SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Ik zag wel dat 'ie het fout had, want ik zag iei. Met inventiviteit had daar op z'n minst ergens een T moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:55 schreef DrMarten het volgende:
Het was zo snel fout beantwoord dat ik geen idee heb wat het wel moest zijn
Vitaliteit, toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zag wel dat 'ie het fout had, want ik zag iei. Met inventiviteit had daar op z'n minst ergens een T moeten zijn.
Nou, dan heb je ook gewoon verdiend verloren. Afgestraft voor je onzorgvuldigheid.
Inventiviteit is nog langer.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:43 schreef Postbus100 het volgende:
Oja, kan ook. Maar ook dat kon niet vanwege de iei. (dat was het enige wat ik zag in die fractie van een seconde)
En ik denk dat zijn aantal letters ook niet klopt, toch? Vitaliteit is te lang.
Kwamen ook boeken in het rijtje voorbij met Nooteboom in de titelquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:33 schreef DrMarten het volgende:
Cees Nooteboom. Ken die boeken niet, maar herken het gezicht
Als Amsterdammer moet ik antwoord schuldig blijven…quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Was dat niet gewoon de broodrellen of zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Als ex-Amsterdammer weet dat er weleens een broodoproer is geweest, ik denk tijdens WO1.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Amsterdammer moet ik antwoord schuldig blijven…
En ik heb helemaal niets met Amsterdamquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ex-Amsterdammer weet dat er weleens een broodoproer is geweest, ik denk tijdens WO1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |