Ik heb dat ook mbt Astrid, hou op met dat lullen tussendoor of die eeuwige pauzes tot ze oogcontact heeft.quote:Op zondag 13 september 2026 08:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik heb me weer gruwelijk zitten ergeren aan Astrid met haar praatjes tussendoor die met regelmaat 20-30 seconden duren. Echt niet normaal, zeker bij een tweede of derde ronde. En wat is het gevolg? Mevrouw van team 2 komt op het einde tijd tekort om op te zoeken. Overigens deels ook eigen schuld. Ik snap echt niks van teams die wachten met opzoeken.
In een spelshow waarin tijd belangrijk is is dit gewoon geen FairPlayquote:Op zondag 13 september 2026 11:36 schreef Blues het volgende:
Ik heb dat ook mbt Astrid, hou op met dat lullen tussendoor of die eeuwige pauzes tot ze oogcontact heeft.
Astrid neemt inderdaad erg veel tijd in beslag dat ten koste gaat van de kandidaten. Opzoeken kost geld dus denk ik daarom dat ze het uitstellen tot het niet anders kan.quote:Op zondag 13 september 2026 08:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb me weer gruwelijk zitten ergeren aan Astrid met haar praatjes tussendoor die met regelmaat 20-30 seconden duren. Echt niet normaal, zeker bij een tweede of derde ronde. En wat is het gevolg? Mevrouw van team 2 komt op het einde tijd tekort om op te zoeken. Overigens deels ook eigen schuld. Ik snap echt niks van teams die wachten met opzoeken.
Uitstellen tot het niet anders kan klinkt onlogisch. Je weet het antwoord of je weet het niet. En als je het niet weet, moet je het opzoeken. Uitstellen heeft geen zin.quote:Op zondag 13 september 2026 12:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Astrid neemt inderdaad erg veel tijd in beslag dat ten koste gaat van de kandidaten. Opzoeken kost geld dus denk ik daarom dat ze het uitstellen tot het niet anders kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |