Een oude, bestaande fundering is al genoeg; daar op bouwen is renovatie en geen nieuwbouw.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:33 schreef derLudolf het volgende:
Een muur laten staan, zodat je de gasaansluiting kunt houden
Geloof maar niet dat je daar met je kruiwagen naar binnen magquote:Op donderdag 28 mei 2026 21:19 schreef derLudolf het volgende:
Vanuit een hoek lijkt de haard nog groter (eerste foto waarop je hem ziet) maar volgens mij moet je er nog steeds een kruiwagen vol hout in gooien
Ik zou er uit slopen en mooie houten vloer inleggen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:38 schreef Soury het volgende:
Ben echt duizelig van die vloeren en zou constant op mijn bek gaan [ link | afbeelding ]
Escher museum wil het misschien wel overnemen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:38 schreef Soury het volgende:
Ben echt duizelig van die vloeren en zou constant op mijn bek gaan [ link | afbeelding ]
Verdacht goedkoopquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:46 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)lseweg-7-b/44463882/
Jij vindt dat goedkoop?quote:
Mijn 2 onder 1 kap gaat tegenwoordig al voor bijna een miljoen weg, dus ik vind dit ook relatief goedkoop lijken. Niet dat ik het heb liggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij vindt dat goedkoop?
Vreselijke vloeren overal inderdaad. En ben zelf niet zo fan van dan dit soort faux-bouw. Lijkt oud, is het niet. Ben wel benieuwd naar de garage trouwens. Jammer dat daar geen foto's van zijn.
Vanaf 1.4mln kom je in een aardig lastig budget terecht. Aantal mensen die het kunnen betalen gaat dan hard achteruit. Het staat daarnaast in Wehl, en dan ook.nog buitenaf. Huizen eromheen zijn zo te zien minder kapitaal, dus het is geen high end dure buurt vol succesvolle ondernemers en ander rijk volk. Huis & tuin is redelijk "smaakgevoelig". Telt allemaal bij elkaar op. Ik vind het niet perse goedkoop. Ook niet extreem duur overigens. Maar zal niet snel verkocht zijn denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mijn 2 onder 1 kap gaat tegenwoordig al voor bijna een miljoen weg, dus ik vind dit ook relatief goedkoop lijken. Niet dat ik het heb liggen.
Zeker als je die hele woonwagenbordeel-look eruit wil slopen moet je nog behoorlijk wat budget over hebben.
Potverdikkie, dan moet je je oprijlaan gewoon delenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:40 schreef Leandra het volgende:
Dat is vooral het punt in die prijsklasse: mensen hebben eisen en het geld het zelf anders/beter te doen, dus tenzij je echt op een bepaalde locatie wilt wonen (Gooi, Amsterdam) is het in die prijsklasse als je huis niet is wat mensen specifiek zoeken/willen.
Hier vergelijkbaar (minder grond en een setje van 3 huizen, dus alleen het middelste staat te koop).
Gaat wel verkocht worden, maar zal niet snel gaan.
https://www.funda.nl/detail/43311244
Ja... moet je niet aan denken toch?!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie, dan moet je je oprijlaan gewoon delen![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie, dan moet je je oprijlaan gewoon delen![]()
Hier vanuit het Zweedse platteland vind ik het wel serieus benauwend ogen.quote:
Zo te zien aan alle openliggende betimmering is hij bezig met (of gestrand in) een verbouwing en nog niet aan de inrichting toegekomen behalve het hoognodige. Dat gezegd hebbende, ik heb ook geen bank.quote:Op zondag 31 mei 2026 07:24 schreef Morri2 het volgende:
Woonboot in Den Bosch:
[ afbeelding ]
De bewoner heeft alleen een bureau, klapstoel en bed? Ik zie echt nergens een bank staan.
Oh, dat vind ik wel bijzonder. Ook geen makkelijke stoel of fauteuil?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:13 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Zo te zien aan alle openliggende betimmering is hij bezig met (of gestrand in) een verbouwing en nog niet aan de inrichting toegekomen behalve het hoognodige. Dat gezegd hebbende, ik heb ook geen bank.
Jawel, voor gedragen kleding die nog niet in de was hoeft.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:46 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel bijzonder. Ook geen makkelijke stoel of fauteuil?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |