abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 14:30:42 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220282979
https://streamain.com/en/7RexessrlvDA1Rz/watch

Publiek: "Ohhh, daar gaat Hadjar"

Enkele gozer "Oh, het is Max"

Publiek: "Ohhhhhhhhh"

_O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 14:32:16 #102
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220282989
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:20 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Oke misschien dat het op een paar banen niet nodig is dan. Het is wel veel vol gas geworden idd met die nieuwe layout, misschien dat het op de oude layout beter was geweest lol.
Dacht ik ook al aan. 1 chicane hebben ze sneller gemaakt en 1 helemaal verwijderd. Ik denk dat ze die eerste chicane beter hadden kunnen herinstalleren voor deze grand prix.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220283003
Zoals voorspeld heeft Mercedes een flinke voorsprong op de rest en Red Bull staat er beter bij dan verwacht.
Maar deze baan is niet echt representatief dus zou het me niet verassen als Ferrari er in China gewoon voor staat alsook McLaren.

Ik verwacht wel een aanpassing voordat het weekend in China begint, logisch is zoals @TheFreshPrince al aangeeft om het vermogen te beperken die ingezet kan worden waardoor de batterij niet zo snel leeg getrokken wordt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220283005
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:31 schreef Tijn het volgende:

[..]
Feitelijk betekent dat het beperken van de MGU-K, toch? Of kan de ICE meer vermogen leveren dan nu het geval is?
Dat kan natuurlijk altijd, de motor is beperkt door hoeveel brandstof die kan krijgen. Dat kan gewoon in de regels verhoogd worden.
pi_220283040
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:33 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat kan natuurlijk altijd, de motor is beperkt door hoeveel brandstof die kan krijgen. Dat kan gewoon in de regels verhoogd worden.
Dat klopt maar ik vraag me af of dat zo makkelijk gaat want dat betekent ook meer lucht en natuurlijk moeten ze wel de ruimte hebben om meer brandstof mee te kunnen nemen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220283060
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:36 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dat klopt maar ik vraag me af of dat zo makkelijk gaat want dat betekent ook meer lucht en natuurlijk moeten ze wel de ruimte hebben om meer brandstof mee te kunnen nemen.
Allicht, maar de hoeveelheid brandstof zelf zal niet zo'n probleem zijn. Voor zover ik weet gooien ze de tank sowieso nooit vol voor de race, want het is sneller om brandstof te sparen.
pi_220283191
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ik denk dat de stap die de F1 gezet heeft gewoon te groot is. 3 seconde per ronde langzamer is prima, maar dan moeten de auto's en coureurs wel op de limiet kunnen zitten
Dit was zelfs met 1 oog eigenlijk niet om aan te gluren. :s)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 14:52:10 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220283241
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:48 schreef vosss het volgende:

[..]
Dit was zelfs met 1 oog eigenlijk niet om aan te gluren. :s)
Ook met ogen dicht niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2026 @ 14:55:44 #109
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220283289
Vond dat 'podium' interview na de kwalificatie ook wel tekenend, 0 reactie vanuit het publiek bij de Mercedes rijders, zelfs niet met de Lewis imitatie van Russell voor de 'great crowd'. Maar toen Hadjar aan het woord mocht ging het publiek helemaal los _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220283303
Ik kijk nu ook :P
pi_220283357
Russell wereld kampioen je leest het hier. En leuk voor hem natuurlijk :)
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 15:02:43 #112
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220283373
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Vond dat 'podium' interview na de kwalificatie ook wel tekenend, 0 reactie vanuit het publiek bij de Mercedes rijders, zelfs niet met de Lewis imitatie van Russell voor de 'great crowd'. Maar toen Hadjar aan het woord mocht ging het publiek helemaal los _O-
Dan weet je dat het een vreselijk team is
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2026 @ 15:04:14 #113
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220283406
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dan weet je dat het een vreselijk team is
Zelfs niet eens de moeite nemen om uit te joelen maar gewoon doodzwijgen :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220283425
Wat is er verschrikkelijk aan Mercedes behalve het feit dat ze schijnbaar heel vaak hele goede auto’s maken?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 15:08:27 #115
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220283472
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:05 schreef Questular het volgende:
Wat is er verschrikkelijk aan Mercedes behalve het feit dat ze schijnbaar heel vaak hele goede auto’s maken?
Gewoon een kil team dat geen sympathie oproept
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 15:08:27 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220283473
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:05 schreef Questular het volgende:
Wat is er verschrikkelijk aan Mercedes behalve het feit dat ze schijnbaar heel vaak hele goede auto’s maken?
Arrogant kutteam.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220283488
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Vermogensverhouding brandstofmotor/elektrisch is nu 55-45 dacht ik.

Is met software denk ik niet zomaar aan te passen. Is de motor niet op gebouwd.
De vermogensafgifte van de accu/motor zal vast in te stellen zijn.

Mogelijk nog per circuit te regelen zodat je bijvoorbeeld voor 3 rondjes power 1 charge rondje nodig hebt oid.

Maar het gevoel blijft bij mij voornamelijk dat het hele batterij/laden/epower gedeelte nu vooral aanvoelt als een downgrade voor het racen, terwijl het in theorie juist meer race/snelheid zou moeten brengen.
pi_220283520
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Gewoon een kil team dat geen sympathie oproept
En dat leverde ze een shitload een WK’s op. En zodra Max de overstap maakt is Mercedes zo slecht nog niet.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 15:16:44 #119
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220283545
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Of juist meer variabelen geven en de teams moeten het binnen de beschikbare bandbreedte maar oplossen
Als je het maximale elektrisch aandrijfvermogen vrijwillig beperkt dan zullen de auto's per definitie langzamer per ronde worden en dan gaat niemand het doen. Ze zetten de beschikbare 8 MJ nu zo in dat er de snelste rondetijd uit komt.
Wie dit leest is gek
pi_220283577
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Gewoon een kil team dat geen sympathie oproept
Mwah. Toto is iig nog een redelijk kleurrijk figuur, zowel de omgang met Hamilton, Bottas was prima. Ze maken ook nog een riskante keuze met Antonelli.

Ze gooien ook niet hun rijders voor de bus zoals ferrari/Res bull.

Ik ben geen Mercedes fan maar het is een geduchte concurrent/tegenstander die ook veel goed doet.

Je mist misschien een beetje de passie maar dat is het ook wel.
Russell daarintegen is een achterbakse lul.
pi_220283587
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:01 schreef Questular het volgende:
Russell wereld kampioen je leest het hier. En leuk voor hem natuurlijk :)
Ik had het Leclerc meer gegund, maar ja. Weer zo'n kleurloze Engelsman na Norris ;(
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 15:21:39 #122
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220283608
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Gewoon een kil team dat geen sympathie oproept
Hoe zou een team sympathie moeten opwekken?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 15:26:37 #123
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220283655
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hoe zou een team sympathie moeten opwekken?
dat gaat heel makkelijk.

Antipathie opwekken is knapper
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220283673
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hoe zou een team sympathie moeten opwekken?
Zoals Redbull waar Helmut vaker van coureur wisselt dan het hele f1 veld bij elkaar. Zoiets denk ik.
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 15:29:04 #125
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220283697
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:20 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ik had het Leclerc meer gegund, maar ja. Weer zo'n kleurloze Engelsman na Norris ;(


:@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')