Nog iemand die alleen de post leest en dan zelf invult waar het over gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:15 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Iran een democratie?![]()
![]()
Ben je nou serieus?
Is Israel een Joodse staat? Daar heeft hij het toch over? En bestaat een Joodse staat bij een meerderheid niet joden? Dus als je land wil innemen a-la Groot Israel (Libanon, Syrie etc)....wat doe je dan met die niet-joodse populaties? Want als je die citizenship geeft blaas je je eigen joodse staat op. Maar je bent waarschijnlijk een 50+ er ik begrijp. Volgepropt met allerlei taboes daarom dat je snel het probeerde te framen als "joodse conspiracy" ipv politieke ideologische motieven die eraan ten grondslag liggen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dat is een 'Joods Midden-Oosten'?
Maak dat eens concreter dan dit.
Israël kent geen 'oorlogszuchtige kliek' als regering. Wel een regering die het land wil bescherming en totaal klaar is met het decennialange terroriseer van het Iraanse regime en de Palestijnen. Dat heet zelfverdediging, niet oorlogszucht.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
We hadden het over Israël. Maar ik verwachtte al dat je dat zou doen. Als ik had gezegd dat Iran geen democratie is, had je dat ook ontkent. Vermoeiend, die feitenvrije retoriek.
Het zou me niet eens meer verbazen met die halfgare kutyank van een POTUS van ze.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Een langdurige blokkade van de Straat van Hormuz gaat ons economisch echt heel hard neuken. Dus ik ben er voor dat we die in elk geval veilig stellen.
Aan de andere kant kun je je afvragen of die blokkade niet onderdeel of zelfs doel is van Trump. Kunnen wij straks lekker LNG bij hem kopen tegen de hoofdprijs.
Zoveel LNG kopen EU-landen niet van Qatar, iets met mensenrechten ofzo (MVO-beleid). Het zijn met name aziatische landen zoals bijv China die er LNG inkopen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Een langdurige blokkade van de Straat van Hormuz gaat ons economisch echt heel hard neuken. Dus ik ben er voor dat we die in elk geval veilig stellen.
Aan de andere kant kun je je afvragen of die blokkade niet onderdeel of zelfs doel is van Trump. Kunnen wij straks lekker LNG bij hem kopen tegen de hoofdprijs.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, ja, Israël zal wel een plan hebben, ook voor de lange termijn: een Joods Midden-Oosten.
Ah, dat was ook te verwachten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israël kent geen 'oorlogszuchtige kliek' als regering. Wel een regering die het land wil bescherming en totaal klaar is met het decennialange terroriseer van het Iraanse regime en de Palestijnen. Dat heet zelfverdediging, niet oorlogszucht.
Dat Netanyahu cum suis een Groter Israël voorstaan lijkt mij een gegeven, daar gaat dit ook niet om.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:17 schreef recidivist het volgende:
[..]
Is Israel een Joodse staat? Daar heeft hij het toch over? En bestaat een Joodse staat bij een meerderheid niet joden? Dus als je land wil innemen a-la Groot Israel (Libanon, Syrie etc)....wat doe je dan met die niet-joodse populaties? Want als je die citizenship geeft blaas je je eigen joodse staat op. Maar je bent waarschijnlijk een 50+ er ik begrijp. Volgepropt met allerlei taboes daarom dat je snel het probeerde te framen als "joodse conspiracy" ipv politieke ideologische motieven die eraan ten grondslag liggen.
Je bent het dus eens dat het geen conspiracy is om een Groter Israel na te streven. Zelfs de oppositie die wij "gematigd" noemen zingen dat liedje nu. Je stelt alleen zogenaamd kritische vragen bij "wat zouden zij nou bedoelen met Joods hier".... nou als een ding fucvking duidelijk is mbt Israel's geschiedenis als staat is het wel wat zij wel en niet bedoelen met Joods in het kader van de israelische staat![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom... achterlijk complotgezever.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:19 schreef sp3c het volgende:
er zijn niet genoeg joden om groot Israel te bevolken
complete onzin
Israel staat niet gelijk aan joden of wel dan?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou je heel misschien een keer kunnen stoppen met dat 'moslims'-gedoe? Waarom sleep je er steeds religie bij wanneer het daar helemaal niet over gaat?
Of als je dat doet, wees dan consequent en heb het ook over 'joden' wanneer je over Israël brabbelt.
Diep van binnen jij vast wel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Recent werden er door het Iraanse regime nog tienduizenden, voornamelijk moslims, om het leven gebracht. Niemand die aan het juichen was.
Uhm nee, in Iran wordt een oorlog gevoerd om de olie.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat wordt dus nu letterlijk in Iran geprobeerd.
Nu nog niet, maar dat is morgen ook nog niet nodig, of binnen een generatie. Ze hebben nu Gaza en ze zijn druk bezig met de Westelijke Jordaanoever.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:19 schreef sp3c het volgende:
complete onzin
Wel een favoriete antisemitische complottheorie hier, walgelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:19 schreef sp3c het volgende:
complete onzin
er zijn er nauwelijks genoeg om Israel te bevolkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:22 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar dat is morgen ook nog niet nodig, of binnen een generatie. Ze hebben nu Gaza en ze zijn druk bezig met de Westelijke Jordaanoever.
Ahhhh....quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israël kent geen 'oorlogszuchtige kliek' als regering. Wel een regering die het land wil bescherming en totaal klaar is met het decennialange terroriseer van het Iraanse regime en de Palestijnen. Dat heet zelfverdediging, niet oorlogszucht.
Jij bent echt van het padje af. Sterkte.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:22 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar dat is morgen ook nog niet nodig, of binnen een generatie. Ze hebben nu Gaza en ze zijn druk bezig met de Westelijke Jordaanoever.
Je denkt niet ver genoeg vooruit.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn er nauwelijks genoeg om Israel te bevolken
complete onzin
Voor een land dat met rust gelaten wil worden vallen ze opvallend veel landen aan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]![]()
Israël heeft maar 1 plan, met rust gelaten worden, breekt spontaan de vrede uit.
ik denk iigquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je denkt niet ver genoeg vooruit.
Israël reageert alleen maar.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Voor een land dat met rust gelaten wil worden vallen ze opvallend veel landen aan.
Wellicht een idee hoor, heel gek misschien:
Maar val geen andere landen aan en bezet geen andere landen?
Ga daarna niet lopen janken dat je geen rust hebt lol
quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:24 schreef Since2003 het volgende:
deze trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."jodenlanden" vs. "moslimlanden".
Fascinerend.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Allemaal wat meer lebensraum?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:19 schreef sp3c het volgende:
complete onzin
hij gaat er gewoonquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Allemaal wat meer lebensraum?
Denk dat er destijds ook niet genoeg moffen waren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |