Wel een PR voor Meike Veen!quote:Op zondag 1 maart 2026 12:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van 't Hof had Veen bijna op twee rondjes gereden.
Erbanova-achtige tijdenquote:
Die ploft gigantisch.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Groenewoud verliest een seconde per seconde
En contractverlenging dusquote:Op zondag 1 maart 2026 13:12 schreef Starflyer het volgende:
Conijn heeft wel haar excuses aangeboden.
https://www.nu.nl/schaats(...)ou-uit-de-lucht.html
Ze moeten emotie in beeld brengen. Emo tv verkoopt goedquote:Op zondag 1 maart 2026 13:13 schreef wimderon het volgende:
Ik word overigens moe van het gedweep met Siep Hoekstra. Het is waarschijnlijk een goede trainer, maar dat geschreeuw en die overdreven emotie achteraf (die dan ook nog continu in beeld gebracht wordt) doen het niet voor mij.
Of gewoon een gebrek aan toppers. En lagere verwachtingen.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:18 schreef wimderon het volgende:
Essent rijdt hier over de gehele lijn best prima hier (op de niet fitte Snellink na). Orie zal wel weer te hard (en te veel in het krachthonk) getraind hebben, waardoor ze nu met een soort supercompensatie pas op niveau zijn.
Waarom doen Jansman en Hoolwerf niet mee?quote:Op zondag 1 maart 2026 13:17 schreef Montov het volgende:
Jelle Koeleman is 9e op de 500m, 9e op de 5000m, 9e op de 1500m en 9e in het eindklassement.
https://liveresults.schaa(...)s/nk_2026_m_allround
Konden de startstreep niet vinden.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom doen Jansman en Hoolwerf niet mee?
Dat verklaart niet waarom ze hier (of een Daleman in een trainingswedstrijd vorige week) harder rijden dan op het OKT.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Of gewoon een gebrek aan toppers. En lagere verwachtingen.
Waarom doet Daleman niet mee eigenlijk? Ziek?quote:Op zondag 1 maart 2026 13:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom ze hier (of een Daleman in een trainingswedstrijd vorige week) harder rijden dan op het OKT.
Jansman op het laatste moment afgemeld (ziekte dacht ik, maar niet helemaal zeker). Hoolwerf is in Zweden aan het marathonnen.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom doen Jansman en Hoolwerf niet mee?
Bij de warming-up door haar rug gegaan.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom doet Daleman niet mee eigenlijk? Ziek?
Die griep blijft ook lekker rondgaan in het schaatspeloton.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jansman op het laatste moment afgemeld (ziekte dacht ik, maar niet helemaal zeker). Hoolwerf is in Zweden aan het marathonnen.
Met Ranomi als patiënt zeroquote:Op zondag 1 maart 2026 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die griep blijft ook lekker rondgaan in het schaatspeloton.
En dan nog wel met een voetje vooruit finishen, alsof het een sprint is.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
Brommersma als een beginneling over de finish
Eric Heiden was snellerquote:Op zondag 1 maart 2026 13:44 schreef Starflyer het volgende:
Die tijd heb ik lang niet meer gezien op een allround toernooi
.45?quote:
En Piet Kleinequote:Op zondag 1 maart 2026 13:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfs Herbert was 40 jaar geleden sneller
Ard Schenk niet, die was eigenlijk dus helemaal niet zo goed.quote:
Misschien had ze wel iets anders vandaag?quote:Op zondag 1 maart 2026 13:54 schreef wimderon het volgende:
Bijzonder dat ze zelfs in een toernooiweekend van twee dagen nog weer gaan switchen met analisten.
Al is het prima dat Wüst is ingeruild voor Tuitert. Ireen zei gisteren nog dat loting/een tegenstander niet uitmaakt
Dolfijn?quote:
Die zit wellicht nog in de euforie, maar dat ze denkt dat ze hiermee mee had gedaan om plaatsing voor het WK tegen de drie die nu gaan en Conijnquote:
Functie elders?quote:Op zondag 1 maart 2026 13:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien had ze wel iets anders vandaag?
Tegen Conijn had ik het nog wel willen zien.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zit wellicht nog in de euforie, maar dat ze denkt dat ze hiermee mee had gedaan om plaatsing voor het WK tegen de drie die nu gaan en Conijn
Hij vreet ze wel allemaal opquote:Op zondag 1 maart 2026 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bosker met helm:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/UKqTtP5AT__YT._1Anboww--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTEyNDI7aD02OTk7Y2Y9d2VicA--/https://s.yimg.com/cd/res(...)WNpuXDYCY]afbeelding[/url] ]
Zichzelf een rondje ingehaald!quote:
Zijn oude ik schaamt zich.quote:
Hij had al wel heel lang geen 10 km meer gereden.quote:
Als je de bovenkant van het blokje raakt dan kunnen ze niet hardmaken dat je de lijn hebt overschreden.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:27 schreef Starflyer het volgende:
Dat wordt een DQ. Die kant mag je geen blokje raken.
Toen kon je mog met 3 afstandsoverwinningen kampioen worden. En kon je de laatste afstand laten lopen.quote:
Dat wordt een ziedende Bosker?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:27 schreef Starflyer het volgende:
Dat wordt een DQ. Die kant mag je geen blokje raken.
Ja, daar hadden de commentatoren het over. Maar ze noemden niet de tijd dus die ging ik even opzoeken.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen kon je mog met 3 afstandsoverwinningen kampioen worden. En kon je de laatste afstand laten lopen.
Raken was al voldoende, dacht ikquote:Op zondag 1 maart 2026 14:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Als je de bovenkant van het blokje raakt dan kunnen ze niet hardmaken dat je de lijn hebt overschreden.
Dan heb ik even niet opgelet, want niet gehoord.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, daar hadden de commentatoren het over. Maar ze noemden niet de tijd dus die ging ik even opzoeken.
Vaak genoeg is er iets door de vingers gezienquote:Op zondag 1 maart 2026 14:31 schreef franklop het volgende:
'DQ zou een aanfluiting zijn'
Nee, niet de regels hanteren, dat zou een aanfluiting zijn
Waarom zou je dan die regel überhaupt nog hebben?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vaak genoeg is er iets door de vingers gezien
Het is dan ook een stomme regel.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom zou je dan die regel überhaupt nog hebben?
geen ideequote:Op zondag 1 maart 2026 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom zou je dan die regel überhaupt nog hebben?
Ja, die tijden in de OP kloppen niet.quote:
Met de tijden van gisteren op de 1000m komt Prins nog een halve seconde te kort.quote:Op zondag 1 maart 2026 15:46 schreef wimderon het volgende:
Niet heel bijzonder voor Scheperkamp en Botman, dit moet Prins wel binnen kunnen halen.
Dit is de vierde afstand. Op de 500 zat hij ook al dichterbij dan gisteren.quote:Op zondag 1 maart 2026 15:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Met de tijden van gisteren op de 1000m komt Prins nog een halve seconde te kort.
Denk dat hij op 0,005 punt 2e wordtquote:Op zondag 1 maart 2026 15:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is de vierde afstand. Op de 500 zat hij ook al dichterbij dan gisteren.
Het is niet beslist natuurlijk, maar het zou wel matig zijn als hij het niet afmaakt.
Het schijnt dat hij uit Amsterdam komtquote:Op zondag 1 maart 2026 17:11 schreef wimderon het volgende:
Waar komt Simons eigenlijk vandaan, weet iemand dat?
Wel een hoop gezeik over Conijn me dunkt. Dat gaat eindeloos herhaald worden.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:22 schreef franklop het volgende:
Fijn. Horen we dat verhaal komende week niet meer
Terecht dan ook. Vooral als 1 van de 3 zwaar tegenvalt (met name als dat Antwanet is)quote:Op zondag 1 maart 2026 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel een hoop gezeik over Conijn me dunkt. Dat gaat eindeloos herhaald worden.
Welnee, dan had ze hier hard moeten rijden.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat komt pas na een matige 3km van Antwanet.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf nu gediskwalificeerd.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2026 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welnee, dan had ze hier hard moeten rijden.
Klopt dat gaat dan uitgebreid besproken worden. Als ze nog een exclusief interviewje regelen met Conijn wordt dat helemaal schitterendquote:Op zondag 1 maart 2026 17:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf nu gediskwalificeerd.
Ik log speciaal in om hier mijn gal over te spuwen. Dit is honderd procent (onbewuste) imitatie.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:37 schreef Felagund het volgende:
Fludderus praat een beetje zoals Femke Kok.
Ze zijn ook besties en misschien wel meer.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:37 schreef Felagund het volgende:
Fludderus praat een beetje zoals Femke Kok.
De KNSB zou de optie om schaatsers aan te wijzen verspeeld moeten hebben. Onprofessionele organisatie.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:53 schreef hooibaal het volgende:
Ik neem toch aan dat Conijn voor de rest van haar carrière de aanwijsplekken van de KNSB verspeeld heeft. Onprofessioneel figuur.
Die aanwijsplekken kunnen sowieso beter naar Bosker gaan om hem in de beslissende races niet op te stellen, dat zal Tim Prins motiveren!quote:Op zondag 1 maart 2026 18:53 schreef hooibaal het volgende:
Ik neem toch aan dat Conijn voor de rest van haar carrière de aanwijsplekken van de KNSB verspeeld heeft. Onprofessioneel figuur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |