SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zitten op onze zolderkamer naar een beeldscherm te kijken, dat is inderdaad veel beterquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Meister1984 het volgende:
Sta je dan met 60 jaar nog mee te zingen op de tribune
Praat voor jezelf🤣quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij zitten op onze zolderkamer naar een beeldscherm te kijken, dat is inderdaad veel beter
feyenoorders onder elkaarquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer gesproken bij Groningen, vond het wel een aardige gozer.
Ik snap werkelijk niet dat niemand een keer die Goes een doodschop geeft. Vervelend ventje. Gewoon in de 90e minuut en dan een paar wedstrijden toekijken. En de rest van je collega’s blij.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:39 schreef Meister1984 het volgende:
Goesje kan weer goed slapen. Iemand een kaart aangenaaid
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat niemand een keer die Goes een doodschop geeft. Vervelend ventje. Gewoon in de 90e minuut en dan een paar wedstrijden toekijken. En de rest van je collega’s blij.
We missen een Stevens of een Fraserquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat niemand een keer die Goes een doodschop geeft. Vervelend ventje. Gewoon in de 90e minuut en dan een paar wedstrijden toekijken. En de rest van je collega’s blij.
Misschien kan je hem er met een handdoekje vanaf lokkenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:43 schreef Meister1984 het volgende:
Dat die Saibari nog op het veld staat
Beste speler Eredivisie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:46 schreef Meister1984 het volgende:
Bedank Perisic maar met die verdedigende aktie
Ihattaren gaat zich nu weer volvreten van ellendequote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:49 schreef Meister1984 het volgende:
Scheidsrechter bakt er niet veel van
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:55 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat de ze zeer onsympathieke boertjes winnen
Ik word nog liever gebombardeerd met ShahedsGetypt vanuit een ondergrondse parkeergarage?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:57 schreef Zorro het volgende:
Ontercht zeggen ze bij ESPN.
In iedere statistiek is PSV beter, maar het is onterecht
quote:
Ajax zelfs het uitvakje niet verkocht bij Groningen lees ik netquote:
Oord.quote:
de successupporters uit de provincie beginnen af te haken nu ajax geen reet meer voorsteltquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ajax zelfs het uitvakje niet verkocht bij Groningen lees ik netFamous for not travelling.
0-0quote:Op zondag 8 maart 2026 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon nog geen woord over Sparta - PEC hier
Zag het, ja.quote:
Dan nog even NAC winnen en het is weer knotsgek onder plek 1.quote:
Genot ja.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Telstar gaat er gewoon inblijven.
Prachtig.
Akkoordquote:
Vanaf 2-2.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke score label jij als knotsgek?
Vanaf de nieuwe PvA-reglementen kom je hier niet meer mee weg.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:10 schreef Zorro het volgende:
ONGEKEND!
Ja dit ook maar dat bedoelde ik in het schaatstopiek
Dan is toch alles 1 groot topic of zoietsquote:Op zondag 8 maart 2026 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanaf de nieuwe PvA-reglementen kom je hier niet meer mee weg.
Fokking leuk!quote:
Dankjewel vriend.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met George.
Subforum F1 kan er maar moeilijk mee overweg, haha!
Al besprokenquote:
Ai ai aiquote:
Ik snap ook niet waar Feyenoord die twee goals vandaan haalt.quote:
Wel het team dat steeds voor komt zie ikquote:Op zondag 8 maart 2026 17:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar Feyenoord die twee goals vandaan haalt.
quote:Op zondag 8 maart 2026 17:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel het team dat steeds voor komt zie ik
Nu staan ze achterquote:Op zondag 8 maart 2026 17:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel het team dat steeds voor komt zie ik
quote:Op zondag 8 maart 2026 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het wordt nu emotioneel in het Feyenoord-topic.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)iets-over-eredivisiequote:'Het geeft aan dat het niveau in de Eredivisie hoog is', vertelde Van Persie
Die man is niet goedquote:Op zondag 8 maart 2026 17:37 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)iets-over-eredivisie
Gênantquote:Op zondag 8 maart 2026 17:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt op zich wel. Die subtop is mega competitief.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Psv heeft nog 1 punt nodig en zijn dan zeker van de tweede plek.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
PSV met 30 punten verschil kampioen genot
3, je vergeet NEC.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Psv heeft nog 1 punt nodig en zijn dan zeker van de tweede plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om rustig fit te worden terwijl hij geld binnenharkt?quote:Op zondag 8 maart 2026 18:16 schreef mitt het volgende:
Sterling zit te overdenken waarom hij hier in godsnaam aan is begonnen..
Dat vragen we ons allemaal afquote:Op zondag 8 maart 2026 18:16 schreef mitt het volgende:
Sterling zit te overdenken waarom hij hier in godsnaam aan is begonnen..
Kan in de woestijn ook.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Om rustig fit te worden terwijl hij geld binnenharkt?
Typisch Feyenoordquote:Op zondag 8 maart 2026 18:29 schreef Zorro het volgende:
Jahoor, vuurwerkmongolen hebben Breda ook weten te vinden
Ik vind de beiden geen bal in een pakje boter schieten. Zo slecht dit.quote:
Denk dat de VAR tijd bijtelt voor de wissels, terwijl die plaatsvonden toen het spel al stillag vanwege de rook.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
3, je vergeet NEC.
Al is 1 punt volgende week tegen NEC dan weer wel genoeg.
12quote:Op zondag 8 maart 2026 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel minuten extra spelen die lui joh?
Zolang diezelfde prutsers nog op het veld staan, zal het niet veel uitmaken.quote:
Winnen van NEC thuis en Telstar uit en dan kampioen op 22 maartquote:Op zondag 8 maart 2026 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Psv heeft nog 1 punt nodig en zijn dan zeker van de tweede plek.
Ja dat dus. En maar trainers eruit smijtenquote:Op zondag 8 maart 2026 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang diezelfde prutsers nog op het veld staan, zal het niet veel uitmaken.
Winnen van NEC en Feyenoord verliest van Excelsior en ze zijn kampioen op 15 maartquote:Op zondag 8 maart 2026 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Winnen van NEC thuis en Telstar uit en dan kampioen op 22 maart
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:09 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Een drieluik. @:rambodirk
Bruvquote:Op maandag 9 maart 2026 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
Interview met Sterling:
'Your first game as a starter, how did it went?'
Werken bij ESPN
Deze ga ik in de les gebruiken.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
Interview met Sterling:
'Your first game as a starter, how did it went?'
Werken bij ESPN
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |