Noem eens een afvaller die terugkwam en het vervolgens ver schoptequote:Op woensdag 11 maart 2026 09:57 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik zie dat anders. Die kandidaat weet nu wie niet de mol is omdat ze daar de meeste vragen op had beantwoord. Die gaat nu op andere dingen letten en een ander spoor op. Terwijl als je niet bent afgevallen of zelfs de test niet hebt in gevuld, je niet weet of je goed zit. Of gewoon net door bent omdat de afvaller 1 vraag meer fout had.
Dus ik zou het als een nadeel zien (en een kans dat er ergens twee personen tegelijk moeten gaan afvallen)
Paul Rabbering, hij werd winnaar in seizoen 7.quote:Op donderdag 12 maart 2026 22:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Noem eens een afvaller die terugkwam en het vervolgens ver schopte
Het is wel een leuke groep vind ikquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:37 schreef Legoblokje het volgende:
Ik moet nog steeds aflevering 2 terugkijken![]()
Kom er echt niet in dit seizoen…
adolf hitler, niet toegelaten tot de kunstacedemie maar daarna toch nog n carrière kunnen opbouwenquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Noem eens een afvaller die terugkwam en het vervolgens ver schopte
Ik ook!quote:
Een boekenwinkel?quote:
In de app?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:33 schreef svann het volgende:
Je kunt je verdenkingen vandaag nog tot 45 minuten in de aflsvering wijzigen, zie ik.
Is dat elke week?
Vorige week ook bij iemand op de marktquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:36 schreef Jaytje07 het volgende:
Te makkelijk natuurlijk, maar het wordt Mol staat op Matteo zijn shirt bij het ontbijt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |