @ 00:05:47 #154
269689 crew  Viv
pi_220345848
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds behoorlijk in een Delilah-tunnel, maar begin nu toch te twijfelen over Quinty... De Mol heeft er alle belang bij dat hij/zij degene is die de bodycam kan bekijken
De Mol wist ongetwijfeld dat die bodycam-beelden nog bij iemand terecht zouden komen, en zal daar rekening mee hebben gehouden qua molacties. :)
pi_220349252
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:36 schreef Jaytje07 het volgende:
Te makkelijk natuurlijk, maar het wordt Mol staat op Matteo zijn shirt bij het ontbijt
Zal idd wel bewust gedaan zijn om kijkers op verkeerde been te zetten, anders zou 't wel erg simpel zijn. ...shirt werd meerdere keren overdreven in beeld gebracht. Hij schoot ook nog voor open goal hoog over en hij had als enige een petje op tijdens voetbal. Zegt niks natuurlijk, maar bij Nathan was 't feit dat hij als enige cola dronk ook een aanwijzing dacht ik. Zo obvious dat je bijna moet zeggen dat Matteo 't zeker niet is.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  zondag 15 maart 2026 @ 14:29:10 #156
274310 agenda
altijd vol!
pi_220349429
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:36 schreef Yesse het volgende:

[..]
Dat opzij leggen is voor het shot van de cameraman ;)
Geloof ik niet, andere jaren ook nooit gedaan. Volgens mij omdat iedereen zo braaf is, dat ze ook in de eerste aflevering braaf bij het eigen naambordje gingen zitten, hoefde ook niet maar kudde gedrag. Bij de laatste aflevering zal wel te zien zijn dat ze het gewoon in hadden mogen zien, maar dat ze te braaf waren om dat tedoen.
pi_220349451
Draai dat oog om dan staat er Q van Quintey
pi_220349834
Nienke lijkt trouwens sprekend op n actrice van weleer: Nada van Nie, echt twee druppels water :D
  zondag 15 maart 2026 @ 19:05:16 #159
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_220351273
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:29 schreef agenda het volgende:

[..]
Geloof ik niet, andere jaren ook nooit gedaan. Volgens mij omdat iedereen zo braaf is, dat ze ook in de eerste aflevering braaf bij het eigen naambordje gingen zitten, hoefde ook niet maar kudde gedrag. Bij de laatste aflevering zal wel te zien zijn dat ze het gewoon in hadden mogen zien, maar dat ze te braaf waren om dat tedoen.
Eerdere jaren moest je je boekje ook niet inleveren. Dat er wat mee gaat gebeuren dat is overduidelijk. Maar het aan de goede kant leggen van het boekje was toch echt voor de cameraman. En waarom kijk je niet in het boekje? Er staat ook productie om je heen dus de grens is een stuk groter. Het lijkt mij een stuk logischer dat er straks een opdracht of iets gaat zijn.
Fuck the EBU
pi_220352639
Een groot tv in de Oranje huiskamer met 'De Mol' erop en Quinty die zegt dat ze zich hier echt thuis voelt :s)
  maandag 16 maart 2026 @ 08:43:07 #161
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_220353982
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:10 schreef TLC het volgende:
Of er staat gewoon ergens wie de mol is |:(
Misschien hadden ze ipv "wat staat er op je t-shirt" moeten vragen: "wie is de mol?"
KuikenGuppy
pi_220354697
Delilah komt me nu wel iets teveel onder het vergrootglas te liggen in de beelden die we te zien krijgen, meestal ben je het dan niet. Ook denk ik niet dat een Mol zo opzichtig zou liegen als je weet dat iemand die bodycambeelden krijgt te zien.

Voor mijn gevoel moet het dit jaar wel weer een keer een vrouw zijn dus dan blijven Quinty en Nienke over, die laatste piept er voor mijn gevoel een beetje onzichtbaar tussendoor tot nu toe, maar levert ook maar weinig op. Volgens mij heeft zij ook geen enkel balletje raak gegooid bij de voetbalwedstrijd om te freezen bijvoorbeeld.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')