Nasrdin zit ook echt vol op het spoorquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:37 schreef golfer het volgende:
Alleen Daan zat op het spoor. De rest zat er naast.
En Geraldine is een muts dat ze haar joker niet heeft ingezet.
Tanzania is echt een toplocatie. Persoonlijk vond ik de aflevering wat minder qua opdrachten/actie daarin.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:38 schreef Yesse het volgende:
Ik weet dat men graag klaagt over het programma. En dat is soms echt wel terecht. Maar ik ben wel weer echt aan het genieten van de afleveringen.
Lekker roepen naar de tv dat je joker met 10 man juist veel waard is (je hebt immers veel meer kans dat je fout zit met zoveel opties)
Ik vond die tweede opdracht juist wel leuk. Wij zaten mee te doen op de bank. Inclusief discussie of gympen een kledingstuk is, of het stuk touw wel een springtouw was en waarom een armbandje opeens een polsbandje mocht zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tanzania is echt een toplocatie. Persoonlijk vond ik de aflevering wat minder qua opdrachten/actie daarin.
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had mijn punten in de app ook op Geraldine gezet.
Vroegste uitschakeling ooit voor mij
Zij had gewoon uit het spel moeten blijvenquote:Op zondag 8 maart 2026 00:10 schreef Koen66 het volgende:
Discussie hier of Eveline nu überhaupt de mol nog wel kan zijn, tenzij ze sowieso bevrijdt zou worden
Maar ze kreeg toch filmpje dat ze kandidaat was vorige keer?quote:Op zondag 8 maart 2026 00:10 schreef Koen66 het volgende:
Discussie hier of Eveline nu überhaupt de mol nog wel kan zijn, tenzij ze sowieso bevrijdt zou worden
ah, dit vroeg ik me af. Had geen zin om terug te kijken.quote:Op zondag 8 maart 2026 07:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar ze kreeg toch filmpje dat ze kandidaat was vorige keer?
Ja, ik denk dat ze het ook nooit hard willen ontkennen, omdat die speculaties het ook wel leuk makenquote:Op zondag 8 maart 2026 11:35 schreef Leandra het volgende:
Dat is iedere keer weer een discussie als een afvaller terugkomt in het spel...
"De Mol gaat nooit naar huis" en "De Mol krijgt nooit een rood scherm", zijn dan van die terugkerende argumenten.
Zelfs als ze vorige keer een "Jij bent kandidaat" filmpje heeft gezien betekent het niet dat ze niet eerst een "Jij bent de Mol" heeft opgenomen.
Ik denk het overigens niet, maar niets is wat het lijkt
SPOILER: De Mol BEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zondag 8 maart 2026 12:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze het ook nooit hard willen ontkennen, omdat die speculaties het ook wel leuk makenMaar ik verwacht echt dat het nooit nooit nooit zo is
Mja dat vond ik destijds ook gewoon niet leuk.SPOILER: De Mol BEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom, Eveline had weg moeten blijven.Same shit, different day
SC hopper present
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |