Een woonboot met 230V en kabel aansluiting. Maar geen riool. Wel een vuilwatertank met pomp.quote:Op zondag 31 mei 2026 07:24 schreef Morri2 het volgende:
Woonboot in Den Bosch:
[ afbeelding ]
De bewoner heeft alleen een bureau, klapstoel en bed? Ik zie echt nergens een bank staan.
quote:Op zondag 31 mei 2026 07:24 schreef Morri2 het volgende:
Woonboot in Den Bosch:
[ afbeelding ]
De bewoner heeft alleen een bureau, klapstoel en bed? Ik zie echt nergens een bank staan.
Het is gewoon een equivalent van de zolderkamer van de gemiddelde FOK!er maar dan zelfstandig op het waterquote:Op zondag 31 mei 2026 14:46 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel bijzonder. Ook geen makkelijke stoel of fauteuil?
Wat komisch, verderop staat precies nog zo'n setje huizen. Je moet het wel extra goed met je buren kunnen vinden daar lijkt me.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:40 schreef Leandra het volgende:
Dat is vooral het punt in die prijsklasse: mensen hebben eisen en het geld het zelf anders/beter te doen, dus tenzij je echt op een bepaalde locatie wilt wonen (Gooi, Amsterdam) is het in die prijsklasse als je huis niet is wat mensen specifiek zoeken/willen.
Hier vergelijkbaar (minder grond en een setje van 3 huizen, dus alleen het middelste staat te koop).
Gaat wel verkocht worden, maar zal niet snel gaan.
https://www.funda.nl/detail/43311244
Het is net een tegelshowroom.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:38 schreef Soury het volgende:
Ben echt duizelig van die vloeren en zou constant op mijn bek gaan [ link | afbeelding ]
Christus... ik raak alleen al van die keuken totaal overprikkeld!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:53 schreef Karstman het volgende:
Zei er iemand tegelshowroom?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook interessant het adres is Hollandse Tuin, nou veel hollandser krijg je het niet...
[ afbeelding ]
In Oepsquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:53 schreef Karstman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook interessant het adres is Hollandse Tuin, nou veel hollandser krijg je het niet...
[ afbeelding ]
Alsof het brandschade isquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:19 schreef BE het volgende:
[..]
Christus... ik raak alleen al van die keuken totaal overprikkeld!![]()
Die arme plant achter de keukenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:53 schreef Karstman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |