abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220886792
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:33 schreef derLudolf het volgende:
Een muur laten staan, zodat je de gasaansluiting kunt houden :+
Een oude, bestaande fundering is al genoeg; daar op bouwen is renovatie en geen nieuwbouw.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 21:19:55 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220908851
Vanuit een hoek lijkt de haard nog groter (eerste foto waarop je hem ziet) maar volgens mij moet je er nog steeds een kruiwagen vol hout in gooien :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220908864
Wansmaak ten top
  Spellchecker donderdag 28 mei 2026 @ 21:24:47 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220908866
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:19 schreef derLudolf het volgende:
Vanuit een hoek lijkt de haard nog groter (eerste foto waarop je hem ziet) maar volgens mij moet je er nog steeds een kruiwagen vol hout in gooien :D
Geloof maar niet dat je daar met je kruiwagen naar binnen mag :X
pi_220908890
In de keuken lijkt het wel een plek waar ritueel offers gebracht worden. Wat verschrikkelijk, een kerk is nog gezelliger.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:34:10 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220908899
Protserig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220908918
Ben echt duizelig van die vloeren en zou constant op mijn bek gaan
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 11:29:50 #109
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220919138
quote:
9s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:38 schreef Soury het volgende:
Ben echt duizelig van die vloeren en zou constant op mijn bek gaan [ link | afbeelding ]
Ik zou er uit slopen en mooie houten vloer inleggen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220919144
quote:
9s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:38 schreef Soury het volgende:
Ben echt duizelig van die vloeren en zou constant op mijn bek gaan [ link | afbeelding ]
Escher museum wil het misschien wel overnemen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:40:10 #111
164850 Rob
't is patat
pi_220919413
Mijn ogen :'(
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 12:28:30 #113
128465 Wrapster
pi_220919477
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:19 schreef Blues het volgende:
Mijn ogen :'(
Huh? Hoe kun je dat nou niet mooi vinden...
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:40:07 #114
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_220919628
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:40 schreef Rob het volgende:

[..]
Verdacht goedkoop :?
Of lijkt dat zo
Jij vindt dat goedkoop?
Vreselijke vloeren overal inderdaad. En ben zelf niet zo fan van dan dit soort faux-bouw. Lijkt oud, is het niet. Ben wel benieuwd naar de garage trouwens :P . Jammer dat daar geen foto's van zijn.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:06:46 #115
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220919881
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Jij vindt dat goedkoop?
Vreselijke vloeren overal inderdaad. En ben zelf niet zo fan van dan dit soort faux-bouw. Lijkt oud, is het niet. Ben wel benieuwd naar de garage trouwens :P . Jammer dat daar geen foto's van zijn.
Mijn 2 onder 1 kap gaat tegenwoordig al voor bijna een miljoen weg, dus ik vind dit ook relatief goedkoop lijken. Niet dat ik het heb liggen.
Zeker als je die hele woonwagenbordeel-look eruit wil slopen moet je nog behoorlijk wat budget over hebben.
Life is what you make it.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:14:50 #116
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_220919910
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Mijn 2 onder 1 kap gaat tegenwoordig al voor bijna een miljoen weg, dus ik vind dit ook relatief goedkoop lijken. Niet dat ik het heb liggen.
Zeker als je die hele woonwagenbordeel-look eruit wil slopen moet je nog behoorlijk wat budget over hebben.
Vanaf 1.4mln kom je in een aardig lastig budget terecht. Aantal mensen die het kunnen betalen gaat dan hard achteruit. Het staat daarnaast in Wehl, en dan ook.nog buitenaf. Huizen eromheen zijn zo te zien minder kapitaal, dus het is geen high end dure buurt vol succesvolle ondernemers en ander rijk volk. Huis & tuin is redelijk "smaakgevoelig". Telt allemaal bij elkaar op. Ik vind het niet perse goedkoop. Ook niet extreem duur overigens. Maar zal niet snel verkocht zijn denk ik.

Wat veel mensen vergeten is trouwens hoeveel budget je nodig hebt om zoiets netjes te houden. Tuin is gruwelijk veel werk, rondje schilderen ben je 50k verder, verwarmen van zo een oppervlak is een drama. Tel allemaal maar bij elkaar op.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:40:11 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220920257
Dat is vooral het punt in die prijsklasse: mensen hebben eisen en het geld het zelf anders/beter te doen, dus tenzij je echt op een bepaalde locatie wilt wonen (Gooi, Amsterdam) is het in die prijsklasse als je huis niet is wat mensen specifiek zoeken/willen.

Hier vergelijkbaar (minder grond en een setje van 3 huizen, dus alleen het middelste staat te koop).
Gaat wel verkocht worden, maar zal niet snel gaan.
https://www.funda.nl/detail/43311244
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:21:46 #118
483584 incel
they/them
pi_220920558
Ik wil echt graag een dik huis. Op funda komen tegenwoordig ook echt leuke huisjes in Spanje en zo voorbij.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:05:28 #119
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220924814
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:40 schreef Leandra het volgende:
Dat is vooral het punt in die prijsklasse: mensen hebben eisen en het geld het zelf anders/beter te doen, dus tenzij je echt op een bepaalde locatie wilt wonen (Gooi, Amsterdam) is het in die prijsklasse als je huis niet is wat mensen specifiek zoeken/willen.

Hier vergelijkbaar (minder grond en een setje van 3 huizen, dus alleen het middelste staat te koop).
Gaat wel verkocht worden, maar zal niet snel gaan.
https://www.funda.nl/detail/43311244
Potverdikkie, dan moet je je oprijlaan gewoon delen ;( :o
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:16:30 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220924913
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:05 schreef livelink het volgende:

[..]
Potverdikkie, dan moet je je oprijlaan gewoon delen ;( :o
Ja... moet je niet aan denken toch?! :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator zondag 31 mei 2026 @ 01:49:53 #121
269689 crew  Viv
pi_220925848
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:05 schreef livelink het volgende:

[..]
Potverdikkie, dan moet je je oprijlaan gewoon delen ;( :o
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja... moet je niet aan denken toch?! :D
Hier vanuit het Zweedse platteland vind ik het wel serieus benauwend ogen. :X

Niet het feit dat je een oprijlaan deelt, maar voor zo'n type huis zou ik wel meer privacy willen.
pi_220926301
Woonboot in Den Bosch:



De bewoner heeft alleen een bureau, klapstoel en bed? Ik zie echt nergens een bank staan.
pi_220927506
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 07:24 schreef Morri2 het volgende:
Woonboot in Den Bosch:

[ afbeelding ]

De bewoner heeft alleen een bureau, klapstoel en bed? Ik zie echt nergens een bank staan.
Zo te zien aan alle openliggende betimmering is hij bezig met (of gestrand in) een verbouwing en nog niet aan de inrichting toegekomen behalve het hoognodige. Dat gezegd hebbende, ik heb ook geen bank.
pi_220929084
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:13 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Zo te zien aan alle openliggende betimmering is hij bezig met (of gestrand in) een verbouwing en nog niet aan de inrichting toegekomen behalve het hoognodige. Dat gezegd hebbende, ik heb ook geen bank.
Oh, dat vind ik wel bijzonder. Ook geen makkelijke stoel of fauteuil?
pi_220929646
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:46 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Oh, dat vind ik wel bijzonder. Ook geen makkelijke stoel of fauteuil?
Jawel, voor gedragen kleding die nog niet in de was hoeft. :)
  zondag 31 mei 2026 @ 15:45:19 #126
63722 z80
I fink you freaky
pi_220929687
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 07:24 schreef Morri2 het volgende:
Woonboot in Den Bosch:

[ afbeelding ]

De bewoner heeft alleen een bureau, klapstoel en bed? Ik zie echt nergens een bank staan.
Een woonboot met 230V en kabel aansluiting. Maar geen riool. Wel een vuilwatertank met pomp.
Het is meer een sleurhut op het water dan een vaste woonplek.

En gezien de nadruk op een nieuwe motor en wendbaarheid van het schip, zal het wel de bedoeling zijn om rond te trekken met deze schuit. In plaats van dit als vaste woonplek te hebben.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 1 juni 2026 @ 01:27:00 #127
164850 Rob
't is patat
pi_220933027
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 07:24 schreef Morri2 het volgende:
Woonboot in Den Bosch:

[ afbeelding ]

De bewoner heeft alleen een bureau, klapstoel en bed? Ik zie echt nergens een bank staan.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:46 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Oh, dat vind ik wel bijzonder. Ook geen makkelijke stoel of fauteuil?
Het is gewoon een equivalent van de zolderkamer van de gemiddelde FOK!er maar dan zelfstandig op het water :)
pi_220935095
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:40 schreef Leandra het volgende:
Dat is vooral het punt in die prijsklasse: mensen hebben eisen en het geld het zelf anders/beter te doen, dus tenzij je echt op een bepaalde locatie wilt wonen (Gooi, Amsterdam) is het in die prijsklasse als je huis niet is wat mensen specifiek zoeken/willen.

Hier vergelijkbaar (minder grond en een setje van 3 huizen, dus alleen het middelste staat te koop).
Gaat wel verkocht worden, maar zal niet snel gaan.
https://www.funda.nl/detail/43311244
Wat komisch, verderop staat precies nog zo'n setje huizen. Je moet het wel extra goed met je buren kunnen vinden daar lijkt me.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 1 juni 2026 @ 11:56:47 #129
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_220935132
quote:
9s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:38 schreef Soury het volgende:
Ben echt duizelig van die vloeren en zou constant op mijn bek gaan [ link | afbeelding ]
Het is net een tegelshowroom.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220940562
Zei er iemand tegelshowroom?


Ook interessant het adres is Hollandse Tuin, nou veel hollandser krijg je het niet...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:19:21 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220942093
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:53 schreef Karstman het volgende:
Zei er iemand tegelshowroom?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook interessant het adres is Hollandse Tuin, nou veel hollandser krijg je het niet...
[ afbeelding ]
Christus... ik raak alleen al van die keuken totaal overprikkeld! :o :X
***
  Spellchecker dinsdag 2 juni 2026 @ 12:21:38 #132
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220942110
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:53 schreef Karstman het volgende:
Zei er iemand tegelshowroom?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook interessant het adres is Hollandse Tuin, nou veel hollandser krijg je het niet...
[ afbeelding ]
In Oeps O+
pi_220942793
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:21 schreef maily het volgende:

[..]
In Oeps O+
The place to be ;)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_220943321
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:19 schreef BE het volgende:

[..]
Christus... ik raak alleen al van die keuken totaal overprikkeld! :o :X
Alsof het brandschade is _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Spellchecker dinsdag 2 juni 2026 @ 16:05:52 #135
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220943836
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:53 schreef Karstman het volgende:
Zei er iemand tegelshowroom?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook interessant het adres is Hollandse Tuin, nou veel hollandser krijg je het niet...
[ afbeelding ]
Die arme plant achter de keuken :X
  Spellchecker dinsdag 2 juni 2026 @ 16:06:14 #136
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220943838
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Alsof het brandschade is _O-
Ja idd .... van dat gesmolten teer _O-
pi_220957815
Opmerkelijk: https://www.funda.nl/deta(...)bretweg-45/43392944/

Vraag me af wat er achter die vierkante zinken koof zit:



Uit de plattegronden kan ik het niet halen:



Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:28:08 #138
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_220957848
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:21 schreef blomke het volgende:
Opmerkelijk: https://www.funda.nl/deta(...)bretweg-45/43392944/

Vraag me af wat er achter die vierkante zinken koof zit:

[ afbeelding ]

Uit de plattegronden kan ik het niet halen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nee? Die zinken koof zit ter hoogte van de badkamer en aan de binnenkant zit er ook een soort van koof. Mijn gok zou zijn "riolering". Oud huis en die hadden doorgaans geen badkamer boven toen het gebouwd werd.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 12:06:35 #139
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220964783
in Eindhoven staat 'Villa Kortonjo' te koop voor 6,5 miljoen euro.

https://www.funda.nl/deta(...)terweg-237/80840186/

Een stukje informatie naar de mensen toe:
quote:
Villa Kortonjo is een buitenhuis in de Nederlandse plaats Eindhoven. De buitenplaats, bestaande uit een villa, tuinmanswoning en een koetshuis, werd omstreeks 1907 gebouwd naar ontwerp van architect G. Geenen. Het complex aan de Aalsterweg grenst aan de Vogelkerslaan en aan de achtererven van de Floralaan West en de Kortonjolaan.

Het complex is in 2001 aangewezen als rijksmonument, omdat het als een bijzondere uitdrukking van culturele en sociaaleconomische ontwikkeling van buitenplaatsen aan de uitvalswegen van industriesteden wordt gezien. Ook het belang binnen het oeuvre van architect Geenen speelde hierbij een rol.
Wel grappig dat Wikipedia daar het volgende over zegt:

quote:
In 2021 werd bekend dat de nieuwe eigenaar het interieur zonder toestemming grotendeels gesloopt heeft. De gemeente Eindhoven heeft bekend gemaakt dat onder andere muren doorgebroken waren en originele vloeren verwijderd zijn.[2] De gesloopte onderdelen zouden volgens de eigenaar niet-monumentale wijzigingen van de vorig eigenaar zijn. De vorige eigenaar heeft voor die wijzigingen, een restauratie, juist een erepenning van de Henri van Abbe Stichting gekregen. Diezelfde stichting had ook de verbouwing aan de gemeente doorgegeven, die heeft op haar beurt geconstateerd dat er zonder de nodige vergunningen gesloopt en verbouwd werd. De gemeente heeft na de constatering een bouwstop opgelegd en de eigenaar gesommeerd om de juiste vergunningen aan te vragen, een cultuurhistorisch onderzoek uit te laten voeren en daar ook de Rijksdienst voor Cultureel Erfgoed en de monumentencommissie er bij te betrekken.[3]
o|O





Kortom(njo) daar kun je nog gezeik mee krijgen?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 5 juni 2026 @ 12:34:19 #140
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220964973
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:06 schreef SEMTEX het volgende:
Kortom(njo) daar kun je nog gezeik mee krijgen?
Staat al jaren te koop toch ?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  vrijdag 5 juni 2026 @ 12:50:16 #141
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_220965073
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:34 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Staat al jaren te koop toch ?
Geen jaren, maar wel al een tijdje.
Is gisteren opnieuw geplaatst. De tandarts die het monument vernachelt heeft was overigens niet bepaald een voorbeeld burger/ondernemer :X .
  vrijdag 12 juni 2026 @ 15:34:06 #142
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221019452
De eigenaar van deze woning dacht: eindelijk een keer die tuin aanpakken. Alles er maar meteen rigoureus uitgetrokken of omgehakt.




https://www.funda.nl/deta(...)ndellaan-7/44484752/

Je deelt deze troeptuin met de woning ernaast die ook te koop staat: https://www.funda.nl/deta(...)ellaan-7-a/44484867/
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Spellchecker vrijdag 12 juni 2026 @ 15:46:28 #143
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221019523
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
De eigenaar van deze woning dacht: eindelijk een keer die tuin aanpakken. Alles er maar meteen rigoureus uitgetrokken of omgehakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://www.funda.nl/deta(...)ndellaan-7/44484752/

Je deelt deze troeptuin met de woning ernaast die ook te koop staat: https://www.funda.nl/deta(...)ellaan-7-a/44484867/
Vreemd dat beide voordeuren bruin zijn ... rest van het houtwerk is rood.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 15:54:56 #144
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221019663
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
De eigenaar van deze woning dacht: eindelijk een keer die tuin aanpakken. Alles er maar meteen rigoureus uitgetrokken of omgehakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://www.funda.nl/deta(...)ndellaan-7/44484752/

Je deelt deze troeptuin met de woning ernaast die ook te koop staat: https://www.funda.nl/deta(...)ellaan-7-a/44484867/
645k vs 495k :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221020904
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
De eigenaar van deze woning dacht: eindelijk een keer die tuin aanpakken. Alles er maar meteen rigoureus uitgetrokken of omgehakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://www.funda.nl/deta(...)ndellaan-7/44484752/

Je deelt deze troeptuin met de woning ernaast die ook te koop staat: https://www.funda.nl/deta(...)ellaan-7-a/44484867/
Gedaan tbv de verkoop, ik zie het wel vaker op funda. Blijkbaar willen kopers geen groene tuin. Jammer want de voortuin ziet er op streetview best aardig uit, hoogstens beetje wild met wat overmaatse coniferen. Het zal wel weer allemaal deprimerende donkergrijze betonklinkers worden. :'(
pi_221037585
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
645k vs 495k :D
186 m² t.o.v. 110 m² dat is qua oppervlakte nogal een verschil. Maar...Zulke prijzen voor zoiets!?
  zondag 14 juni 2026 @ 14:23:47 #147
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_221038107
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:09 schreef Morri2 het volgende:

[..]
186 m² t.o.v. 110 m² dat is qua oppervlakte nogal een verschil. Maar...Zulke prijzen voor zoiets!?
Huizen staan hartje Eindhoven aan de rand van de duurste villawijk. Zou je niet zeggen trouwens als je die flats eromheen ziet :P .
Maar goed, je koopt technisch gezien de grond zodat je er een appartementen op kan zetten ofzo. Wat gelijk de reden is dat het leeg getrokken is. Dan kan je beter het oppervlakte van de percelen zien.
  maandag 15 juni 2026 @ 08:21:30 #148
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221048528
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:10 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Gedaan tbv de verkoop, ik zie het wel vaker op funda. Blijkbaar willen kopers geen groene tuin. Jammer want de voortuin ziet er op streetview best aardig uit, hoogstens beetje wild met wat overmaatse coniferen. Het zal wel weer allemaal deprimerende donkergrijze betonklinkers worden. :'(
Of grijs grint en dan eens in de maand azijn eroverheen, zoals mijn buren :'(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 15 juni 2026 @ 08:23:34 #149
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221048539
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:23 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Huizen staan hartje Eindhoven aan de rand van de duurste villawijk. Zou je niet zeggen trouwens als je die flats eromheen ziet :P .
Maar goed, je koopt technisch gezien de grond zodat je er een appartementen op kan zetten ofzo. Wat gelijk de reden is dat het leeg getrokken is. Dan kan je beter het oppervlakte van de percelen zien.

Dit rommelige rijtje huizen kun je dan weer veel beter platgooien en er iets fatsoenlijks neerzetten wat meer toegespitst is op de huidige woningzoekende (meer alleenstaanden, geloof ik)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 15 juni 2026 @ 13:51:05 #150
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_221050821
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:10 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Gedaan tbv de verkoop, ik zie het wel vaker op funda. Blijkbaar willen kopers geen groene tuin. Jammer want de voortuin ziet er op streetview best aardig uit, hoogstens beetje wild met wat overmaatse coniferen. Het zal wel weer allemaal deprimerende donkergrijze betonklinkers worden. :'(
Inderdaad zeg. Zo is er toch nog minder animo om te kopen joh?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 15 juni 2026 @ 14:05:53 #151
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_221050937
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2026 08:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dit rommelige rijtje huizen kun je dan weer veel beter platgooien en er iets fatsoenlijks neerzetten wat meer toegespitst is op de huidige woningzoekende (meer alleenstaanden, geloof ik)
Dat gaat dan ook vrijwel gegarandeerd gebeuren zoals ik al postte. Aan de overkant van de straat gaan ze ook een flinke toren bouwen. Zit je tussen 3 hoge flats ingeklemd. Nee, als je een huis zoekt om te wonen ben je knettergek als je die koopt.
pi_221059789
Iemand dit huis in Heerlen al gespot?

Bij de buitenkant:


Verwacht je niet:


  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:08:03 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221059835
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:56 schreef Geborenin1971 het volgende:
Iemand dit huis in Heerlen al gespot?

Bij de buitenkant:
[ afbeelding ]

Verwacht je niet:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Behoorlijk intens.

De tekst is heel neutraal: ‘de woning is voorzien van houten bekleding’.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:17:50 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221059874
Het is bijna lachwekkend! :o Echt overal zitten lijsten omheen, knopjes, schilderijen... En echt totaal random ook! :o
Doet echt pijn aan mijn ogen. :o

Kopen en als eerste een allesbrander installeren. :7 Zit je de komende tig winters nog wel goed! :D
***
pi_221059879
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:56 schreef Geborenin1971 het volgende:
Iemand dit huis in Heerlen al gespot?

Bij de buitenkant:
[ afbeelding ]

Verwacht je niet:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Iemand een partijtje hout op de kop getikt?
pi_221059896
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Behoorlijk intens.

De tekst is heel neutraal: ‘de woning is voorzien van houten bekleding’.
Geen woord aan gelogen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221059944
_O-
pi_221060009


Deze mensen hebben een appartement in de tuin gebouwd :?
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:42:32 #159
483584 incel
they/them
pi_221060052
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:37 schreef Halcon het volgende:
[ afbeelding ]

Deze mensen hebben een appartement in de tuin gebouwd :?
Ziet er idd raar uit, een beetje een uit de hand gelopen uitbouw met schuur of zo.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:50:44 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221060137
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:37 schreef Halcon het volgende:
[ afbeelding ]

Deze mensen hebben een appartement in de tuin gebouwd :?
Linkje?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:54:21 #161
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221060206
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:37 schreef Halcon het volgende:
[ afbeelding ]

Deze mensen hebben een appartement in de tuin gebouwd :?
Lijkt wel AI.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 16 juni 2026 @ 13:03:13 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221060367
Volgens mij is de benedenverdieping van het huis flink uitgebouwd naar achteren.

Vreemd dat je maar 5 foto’s te zien krijgt en bijv. geen plattegrond.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221061532
"Instapklaar beneden appartement met tuin, 2 badkamers en ideaal voor gedeeld
wonen"

Je gaat dus echt voor 250.000 in de tuin van iemand anders wonen... 8)7
pi_221061608
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:59 schreef Morri2 het volgende:
"Instapklaar beneden appartement met tuin, 2 badkamers en ideaal voor gedeeld
wonen"

Je gaat dus echt voor 250.000 in de tuin van iemand anders wonen... 8)7
Grote kans dat zoiets gaat zorgen voor Rijdende Rechter toestanden.
  Spellchecker dinsdag 16 juni 2026 @ 16:29:58 #166
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221061684
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:56 schreef Geborenin1971 het volgende:
Iemand dit huis in Heerlen al gespot?

Bij de buitenkant:
[ afbeelding ]

Verwacht je niet:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ze zijn wel consequent. :+
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:33:19 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221061694
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:59 schreef Morri2 het volgende:
"Instapklaar beneden appartement met tuin, 2 badkamers en ideaal voor gedeeld
wonen"

Je gaat dus echt voor 250.000 in de tuin van iemand anders wonen... 8)7
Dat vraag ik me dus af. Met de informatie die er is vermoed ik dat het de uitgebouwde benedenverdieping is.

Aanvulling: hier staat een plattegrond, maar die klopt niet met de beschrijving van twee slaapkamers en twee badkamers. https://www.pararius.com/(...)bfb92706/hoofdstraat
The love you take is equal to the love you make.
pi_221061774
Volgens mij is het een groter gebouw met meerdere beneden- en bovenwoningen (appartementen) en ook nog een winkelpand ofzo, als ik naar streetview kijk
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 16 juni 2026 @ 16:56:44 #169
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221061818
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij is het een groter gebouw met meerdere beneden- en bovenwoningen (appartementen) en ook nog een winkelpand ofzo, als ik naar streetview kijk
klopt, maar het kadaster kent er geen huisnummers zonder toevoeging. Terwijl die wel naast een deur hangt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_221062089
Raadselachtig...
pi_221062106
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:56 schreef Nizno het volgende:

[..]
klopt, maar het kadaster kent er geen huisnummers zonder toevoeging. Terwijl die wel naast een deur hangt.
Euh, wel https://bagviewer.kadaste(...)90.9315&zoomlevel=15
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 16 juni 2026 @ 18:12:07 #172
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221062166
quote:
hmmm
als ik alleen de postcode invulde stond hij er niet tussen

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 17 juni 2026 @ 13:52:46 #173
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221069468
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:56 schreef Geborenin1971 het volgende:
Iemand dit huis in Heerlen al gespot?

Bij de buitenkant:
[ afbeelding ]

Verwacht je niet:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je de film Backrooms gezien? Die laatste foto is net een backroom :o
Bekijk deze YouTube-video
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221074053
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:59 schreef Morri2 het volgende:
"Instapklaar beneden appartement met tuin, 2 badkamers en ideaal voor gedeeld
wonen"

Je gaat dus echt voor 250.000 in de tuin van iemand anders wonen... 8)7
Sterker nog. Je gaat daar ook nog eens bijna ¤ 500 aan erfpacht per maand betalen
pi_221076028
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Behoorlijk intens.

De tekst is heel neutraal: ‘de woning is voorzien van houten bekleding’.
En dan slechts een klein brandblussertje ophangen. _O-

  donderdag 18 juni 2026 @ 10:25:38 #176
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221077711
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:56 schreef Geborenin1971 het volgende:
Iemand dit huis in Heerlen al gespot?

Bij de buitenkant:
[ afbeelding ]

Verwacht je niet:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
  vrijdag 19 juni 2026 @ 14:27:17 #177
31260 Finch
Stay close
pi_221088121
In dit huis zijn de witte en beige tinten goed vertegenwoordigd:






Gelukkig mag de teddybeer wel een blauwe pyama aan

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
  vrijdag 19 juni 2026 @ 14:50:46 #178
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221088332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Finch het volgende:
In dit huis zijn de witte en beige tinten goed vertegenwoordigd:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Gelukkig mag de teddybeer wel een blauwe pyama aan

[ afbeelding ]
Je zult maar net een lijn coke of speed gelegd hebben, en dan gaat de deurbel, en als je terug komt kun je het niet meer vinden :D

Daarentegen wel weer uitermate geschikt als stash house, want bij een inval vinden ze niks :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221088354
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:56 schreef Geborenin1971 het volgende:
Iemand dit huis in Heerlen al gespot?

Bij de buitenkant:
[ afbeelding ]

Verwacht je niet:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit is bij mijn tante in de straat :D. Ik herkende het meteen, al heb ik de binnenkant van dit huis nooit gezien. Nooit geweten ook dat daar zo'n bizarre constructie achter de voordeur zat!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221090462
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:56 schreef Geborenin1971 het volgende:
Iemand dit huis in Heerlen al gespot?

Bij de buitenkant:
[ afbeelding ]

Verwacht je niet:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ook niet helemaal mijn smaak maar ik vind het wel een prestatie om het hele huis consequent zo aan te kleden, daar zijn toch aardig wat uurtjes ingestoken. Het geeft voor de verandering ook wel een interessante 3D foto.

  Spellchecker vrijdag 19 juni 2026 @ 22:47:07 #182
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 19 juni 2026 @ 22:56:39 #183
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221093437
Zooo, die vijver, dat bos!
The love you take is equal to the love you make.
pi_221095725
Ik kan niet zo snel vinden wanneer het politiebureau in Spakenburg gesloten was (voor mijn gevoel alweer 20 jaar geleden), maar het is een echt Polenhok geworden.

https://www.funda.nl/deta(...)traat-23-a/89609380/





Het is wel solide, geen leksporen op de plafondplaten.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 10:08:07 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 10:29:21 #187
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221095957
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Prachtig, ik zou er zo intrekken
Ik zou het chronisch koud hebben met al die tegels en stenen. Als ik in deze hitte naar de foto's kijk, koel ik al wat af.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221096598
Iets te tegelig en stenig naar mijn smaak, beetje 90's vibe, maar verder niks mis mee.
-nee-
pi_221120810
Prachtig huis, supermooie keuken, tuin mwoah...



https://www.funda.nl/deta(...)merpark-30/43335634/
pi_221120958
Een auto in de serre!

[/url][/img]

Verder prachtig plekje trouwens

https://www.funda.nl/deta(...)=share-listing-modal
  maandag 22 juni 2026 @ 20:00:19 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221121046
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Zusje123 het volgende:
Een auto in de serre!

[ afbeelding ][/url][/img]

Verder prachtig plekje trouwens

https://www.funda.nl/deta(...)=share-listing-modal
Niet zo prachtig als je het op de kaart bekijkt. Drukke weg in de buurt en vlak bij de vliegbasis.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221121159
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:07 schreef Marsenal het volgende:
Iets te tegelig en stenig naar mijn smaak, beetje 90's vibe, maar verder niks mis mee.
Seventies bedoel je
pi_221121351
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Seventies bedoel je
Ja die kleuren wel natuurlijk maar die steentjes en glazen vierkantjes hebben weer een 90's vibe voor mij.
-nee-
pi_221121793
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ja die kleuren wel natuurlijk maar die steentjes en glazen vierkantjes hebben weer een 90's vibe voor mij.
Het is allemaal origineel eind jaren 70. Ik zie best wat elementen uit het huis waarin ik opgegroeid ben, dat huis heeft hetzelfde bouwjaar
  woensdag 24 juni 2026 @ 01:16:39 #195
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221133434
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221135669
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Adrie072 het volgende:
Prachtig huis, supermooie keuken, tuin mwoah...

[ afbeelding ]

https://www.funda.nl/deta(...)merpark-30/43335634/
Eigen helikopterpad _O_
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')