abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220292478
Ik geloof niet dat een Mol ooit een rood scherm heeft gehad?

Verder had het van mij ook niet gehoeven dit, rood = weg = weg blijven. We weten 200% zeker dat Eveline de Mol niet is, productie kan niet het risico lopen dat de Mol echt weg moet. Doet nu nog een beetje voor joker mee, al heeft ze 1 voordeel dat iedereen haar kan vertrouwen. Maar leuk is het niet.
  zondag 8 maart 2026 @ 14:40:50 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_220292681
Daan vond ik deze keer het verdachtst. Hij riep bij de opdracht op de markt ook letterlijk: "gympen" en "spatel" en wilde zelfs bloemkool kopen terwijl dat niet de opdracht van zijn groepje was.
KuikenGuppy
pi_220293059
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:40 schreef Burdie het volgende:
Daan vond ik deze keer het verdachtst. Hij riep bij de opdracht op de markt ook letterlijk: "gympen" en "spatel" en wilde zelfs bloemkool kopen terwijl dat niet de opdracht van zijn groepje was.
Waren 't daan en bram die in 't begin dat bondje sloten? Die zeiden toch dat ze zich extra verdacht wilde gedragen zodat mensen (onterecht?) op hun zouden inzetten. Bram herhaalde ook heel overdreven een kenteken verkeerd (was 426, hij zei direct vier, drie, zes). Mss zit ik ernaast en was bv Natan in vorige serie ook wel eens opvallend bezig (achteraf zeker), maar deze actie lag er ook wel dik bovenop imho.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  zondag 8 maart 2026 @ 18:08:15 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_220295179
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:13 schreef Loohcs het volgende:

[..]
Waren 't daan en bram die in 't begin dat bondje sloten? Die zeiden toch dat ze zich extra verdacht wilde gedragen zodat mensen (onterecht?) op hun zouden inzetten. Bram herhaalde ook heel overdreven een kenteken verkeerd (was 426, hij zei direct vier, drie, zes). Mss zit ik ernaast en was bv Natan in vorige serie ook wel eens opvallend bezig (achteraf zeker), maar deze actie lag er ook wel dik bovenop imho.
Spatel, gympen en bloemkool kon hij niet weten.
KuikenGuppy
pi_220295479
In Trust Nobody zeiden ze dat de stem van Matteo erg lijkt op Kees v/d Spek. Ik hoor nu ook niets anders meer _O-
  zondag 8 maart 2026 @ 19:15:53 #31
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220295650
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:56 schreef NailQueen het volgende:
In Trust Nobody zeiden ze dat de stem van Matteo erg lijkt op Kees v/d Spek. Ik hoor nu ook niets anders meer _O-
En elke keer als ik Delilah hoor moet ik aan de belastingdienst denken (maar dat komt door de Slimste Mens)
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_220295920
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:46 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat ze het ook nooit hard willen ontkennen, omdat die speculaties het ook wel leuk maken :Y Maar ik verwacht echt dat het nooit nooit nooit zo is

SPOILER: De Mol BE
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook wel het stomste wat er ooit in De Mol bedacht is :+
  zondag 8 maart 2026 @ 23:19:43 #33
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_220297177
Ben ik de enige, die op het moment, dat ik Matteo hoor spreken denk, dat Kees van der Spek dit jaar weer meedoet. Hun stemmen lijken veel op mekaar (en allebei relaxte kandidaten).

Als mol sluit ik hem nog niet uit aangezien hij toch nog wat verwarring veroorzaakte en controle probeerde houden in de autosleutel-opdracht. Maar dat kan ook met opzet zo in beeld zijn gebracht.
The best firms advertise the least...
  zondag 8 maart 2026 @ 23:29:14 #34
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220297201
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:56 schreef NailQueen het volgende:
ah die moet ik ook nog luisteren :D

Maar inderdaad, ik verbaasde me er vorige week al over en hoor nu alleen nog maar Kees _O-
Same shit, different day
SC hopper present
  PR en moderator maandag 9 maart 2026 @ 10:15:11 #35
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220298898
Ik dacht idd ook even te horen dat Kees weer meedeed voor ik Matteo zag _O-
Fuck the EBU.
  Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 10:33:32 #36
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220299026
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:56 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Dat is ook wel het stomste wat er ooit in De Mol bedacht is :+
Dat viel wel mee. Ik vond dat lang niet zo erg als van die 'speel de pot leeg' opdrachten waar je als kandidaat bijna niets tegen kunt doen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 10:39:33 #37
pi_220299052
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:23 schreef GereDathan het volgende:
Ik geloof niet dat een Mol ooit een rood scherm heeft gehad?

Verder had het van mij ook niet gehoeven dit, rood = weg = weg blijven. We weten 200% zeker dat Eveline de Mol niet is, productie kan niet het risico lopen dat de Mol echt weg moet. Doet nu nog een beetje voor joker mee, al heeft ze 1 voordeel dat iedereen haar kan vertrouwen. Maar leuk is het niet.
Is natuurlijk wel vaker gebeurd. Bij Ron en Sarah werden ze niet teruggehaald, maar zeker in de beginjaren van de BN'ers was het gebruikelijk. Gijs, Richard en Paul keerden allemaal terug na een rood scherm. En Tim ook, maar dat was wellicht snel bedacht na het uitvallen van Janine. En dat topitogedoe in 2024, waar 3 kandidaten kans maakten op een terugkeer en Babs het uiteindelijk redde.
pi_220301237
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Is natuurlijk wel vaker gebeurd. Bij Ron en Sarah werden ze niet teruggehaald, maar zeker in de beginjaren van de BN'ers was het gebruikelijk. Gijs, Richard en Paul keerden allemaal terug na een rood scherm. En Tim ook, maar dat was wellicht snel bedacht na het uitvallen van Janine. En dat topitogedoe in 2024, waar 3 kandidaten kans maakten op een terugkeer en Babs het uiteindelijk redde.
Ik zeg toch niet dat er nooit kandidaten teruggekomen zijn?
pi_220301243
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:46 schreef Meke het volgende:

SPOILER: De Mol BE
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee keer eigenlijk. 1 van de 2 keren omdat de Mol opgaf 8)7
pi_220301262
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat viel wel mee. Ik vond dat lang niet zo erg als van die 'speel de pot leeg' opdrachten waar je als kandidaat bijna niets tegen kunt doen.
Zolang er opdrachten tegenover staan waarbij de kandidaten voldoende kunnen verdienen ná dat moment dan heb ik er niet zoveel problemen mee. Het zorgt ervoor dat een Mol, die de kennis van het moment heeft, voor het dit moment wat meer een kandidaat kan spelen en Follow the Money minder op gaat.

Dit jaar lijkt het eindelijk, voor het eerst in jaren, zo te zijn dat er verder nagedacht is over opdrachten. De afgelopen jaren was het elke keer alles of niets qua geld. Wat verschrikkelijk irritant was, voor onnodig lage potten zorgde en ongetwijfeld voor de echte kandidaten zeer demotiverend werkte. Hoewel ze de centen niet nodig hebben is het ook een stukje prestige natuurlijk om geld in de pot te krijgen. Beter dan zoals het nu lijkt te gaan met kleine plukjes geld voor delen van een opdracht.
  Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 16:14:44 #41
pi_220301342
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:49 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik zeg toch niet dat er nooit kandidaten teruggekomen zijn?
Nouja, ik bedoel daarmee vooral te zeggen dat het er dus 'gewoon een beetje bij hoort'.
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 20:40:21 #42
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220303062
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 23:19 schreef edcetera het volgende:
Ben ik de enige, die op het moment, dat ik Matteo hoor spreken denk, dat Kees van der Spek dit jaar weer meedoet. Hun stemmen lijken veel op mekaar (en allebei relaxte kandidaten).

Als mol sluit ik hem nog niet uit aangezien hij toch nog wat verwarring veroorzaakte en controle probeerde houden in de autosleutel-opdracht. Maar dat kan ook met opzet zo in beeld zijn gebracht.
Ik zou Matteo niet willen betitelen als relaxt.
pi_220303532
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:40 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik zou Matteo niet willen betitelen als relaxt.
Ik ben Matteo en ik ben boos :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 9 maart 2026 @ 22:05:12 #44
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_220303549
Het verbaasde me vooral dat ze meteen Eveline terug wilden halen (ipv voor het geld gaan). Dat heeft de Mol goed geregisseerd.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_220306424
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:05 schreef 4-elements het volgende:
Het verbaasde me vooral dat ze meteen Eveline terug wilden halen (ipv voor het geld gaan). Dat heeft de Mol goed geregisseerd.
Het is een logische beslissing. Simpelweg een extra kandidaat die kan afvallen en die al aangetoond heeft niet op het goede spoor te zitten. Dat vergroot je eigen kansen.
pi_220306439
Siem heeft een goede gedachte over wie de mol moet zijn in zijn nieuwe video.

Nienke
pi_220306720
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:02 schreef TLC het volgende:

Ik ben Matteo en ik ben speel boos :(
Method acting *)
pi_220308689
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 23:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ah die moet ik ook nog luisteren :D

Maar inderdaad, ik verbaasde me er vorige week al over en hoor nu alleen nog maar Kees _O-
Die stem was toch altijd van horace cohen die ooit mee deed?
:@
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 21:25:42 #49
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_220311212
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:42 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]
Die stem was toch altijd van horace cohen die ooit mee deed?
:@
Klopt maar je hebt ook een leuke podcast met dezelfde naam. Daarin bespraken ze dat de stem van Matteo op de stem van Kees lijkt. Vandaar :D
Fuck the EBU
pi_220313377
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:40 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het is een logische beslissing. Simpelweg een extra kandidaat die kan afvallen en die al aangetoond heeft niet op het goede spoor te zitten. Dat vergroot je eigen kansen.
Ik zie dat anders. Die kandidaat weet nu wie niet de mol is omdat ze daar de meeste vragen op had beantwoord. Die gaat nu op andere dingen letten en een ander spoor op. Terwijl als je niet bent afgevallen of zelfs de test niet hebt in gevuld, je niet weet of je goed zit. Of gewoon net door bent omdat de afvaller 1 vraag meer fout had.

Dus ik zou het als een nadeel zien (en een kans dat er ergens twee personen tegelijk moeten gaan afvallen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')