Dat gaat dan ook vrijwel gegarandeerd gebeuren zoals ik al postte. Aan de overkant van de straat gaan ze ook een flinke toren bouwen. Zit je tussen 3 hoge flats ingeklemd. Nee, als je een huis zoekt om te wonen ben je knettergek als je die koopt.quote:Op maandag 15 juni 2026 08:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit rommelige rijtje huizen kun je dan weer veel beter platgooien en er iets fatsoenlijks neerzetten wat meer toegespitst is op de huidige woningzoekende (meer alleenstaanden, geloof ik)
Behoorlijk intens.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:56 schreef Geborenin1971 het volgende:
Iemand dit huis in Heerlen al gespot?
Bij de buitenkant:
[ afbeelding ]
Verwacht je niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een partijtje hout op de kop getikt?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:56 schreef Geborenin1971 het volgende:
Bij de buitenkant:
[ afbeelding ]
Verwacht je niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen woord aan gelogen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Behoorlijk intens.
De tekst is heel neutraal: ‘de woning is voorzien van houten bekleding’.
Ziet er idd raar uit, een beetje een uit de hand gelopen uitbouw met schuur of zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:37 schreef Halcon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mensen hebben een appartement in de tuin gebouwd
Linkje?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:37 schreef Halcon het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel AI.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:37 schreef Halcon het volgende:
[ afbeelding ]
Grote kans dat zoiets gaat zorgen voor Rijdende Rechter toestanden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:59 schreef Morri2 het volgende:
"Instapklaar beneden appartement met tuin, 2 badkamers en ideaal voor gedeeld
wonen"
Je gaat dus echt voor 250.000 in de tuin van iemand anders wonen...
Ze zijn wel consequent.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:56 schreef Geborenin1971 het volgende:
Bij de buitenkant:
[ afbeelding ]
Verwacht je niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me dus af. Met de informatie die er is vermoed ik dat het de uitgebouwde benedenverdieping is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:59 schreef Morri2 het volgende:
wonen"
klopt, maar het kadaster kent er geen huisnummers zonder toevoeging. Terwijl die wel naast een deur hangt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij is het een groter gebouw met meerdere beneden- en bovenwoningen (appartementen) en ook nog een winkelpand ofzo, als ik naar streetview kijk
Euh, wel https://bagviewer.kadaste(...)90.9315&zoomlevel=15quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, maar het kadaster kent er geen huisnummers zonder toevoeging. Terwijl die wel naast een deur hangt.
hmmmquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Euh, wel https://bagviewer.kadaste(...)90.9315&zoomlevel=15
Heb je de film Backrooms gezien? Die laatste foto is net een backroomquote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:56 schreef Geborenin1971 het volgende:
Bij de buitenkant:
[ afbeelding ]
Verwacht je niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterker nog. Je gaat daar ook nog eens bijna ¤ 500 aan erfpacht per maand betalenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:59 schreef Morri2 het volgende:
wonen"
En dan slechts een klein brandblussertje ophangen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Behoorlijk intens.
De tekst is heel neutraal: ‘de woning is voorzien van houten bekleding’.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |