SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zitten op onze zolderkamer naar een beeldscherm te kijken, dat is inderdaad veel beterquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Meister1984 het volgende:
Sta je dan met 60 jaar nog mee te zingen op de tribune
Praat voor jezelf🤣quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij zitten op onze zolderkamer naar een beeldscherm te kijken, dat is inderdaad veel beter
feyenoorders onder elkaarquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer gesproken bij Groningen, vond het wel een aardige gozer.
Ik snap werkelijk niet dat niemand een keer die Goes een doodschop geeft. Vervelend ventje. Gewoon in de 90e minuut en dan een paar wedstrijden toekijken. En de rest van je collega’s blij.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:39 schreef Meister1984 het volgende:
Goesje kan weer goed slapen. Iemand een kaart aangenaaid
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat niemand een keer die Goes een doodschop geeft. Vervelend ventje. Gewoon in de 90e minuut en dan een paar wedstrijden toekijken. En de rest van je collega’s blij.
We missen een Stevens of een Fraserquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat niemand een keer die Goes een doodschop geeft. Vervelend ventje. Gewoon in de 90e minuut en dan een paar wedstrijden toekijken. En de rest van je collega’s blij.
Misschien kan je hem er met een handdoekje vanaf lokkenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:43 schreef Meister1984 het volgende:
Dat die Saibari nog op het veld staat
Beste speler Eredivisie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:46 schreef Meister1984 het volgende:
Bedank Perisic maar met die verdedigende aktie
Ihattaren gaat zich nu weer volvreten van ellendequote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:49 schreef Meister1984 het volgende:
Scheidsrechter bakt er niet veel van
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |