Ik zal je een mooi voorbeeld geven.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oh, dan weet je meer dan rest van de wereld.
Zelfde tactiek als in Gaza.quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:58 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af, zou dit misschien iets te maken hebben met het bericht van Koerden die een grondaanval zouden kunnen uitvoeren op Iran en nu lees ik de vervolg tweet:
[ x ]
Zou mij niet verbazen als Israël/US hier iets mee te maken heeft.
Nouja Rubio is er vrij eerlijk over dat het daar niet primair om gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Allemaal om de Iraanse bevolking te beschermen
Jij en twee anderen, de rest denkt dat Trump imperialistisch is en ontdekt heeft dat het veel plezieriger is om heel grootschalig een bullebak te zijn en hopen mensen af te maken. Vroeger mocht hij dat niet, maar nu wel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze las ik net even:
https://www.nu.nl/midden-(...)en-gemeld.html#nujij
En dan met name de reacties:
De 1e:
Als WWW3 nu start is dat geheel op de VS en Trump te verhalen.
Ik merk dat de algemene tendens erg anti Amerika is in de media waardoor er allerlei conspirancies ontstaan.
Het is in mijn ogen de VS die momenteel WWW3 aan het voorkomen is juist.
Spanningen midden oosten wegnemen. (Op den duur)
Grote macht en agressie laten zien. Hoe beter dit gaat hoe minder groot de kans dat eea escaleert.
Er was nogal een opbouwende spanning vanuit Rusland maar ook broeide het in het M-O en China.
China durft nu niet meer hoor, verder gaan met Taiwan.
En Rusland raakt een grote bondgenoot kwijt.
Als EU landen nu gaan mee doen en vechtservaring opdoen en de banden met de VS weer aanhalen is er geen land die het aandurft nog wat uit te vreten tegen dit machtsblok.
Kerel wat is dit voor hallicunante onzinquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zal je een mooi voorbeeld geven.
Stel de VS was ermee gestopt, nog maar 1%. BBP naar defensie en alleen verdediging eigen grens.
Geen macht meer.
Dan had je dus de EU zelf nog en een tandeloze US.
Hoever zou een Iran dan kunnen gaan.
1 miljoen burgers?
10 miljoen burgers?
Nikes op Israël en Cyprus?
En niemand die echt ingreep.
In de EU zouden we over elkaar buitelen om acties “te veroordelen” we zouden dreigen met sancties.
Maar er gebeurde niks. De VS keer er naar en doet ook niks, maar staan toch te ver weg en hun kleine overgebleven defensie kon evt lange afstandsraketten weren.
Rusland en China zien dat we zwak staan, het M-O islamiseert nog harder.
Binnen 10 jaar zou de EU totaal fucked zijn, of in een totale oorlogseconomie belanden.
Toch probeert de Maga-kliek hier het daar onder te scharen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:46 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nouja Rubio is er vrij eerlijk over dat het daar niet primair om gaat.
Dat is een veronderstelling voor mensen die geen voorstelling kunnen maken voor de situatie zoals die is, zonder een VS met sterke defensie.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kerel wat is dit voor hallicunante onzin
Ja en als ik een kut had was ik een vrouwquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een veronderstelling voor mensen die geen voorstelling kunnen maken voor de situatie zoals die is, zonder een VS met sterke defensie.
Zo moeilijk is dat niet.
Dus voordat je alles veroordeelt.
Bedenk dan eens wat als de VS niks deed en de EU alles zelf moest regelen?
Wat zouden wij doen?
"The first sinking of an enemy ship by a torpedo since World War Two"quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:35 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Pete Hegseth weer met z'n hyperbolen. QUIET DEATH.
Dat is vandaag de dag nog niet zo zeker meerquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja en als ik een kut had was ik een vrouw
Wel een lelijke dan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Stinkkutje denk ik ook.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik hou me niet bezig met perversiteiten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:11 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook een hobby van chosen people. Blijkt uit Epstein files.
Maar wat heeft dit verhaaltje te maken met de onbekende reden waarom Israël en de VS Iran hebben aangevallen, behalve niks?quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zal je een mooi voorbeeld geven.
Stel de VS was ermee gestopt, nog maar 1%. BBP naar defensie en alleen verdediging eigen grens.
Geen macht meer.
Dan had je dus de EU zelf nog en een tandeloze US.
Hoever zou een Iran dan kunnen gaan.
1 miljoen burgers?
10 miljoen burgers?
Nikes op Israël en Cyprus?
En niemand die echt ingreep.
In de EU zouden we over elkaar buitelen om acties “te veroordelen” we zouden dreigen met sancties.
Maar er gebeurde niks. De VS keer er naar en doet ook niks, maar staan toch te ver weg en hun kleine overgebleven defensie kon evt lange afstandsraketten weren.
Rusland en China zien dat we zwak staan, het M-O islamiseert nog harder.
Binnen 10 jaar zou de EU totaal fucked zijn, of in een totale oorlogseconomie belanden.
bron?quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:58 schreef GerryDV het volgende:
Spanje heeft zojuist toch gekozen voor Westerse normen, waarden en veiligheid in plaats van heulen met een terroristisch regime. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
En alsnog zou je geen kans makenquote:
Wat ben je toch ook een simpele kneus. Mgoed, ik vermoed dat je ruime ervaring met stinkkutjes hebt.quote:
Iran dreigt al decennia Israel EN tevens ons te vernietigen, wat heb je nog meer nodig?quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar wat heeft dit verhaaltje te maken met de onbekende reden waarom Israël en de VS Iran hebben aangevallen, behalve niks?
Hegseth is een parodie.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
"The first sinking of an enemy ship by a torpedo since World War Two"
Neen.
1971 => INS Khukri
1982 => General Belgrano
Je zegt zelf dat je een kut hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een simpele kneus. Mgoed, ik vermoed dat je ruime ervaring met stinkkutjes hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |