quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar .........
[ afbeelding ]
Ik zat te kijken hoe ik mijn miljoenen van de staatsloterij, die ik nooit gewonnen heb, zou uitgeven.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:45 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
En toch hè.. als het hier in de buurt zou liggen zou ik er voor gaan sparen (en dan zou ik het nog never nooit kunnen kopen.. maar vind het wel een nice kasteel)
Lolwut.quote:MET EIGEN PARKEERPLAATS, MET EEN HOOGWAARDIGE, LUXUEUZE OP MAAT GEMAAKTE AFWERKING EN LUXE SPEELTJES
Ontsla je makelaar. Echt. https://www.funda.nl/deta(...)httoren-76/88182721/quote:Lofters worden ze genoemd. Mensen die anders willen wonen. In een gebouw met historie. Binnenstedelijk en zeer ruim bemeten.
Uit studies blijkt dat loftbewoners een typisch profiel hebben. Ze zijn doorgaans jong, hoogopgeleid, alleenstaand of samenwonend zonder kinderen.
Deze groep wordt ook wel aangeduid als yuppen (Young Urban Professional) en dinkies (double income no kids (yet)).
Onder andere onder invloed van televisieseries als Seinfeld, Friends en Sex and the City is het leven in een stedelijke omgeving weer populair geworden onder jongeren, die tot voor kort massaal naar buitenwijken en slaapsteden vertrokken.
Hometrainer in woonkamer ach achquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ben Eindhovense huizen aan het uitchecken en kijk naar de langst onverkochte, wat op zich al bijzonder is in Eindhoven. deze stoot waarschijnlijk af door het lelijke schilderij en het hoofdpijnopwekkende bed wat toch nog 1 miljoen moet opbrengen. En blijkbaar kon er voor dat geld ook geen fatsoenlijke fotograaf ingehuurd worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Au.
[ afbeelding ]
[..]
Lolwut.
[..]
Ontsla je makelaar. Echt. https://www.funda.nl/deta(...)httoren-76/88182721/
Die 3e foto is een echte rukbunkerquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ben Eindhovense huizen aan het uitchecken en kijk naar de langst onverkochte, wat op zich al bijzonder is in Eindhoven. deze stoot waarschijnlijk af door het lelijke schilderij en het hoofdpijnopwekkende bed wat toch nog 1 miljoen moet opbrengen. En blijkbaar kon er voor dat geld ook geen fatsoenlijke fotograaf ingehuurd worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Au.
[ afbeelding ]
[..]
Lolwut.
[..]
Ontsla je makelaar. Echt. https://www.funda.nl/deta(...)httoren-76/88182721/
https://npo.nl/start/seri(...)_1/house-for-sale_17quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat niet die vrouw die... een bedrijf heeft en die ook aan een of andere RLS meedoet?
Even zoeken, momentos.
Check, Marjan Strijbosch
Diva Marjan Strijbosch verkoopt penthouse (en zichzelf) https://share.google/hTYlNNbRwQPFIarQf
En nog een linkje:
Zó groeide Marjan Strijbosch uit tot de Coco Chanel van het Zuiden https://share.google/TXjByYsLXlxYjW7Sk
Al 4 jaar te koop dus, getuige het Quote artikel.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar .........
[ afbeelding ]
Meteen onder de douche springen zodra je klaar bent, winning.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi huis, en nog zeer goedkoop ook.
Alleen of je nou zo je fitness doen wil
[ afbeelding ]
Het is een Duits huis, wie weet zit dat in hun persoonlijkheidquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:26 schreef flipsen het volgende:
Dat is echt een huis voor mensen die graag in hokjes denkenEn dan doel ik meer op de indeling dan op het vakwerk. Je hebt er ook wel een 24/7 huishoudelijke hulp bij nodig denk ik, holy fuck.
Met de meeste huizen in nl heb je dat sowieso vanuit boven, maar jij bedoelt gewoon een raam op de begane grond?quote:Op zondag 24 mei 2026 11:40 schreef Clubsoda het volgende:
Hier in de buurt zijn huizen, pas een jaar of 20 oud, die idioot gevormde tuinme hebben waardoor een raam van de buren erop uitkijkt. Ik zou dat voor geen goud willen, zo raar bedacht.
Platschuiven en nieuwe bouwen. Houtskeletbouw of zoiets en als het kan, de hoogte in.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:38 schreef Blues het volgende:
Alles strippen, doorheen kunnen kijken, maar voor 1 of 2 personen lijkt het me een paleisje te kunnen worden.
Een muur laten staan, zodat je de gasaansluiting kunt houdenquote:Op maandag 25 mei 2026 12:30 schreef blomke het volgende:
[..]
Platschuiven en nieuwe bouwen. Houtskeletbouw of zoiets en als het kan, de hoogte in.
Ik zat echt te zoeken naar de douche maar is dus een pisdouche jeetje.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:38 schreef Blues het volgende:
In de keuken:
[ afbeelding ]
in de gang:
[ afbeelding ]
in de tuin:
[ afbeelding ]
In dit schattige huisje :
[ afbeelding ]
Alles strippen, doorheen kunnen kijken, maar voor 1 of 2 personen lijkt het me een paleisje te kunnen worden.
Hier in het dorp.
Waarom zou je? Als je toch helemaal nieuw bouwt kun je net zo goed zorgen dat je een oost-west dak hebt, zonnepanelen erop en optimaal eigen stroom gebruiken voor je warmtepomp, die met een nieuwbouw ook niet veel nodig gaat hebben.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een muur laten staan, zodat je de gasaansluiting kunt houden
Een groep elektra![]()
Een oude, bestaande fundering is al genoeg; daar op bouwen is renovatie en geen nieuwbouw.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:33 schreef derLudolf het volgende:
Een muur laten staan, zodat je de gasaansluiting kunt houden
Geloof maar niet dat je daar met je kruiwagen naar binnen magquote:Op donderdag 28 mei 2026 21:19 schreef derLudolf het volgende:
Vanuit een hoek lijkt de haard nog groter (eerste foto waarop je hem ziet) maar volgens mij moet je er nog steeds een kruiwagen vol hout in gooien
Ik zou er uit slopen en mooie houten vloer inleggen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:38 schreef Soury het volgende:
Ben echt duizelig van die vloeren en zou constant op mijn bek gaan [ link | afbeelding ]
Escher museum wil het misschien wel overnemen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:38 schreef Soury het volgende:
Ben echt duizelig van die vloeren en zou constant op mijn bek gaan [ link | afbeelding ]
Verdacht goedkoopquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:46 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)lseweg-7-b/44463882/
Jij vindt dat goedkoop?quote:
Mijn 2 onder 1 kap gaat tegenwoordig al voor bijna een miljoen weg, dus ik vind dit ook relatief goedkoop lijken. Niet dat ik het heb liggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij vindt dat goedkoop?
Vreselijke vloeren overal inderdaad. En ben zelf niet zo fan van dan dit soort faux-bouw. Lijkt oud, is het niet. Ben wel benieuwd naar de garage trouwens. Jammer dat daar geen foto's van zijn.
Vanaf 1.4mln kom je in een aardig lastig budget terecht. Aantal mensen die het kunnen betalen gaat dan hard achteruit. Het staat daarnaast in Wehl, en dan ook.nog buitenaf. Huizen eromheen zijn zo te zien minder kapitaal, dus het is geen high end dure buurt vol succesvolle ondernemers en ander rijk volk. Huis & tuin is redelijk "smaakgevoelig". Telt allemaal bij elkaar op. Ik vind het niet perse goedkoop. Ook niet extreem duur overigens. Maar zal niet snel verkocht zijn denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mijn 2 onder 1 kap gaat tegenwoordig al voor bijna een miljoen weg, dus ik vind dit ook relatief goedkoop lijken. Niet dat ik het heb liggen.
Zeker als je die hele woonwagenbordeel-look eruit wil slopen moet je nog behoorlijk wat budget over hebben.
Potverdikkie, dan moet je je oprijlaan gewoon delenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:40 schreef Leandra het volgende:
Dat is vooral het punt in die prijsklasse: mensen hebben eisen en het geld het zelf anders/beter te doen, dus tenzij je echt op een bepaalde locatie wilt wonen (Gooi, Amsterdam) is het in die prijsklasse als je huis niet is wat mensen specifiek zoeken/willen.
Hier vergelijkbaar (minder grond en een setje van 3 huizen, dus alleen het middelste staat te koop).
Gaat wel verkocht worden, maar zal niet snel gaan.
https://www.funda.nl/detail/43311244
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie, dan moet je je oprijlaan gewoon delen![]()
Hier vanuit het Zweedse platteland vind ik het wel serieus benauwend ogen.quote:
Zo te zien aan alle openliggende betimmering is hij bezig met (of gestrand in) een verbouwing en nog niet aan de inrichting toegekomen behalve het hoognodige. Dat gezegd hebbende, ik heb ook geen bank.quote:Op zondag 31 mei 2026 07:24 schreef Morri2 het volgende:
Woonboot in Den Bosch:
[ afbeelding ]
De bewoner heeft alleen een bureau, klapstoel en bed? Ik zie echt nergens een bank staan.
Oh, dat vind ik wel bijzonder. Ook geen makkelijke stoel of fauteuil?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:13 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Zo te zien aan alle openliggende betimmering is hij bezig met (of gestrand in) een verbouwing en nog niet aan de inrichting toegekomen behalve het hoognodige. Dat gezegd hebbende, ik heb ook geen bank.
Jawel, voor gedragen kleding die nog niet in de was hoeft.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:46 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel bijzonder. Ook geen makkelijke stoel of fauteuil?
Een woonboot met 230V en kabel aansluiting. Maar geen riool. Wel een vuilwatertank met pomp.quote:Op zondag 31 mei 2026 07:24 schreef Morri2 het volgende:
Woonboot in Den Bosch:
[ afbeelding ]
De bewoner heeft alleen een bureau, klapstoel en bed? Ik zie echt nergens een bank staan.
quote:Op zondag 31 mei 2026 07:24 schreef Morri2 het volgende:
Woonboot in Den Bosch:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een equivalent van de zolderkamer van de gemiddelde FOK!er maar dan zelfstandig op het waterquote:Op zondag 31 mei 2026 14:46 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel bijzonder. Ook geen makkelijke stoel of fauteuil?
Wat komisch, verderop staat precies nog zo'n setje huizen. Je moet het wel extra goed met je buren kunnen vinden daar lijkt me.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:40 schreef Leandra het volgende:
Dat is vooral het punt in die prijsklasse: mensen hebben eisen en het geld het zelf anders/beter te doen, dus tenzij je echt op een bepaalde locatie wilt wonen (Gooi, Amsterdam) is het in die prijsklasse als je huis niet is wat mensen specifiek zoeken/willen.
Hier vergelijkbaar (minder grond en een setje van 3 huizen, dus alleen het middelste staat te koop).
Gaat wel verkocht worden, maar zal niet snel gaan.
https://www.funda.nl/detail/43311244
Het is net een tegelshowroom.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:38 schreef Soury het volgende:
Christus... ik raak alleen al van die keuken totaal overprikkeld!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:53 schreef Karstman het volgende:
Zei er iemand tegelshowroom?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook interessant het adres is Hollandse Tuin, nou veel hollandser krijg je het niet...
[ afbeelding ]
In Oepsquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:53 schreef Karstman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook interessant het adres is Hollandse Tuin, nou veel hollandser krijg je het niet...
[ afbeelding ]
Alsof het brandschade isquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:19 schreef BE het volgende:
[..]
Christus... ik raak alleen al van die keuken totaal overprikkeld!![]()
Die arme plant achter de keukenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:53 schreef Karstman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee? Die zinken koof zit ter hoogte van de badkamer en aan de binnenkant zit er ook een soort van koof. Mijn gok zou zijn "riolering". Oud huis en die hadden doorgaans geen badkamer boven toen het gebouwd werd.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:21 schreef blomke het volgende:
Opmerkelijk: https://www.funda.nl/deta(...)bretweg-45/43392944/
Vraag me af wat er achter die vierkante zinken koof zit:
[ afbeelding ]
Uit de plattegronden kan ik het niet halen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel grappig dat Wikipedia daar het volgende over zegt:quote:Villa Kortonjo is een buitenhuis in de Nederlandse plaats Eindhoven. De buitenplaats, bestaande uit een villa, tuinmanswoning en een koetshuis, werd omstreeks 1907 gebouwd naar ontwerp van architect G. Geenen. Het complex aan de Aalsterweg grenst aan de Vogelkerslaan en aan de achtererven van de Floralaan West en de Kortonjolaan.
Het complex is in 2001 aangewezen als rijksmonument, omdat het als een bijzondere uitdrukking van culturele en sociaaleconomische ontwikkeling van buitenplaatsen aan de uitvalswegen van industriesteden wordt gezien. Ook het belang binnen het oeuvre van architect Geenen speelde hierbij een rol.
quote:In 2021 werd bekend dat de nieuwe eigenaar het interieur zonder toestemming grotendeels gesloopt heeft. De gemeente Eindhoven heeft bekend gemaakt dat onder andere muren doorgebroken waren en originele vloeren verwijderd zijn.[2] De gesloopte onderdelen zouden volgens de eigenaar niet-monumentale wijzigingen van de vorig eigenaar zijn. De vorige eigenaar heeft voor die wijzigingen, een restauratie, juist een erepenning van de Henri van Abbe Stichting gekregen. Diezelfde stichting had ook de verbouwing aan de gemeente doorgegeven, die heeft op haar beurt geconstateerd dat er zonder de nodige vergunningen gesloopt en verbouwd werd. De gemeente heeft na de constatering een bouwstop opgelegd en de eigenaar gesommeerd om de juiste vergunningen aan te vragen, een cultuurhistorisch onderzoek uit te laten voeren en daar ook de Rijksdienst voor Cultureel Erfgoed en de monumentencommissie er bij te betrekken.[3]
Staat al jaren te koop toch ?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:06 schreef SEMTEX het volgende:
Kortom(njo) daar kun je nog gezeik mee krijgen?
Geen jaren, maar wel al een tijdje.quote:
Vreemd dat beide voordeuren bruin zijn ... rest van het houtwerk is rood.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
De eigenaar van deze woning dacht: eindelijk een keer die tuin aanpakken. Alles er maar meteen rigoureus uitgetrokken of omgehakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)ndellaan-7/44484752/
Je deelt deze troeptuin met de woning ernaast die ook te koop staat: https://www.funda.nl/deta(...)ellaan-7-a/44484867/
645k vs 495kquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
De eigenaar van deze woning dacht: eindelijk een keer die tuin aanpakken. Alles er maar meteen rigoureus uitgetrokken of omgehakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je deelt deze troeptuin met de woning ernaast die ook te koop staat: https://www.funda.nl/deta(...)ellaan-7-a/44484867/
Gedaan tbv de verkoop, ik zie het wel vaker op funda. Blijkbaar willen kopers geen groene tuin. Jammer want de voortuin ziet er op streetview best aardig uit, hoogstens beetje wild met wat overmaatse coniferen. Het zal wel weer allemaal deprimerende donkergrijze betonklinkers worden.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
186 m² t.o.v. 110 m² dat is qua oppervlakte nogal een verschil. Maar...Zulke prijzen voor zoiets!?quote:
Huizen staan hartje Eindhoven aan de rand van de duurste villawijk. Zou je niet zeggen trouwens als je die flats eromheen zietquote:Op zondag 14 juni 2026 13:09 schreef Morri2 het volgende:
[..]
186 m² t.o.v. 110 m² dat is qua oppervlakte nogal een verschil. Maar...Zulke prijzen voor zoiets!?
Of grijs grint en dan eens in de maand azijn eroverheen, zoals mijn burenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:10 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Gedaan tbv de verkoop, ik zie het wel vaker op funda. Blijkbaar willen kopers geen groene tuin. Jammer want de voortuin ziet er op streetview best aardig uit, hoogstens beetje wild met wat overmaatse coniferen. Het zal wel weer allemaal deprimerende donkergrijze betonklinkers worden.
Dit rommelige rijtje huizen kun je dan weer veel beter platgooien en er iets fatsoenlijks neerzetten wat meer toegespitst is op de huidige woningzoekende (meer alleenstaanden, geloof ik)quote:Op zondag 14 juni 2026 14:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Huizen staan hartje Eindhoven aan de rand van de duurste villawijk. Zou je niet zeggen trouwens als je die flats eromheen ziet.
Maar goed, je koopt technisch gezien de grond zodat je er een appartementen op kan zetten ofzo. Wat gelijk de reden is dat het leeg getrokken is. Dan kan je beter het oppervlakte van de percelen zien.
Inderdaad zeg. Zo is er toch nog minder animo om te kopen joh?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:10 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Gedaan tbv de verkoop, ik zie het wel vaker op funda. Blijkbaar willen kopers geen groene tuin. Jammer want de voortuin ziet er op streetview best aardig uit, hoogstens beetje wild met wat overmaatse coniferen. Het zal wel weer allemaal deprimerende donkergrijze betonklinkers worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |