Blauw blauw blauw van de sangria.....quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren bij Het Mes op Tafel kwamen de Sjonnies voorbij…
Alles voor de kijkcijfersquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:42 schreef V. het volgende:
Derde ronde winnen is alle scores bij elkaar opgeteld x 6.
Als de heren dat maar zijn…quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:22 schreef Faraday01 het volgende:
Zitten we klaar voor de derde ronde?
Goedenavond
Dat zou wel moeten jaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zijn toch 2 heren die de 3e ronde gaan spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Hoogste scores die ik ooit gezien hebquote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:02 schreef DrMarten het volgende:
Dit moet wel het beste team ooit zijn toch?
665.quote:
Volgens mij niet en zei Astrid dat verkeerd. Dan klopt het totale prijzengeld ook niet en met 675 wel.quote:
Bizar, zo goed. Als de muziekvraag wat meer in hun straatje had gelegen, had de score nog ruim boven die 675 uitgekomen.quote:
Zie bijvoorbeeld je eigen post na die bewuste uitzending:quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet en zei Astrid dat verkeerd. Dan klopt het totale prijzengeld ook niet en met 675 wel.
Of zie https://nl.wikipedia.org/wiki/2_voor_12quote:
Nee, dat was de stratosphere in las vegas. Ook een hoge toren maar wel een andere.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Feitje:
De Space Needle werd vandaag ook gevraagd bij De Slimste Mens…
640 moet 650 zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet en zei Astrid dat verkeerd. Dan klopt het totale prijzengeld ook niet en met 675 wel.
Die werd bij Twee voor Twaalf aan het tweede koppel gevraagd, het eerste koppel kreeg de vraag over de Space Needle.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee, dat was de stratosphere in las vegas. Ook een hoge toren maar wel een andere.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |