De trein naar Groningen raast erlangs maar daar houdt het wel mee op jaquote:Op vrijdag 18 september 2026 20:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In Beilen is echt nooit wat te doen.
In 1983 moest het winkelcentrum ontruimd worden omdat een drietal kwajongens met een mislukte rookbom een prullenbak in brand hadden gezet.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In Beilen is echt nooit wat te doen.
Mijn man krijgt de eer, die zit links van me.quote:
Die krijgt later op de avond zijn beloningquote:Op vrijdag 18 september 2026 20:58 schreef Lienekien het volgende:
Mijn man krijgt de eer, die zit links van me.
Ben ik de enige die de indruk heeft dat het eerste ronde team altijd een makkelijkere ronde heeft dan het derde ronde team? Ook het woord vond ik een moeilijker voor het derde ronde team.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doet ze pas in de volgende ronde bij die lui die minder tijd hebben
Klopt precies, goed voor de kijkcijfers en het budgetquote:Op zaterdag 19 september 2026 13:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ben ik de enige die de indruk heeft dat het eerste ronde team altijd een makkelijkere ronde heeft dan het derde ronde team? Ook het woord vond ik een moeilijker voor het derde ronde team.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |