Jaquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Komende dagen steeds wat vroeger wakker richting het weekend?
Ik heb niets toe te voegen aan de uitstekende analyse vanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik had de andere discussie in gedachte maar dit is ook best explosief.
@:arizona @:meke hoe reageren jullier hier op?
Ik heb het liefst ook gewoon naturel of paprikaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat gazpacho chips een sterk smaak hebben. Gazpacho zelf is lekker, maar om dat dan in chips te verwerken.
Al geldt sowieso dat bij de meeste chips de beoogde smaak die aan zou moeten zitten ver te zoeken is
Brabants beste dialectquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik had de andere discussie in gedachte maar dit is ook best explosief.
@:arizona @:meke hoe reageren jullier hier op?
Dit is wel heel 1989 hè, dat je alleen paprika chips en “gewone” had?quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het liefst ook gewoon naturel of paprika
Bewolkt en koudquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe zijn de Nederlandse weken in de Spaanse lidl?
Als paprika-fan was de introductie van bolognese een geschenk uit de hemel want opeens wilde iedereen in de klas bij tractaties bolognese en was er altijd paprika over voor mijquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is wel heel 1989 hè, dat je alleen paprika chips en “gewone” had?
De kerstmuts heb ik afgedaan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:03 schreef Meke het volgende:
@:luctor.et.emergo wat is dit voor hysterische nieuwe UI!!!!!!!
Ik vond Bolognese vroeger wel lekker en paprika niet, laatste keer dat ik Bolognese heb gegeten vond ik niet helemaal niet lekker. En paprika vind ik nu juist wel lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Als paprika-fan was de introductie van bolognese een geschenk uit de hemel want opeens wilde iedereen in de klas bij tractaties bolognese en was er altijd paprika over voor mij
Ja maar die Command Conquer is ook nieuw toch?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De kerstmuts heb ik afgedaan.
Bolognese was razend populair in die tijd inderdaad. Ik vind het nog steeds lekker trouwens, de versie van Croky dan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Als paprika-fan was de introductie van bolognese een geschenk uit de hemel want opeens wilde iedereen in de klas bij tractaties bolognese en was er altijd paprika over voor mij
Dat was mijn eerste UI toen ik hier lid werd.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar die Command Conquer is ook nieuw toch?
Volgens mij gewoon een stilstaande met Fremantle Dockers?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste UI toen ik hier lid werd.![]()
Geen idee meer welke ik tussendoor had dan. En ik zit nu mobiel dus ik zie geen UI's.
Vanavond eens kijken dan. Kan dat nu niet aanpassen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een stilstaande met Fremantle Dockers?
Nee joh is toch allemaal een grapje Lucie, je moet gewoon doen waar jij blij van wordtquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanavond eens kijken dan. Kan dat nu niet aanpassen.
Dus voor lekker weer dan Lidl in Spanje mijden.quote:
Dat zou ik ook zeggen na Luctor de hele ochtend in de stress te laten zittenquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee joh is toch allemaal een grapje Lucie, je moet gewoon doen waar jij blij van wordt
Nou ja... het wordt tenminste in Spanje geproduceerd dus het is een begin.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:46 schreef NailQueen het volgende:
De gazpacho chips kon ik helaas niet vinden. Maar ik heb uiteraard wel Sangria gekocht want dat drinken de Spanjaarden zo graag.
Hier wil ik wel een beetje een limiet aan stellen trouwens. We weten niet waar hij nog meer blij van wordt en ik hoef dat niet per se in deze SC mee te maken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee joh is toch allemaal een grapje Lucie, je moet gewoon doen waar jij blij van wordt
En eigenlijk alleen voor toeristen. Dus prima om in Nederland te verkopen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja... het wordt tenminste in Spanje geproduceerd dus het is een begin.
Preciesquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
En eigenlijk alleen voor toeristen. Dus prima om in Nederland te verkopen.
Eens we hebben al zoveel te stellen met alle absurde dingen waar @Meke blij van wordtquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier wil ik wel een beetje een limiet aan stellen trouwens. We weten niet waar hij nog meer blij van wordt en ik hoef dat niet per se in deze SC mee te maken.
Ja, Nee. Nu ga ik 'm straks ook wijzigen ook.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen na Luctor de hele ochtend in de stress te laten zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |